https://www.wired.com/story/evs-are-losing-up-to-50-percent-of-their-value-in-one-year/
Hurja on arvonlasku. Ei ole vastaava kuin polttiksella. Miten aijot koskaan pystyä vaihtamaan sähköautoa pois?
Tutkimuksen mukaan sähköauton arvo tippuu 50% ensimäisenä vuotena
2
50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin pitkälti noin se menee. Kalliimmissa sähköautoissa varsinkin. Se voi yllättää kun menet vaihtamaan niin hyvitys on paljon alle pyyntihintojen, tottakai se aina on vähän alle kun liikkeen pitää katettakin saada mutta sähköautossa se riski liikkeelle on valtava. Riski tulee siinä että korjauskulut on isot plus jos ei ostajaa löydy ja hinnat laskee kovalla tahdilla muutamana myyntikuukautena niin takkiin tulee. Siksi esim 55 tuhannen pyynnillä oleva sähköauto on ollut todennäköisesti hyvitykseltään vain 40000e. Liikkeet siirtää riski itseltään toki pois.
- Anonyymi
Ostat 60 sähköauton niin liikkeestä ajon jälkeen sen vaihtoarvo on noin 35-40 tuhatta ilman metrinkään ajoa. Moni liike sitä ei edes ota vaihdossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla654040- 512790
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162143Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä141977- 991963
Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841639Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3591503Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511430Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81426- 581197