TS ja vihtahousu

Anonyymi-ap

Hän on eksynyt ja vajoamassa paholaisen suon silmäkkeeseen, eikä mikään eikä kukaan voine häntä pelastaa? Ei Jeesuskaan? Jos hän joskus kokikin jotakin hengellistä – hurmosta ehkä (?) - niin hän on itse itsensä nyt tuominnut? Suni on uppoamassa oman eksytyksensä gehennaan. Pimeys nielee hänet kuin avaruuden musta aukko, hän on pahuuden valinnut. . . Suni on julkinen, varoittava esimerkki siitä, mihin johtaa ylpeys? Hän on vuosikausia korottanut itseään
• yli kaikkien toisten Herran lampaiden
• yli kaikkien muiden kristittyjen
• yli ”terveiden” Raamatun opetusten ja oppien
• yli Jeesuksen valitsemien apostolien ( Paavali ja Pietari, jne)
• yli….?
• Ja nyt? Pahimmassa eksytyksen pohjamudassa Suni on korottanut itse Saatanakin Jeesuksen yläpuolelle, Jumalankin yläpuolelle!
• Hänen kaikissa puheissaan on nykyisin vain ”saatanaa”. . .
• Hän on täydellisesti ”paketoitunut” saat...n apostoli…

Kun joku ”paisuu” sellaisessa määrin, mikä julkisesti on Sunissa todettavissa, millainen on sellaisen loppu? Pimeyden vankina hän pakahtuu ja hukkuu pimeyteensä, lopuksi? Näin on Herra asian tiedoksi antanut. Sunin paha ”hedelmä” on kypsynyt korjuuseen. Siinä on nyt täydellinen ”näyttö”, Jumalan ratkaisupöytää varten.

Sen viimeinen pisara koskee sitä, miten Suni on noussut itseään Jumalaa vastaan. Hän on ryhtynyt rienaamaan Jeesuksen sovintotyötä, Jeesuksen Pyhän sovintoveren voimaa! Hän koettaa ”kumota” lunastuksen, ristin työn voiman!

15

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Siteerauksen kohdetta kannattaa pohdiskella illan ratoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ajattelin, että vastaus löytyy tuosta linkistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän oikea vastaus löydy tuosta linkistä, ei olisi aikanaan kannattanut niin kovasti hölöttää tuolla lesta palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän oikea vastaus löydy tuosta linkistä, ei olisi aikanaan kannattanut niin kovasti hölöttää tuolla lesta palstalla.

Soorii! En avaa linkkejä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soorii! En avaa linkkejä!

Taas pääsi pitkältä pojalta, pitkä vale ❣️🎚️🎚️🩸😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon on vettä virrannut Vantaassa sen jälkeen kun olin Sunin oppilaana. Kerran käytiin koulun kuvaamataidon tunnilla taidenäyttelyssä, jossa oli sen teoksia esillä. Se oli siinä puutalossa Paloheimon vieressä. Siellä mun kaveri totesi, että opettaja tykkää sekoittaa kaikkia värejä keskenään niin että lopputulos on sellainen melko ruskea. Seuraavalla tunnilla kaveri sitten teki maalausta ja sotki kaikkia värejä päällekkäin ja kun Suni lähti kiertämään luokkaa hän pysähtyi siihen viereen ja kommentoi ihastuneena että onpa hieno... Niin se sai vain kymppejä kuviksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä pitkästä pojasta, mitä päästelee. Mutta mene paikan päälle ja kysäse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertaushan ei ole haitaksi. Eli 172cm, joka on mun nykyinen pituus ( välilevyt painuu, tiedäthän ) ei liene pitkän pojan tunniste, arvelen. Vai mitä mieltä olet?
        Ja toiseksi. Olen erittäin varovainen linkkien suhteen, koska niissä voi piillä suuri vaara. Kehoitan sinua samaan varovaisuuteen. Paitsi tietysti jos et välitä. No, oma asiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertaushan ei ole haitaksi. Eli 172cm, joka on mun nykyinen pituus ( välilevyt painuu, tiedäthän ) ei liene pitkän pojan tunniste, arvelen. Vai mitä mieltä olet?
        Ja toiseksi. Olen erittäin varovainen linkkien suhteen, koska niissä voi piillä suuri vaara. Kehoitan sinua samaan varovaisuuteen. Paitsi tietysti jos et välitä. No, oma asiasi.

Typerät valheesi ovat 9 vuotiaan tasolla. Latkitko sinä sitä kyykkyviini (sovitusverta) koko ajan, kun nuo jutut on niin lapsellisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerät valheesi ovat 9 vuotiaan tasolla. Latkitko sinä sitä kyykkyviini (sovitusverta) koko ajan, kun nuo jutut on niin lapsellisia

En yritä sinua miellyttää. Eihän sille mitään voi, että olet lukinnut minut toiseksi henkilöksi ja siksi tuotan sinulle pettymyksen.
        Aika avoin olen ollut. Taidan jatkossa pitää tietoni omanani, kun noin harmistut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En yritä sinua miellyttää. Eihän sille mitään voi, että olet lukinnut minut toiseksi henkilöksi ja siksi tuotan sinulle pettymyksen.
        Aika avoin olen ollut. Taidan jatkossa pitää tietoni omanani, kun noin harmistut.

Se päivä ei koita, että minä valheisiisi uskoisin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se päivä ei koita, että minä valheisiisi uskoisin!

Totta vain olen puhunut. Sinun olisi erittäin helppoa mennä sinne sen ”pitkän pojan” luo ja tarkistaa asia, mutta ei, sinä haluat mieluummin pysyä harhaluulossasi.
        Eipä se minun elämääni hetkauta. Sitä on niin monenlaista ja tämä on sinun päänsärkysi, ei minun.
        Mutta jatketaan tätä lyhyttä elämää.
        Koitahan pärjätä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta vain olen puhunut. Sinun olisi erittäin helppoa mennä sinne sen ”pitkän pojan” luo ja tarkistaa asia, mutta ei, sinä haluat mieluummin pysyä harhaluulossasi.
        Eipä se minun elämääni hetkauta. Sitä on niin monenlaista ja tämä on sinun päänsärkysi, ei minun.
        Mutta jatketaan tätä lyhyttä elämää.
        Koitahan pärjätä!

Älä lässytä aikuinen mies!

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus pelastaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      221
      5055
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4111
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3633
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3599
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3450
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      38
      3075
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2586
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2336
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      44
      2159
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      23
      1982
    Aihe