Jengit vievät merkkivaatteet ihmisten päältä

Anonyymi-ap

42

885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnea...

• Anonyymi

Kyllä mailma on pilalla

• Anonyymi

Kiitos Vihreät, Vasemmistoliitto ja SDP!

• Anonyymi

Rikollisuus kasvaa kun Persut ja Kokoomus leikkaavat köyhiltä.

• Anonyymi

Kannattaa ostaa halpaa.

• Anonyymi

Mulla merkkivaatteet ja pieni mutka taskussa. Voi ku tulisivat multa repii vaatteita päältä!!!

• Anonyymi

Murjaanit olisi hyvä hakata ja tappaa, kaikki.

• Anonyymi

Kuulostaa niin absurdilta. Miksi tälle sekoilulle ei voida laittaa loppua. Se että muutama perhe karkoitetaan maasta riittää varoittavaksi esimerkiksi muille. Ei Japanissa, Singaporessa tai muissa maissa harrasteta tälläistä pelleilyä. En oikein ymmärrä, että miksi mm. tälläinen tekee yhteiskunnasta paremman. Tottakai tämä on tarkoituksenmukaista. Tämä voitaisiin lopettaa viikossa kuten 90% muusta ilkivallasta ja rikollisuudesta jos vain haluttaisiin. Ei tarvi kuin karkoittaa muutamia ihmisiä maasta ja laittaa muutamia 20 vuodeksi linnaan. Se riittää varoittavaksi esimerkiksi. Niin ja ei sen linnan tarvitse muistuttaa jotakin hotellia. Oloja vankiloissa pitää heikentää

• Anonyymi

Mutta IHMISOIKEUDET!!!!!!📢📢📢📢📢📢📢📢
        " tarpeeseen saa varastaa", Li Andersson.

• Anonyymi

Keene rit ei kuulu Suomeen ja sivistykseen...

• Anonyymi

Vihervasemmiston syytä!

• Anonyymi

Eikös se Halme ennenmuinoin astellut ulkomailla kultaketjut kaulassa kunnes jantterit hyökkäsi ryöväämään.Mutta niin vaan lentelivät kuin leppäkeihäät Tonyn kimpusta ja kansa antoi aploidit.

• Anonyymi

No mitä se tähän nykyongelmaan mitää auttaa, muistella jotain yksittäistä bodaria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä se tähän nykyongelmaan mitää auttaa, muistella jotain yksittäistä bodaria.

No sitä vaan että Tony oli äijä joka nakkeli tyypit kimpustaan yksitellen. Nytkö pitäis polvistua,nuolla kenkiä ja antaa vaatteensa,ehei,ei onnistu Seinäjoella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitä vaan että Tony oli äijä joka nakkeli tyypit kimpustaan yksitellen. Nytkö pitäis polvistua,nuolla kenkiä ja antaa vaatteensa,ehei,ei onnistu Seinäjoella.

Pankaa edes te seinäjokiset vastaan. Täällä Vaasassa kaupunkikin kumartaa noita allahin palvelijoita. Hyvä, etteivät antaneet sentään kirkkoa muslimeille.

• Anonyymi

" tarpeeseen saa varastaa", Li Andersson.
      --------------------------------------------
      Ja raiskata saa jos on seksuaalinen hätätila.

• Anonyymi

Ny kyllä peliättää josko ne viä multa viälä marimekon kukkamekon kun oon tuola kylällä hakemas meijeriltä maitua? Ne varmahan viä isävainaan auton ku viävät mun kahvinpurupussiista tehdyn laukun (juhulamokka kuvioosesta) ensteksi auton avaamet ja sitte lähtevät kurvaalemahan. Siinä ne sitte kampaa partaansa meikälääsen kammalla ja mölisöövät jotta oli hyvä ryöstö. Kauhia jos nuan tapahtuus pitääkönäh täs jättää helemikorviksekki kokonansa kotia ja viittiikö laittaa mitään kohta päällensä jottei oo sitte alasti kylällä kun maitokauppahan vaan piti lähtiä. Siinä kotia tulles alakaa jo isäntäkin epärööttemähän että käynkö mä maitokaupas ollenkaan ku ei oo vaattehia päällänsä ja mairokki on edellehen kaupanhyllyllä pölyyntymäs. Pitääkö sinne ulukoosalle lähtiä ny iliman rihimankiertämää sukanlavas alasti ettei oo mitään viätävää vie ne varmahan silti silimälasikki päästä jos ei mitään muuta oo en tiedä kyllä mihkä sitä rahapussinkin sitten piiloottaa jos ei oo housuja jalaas johona on taskut..

Kyllä peliättää tairan jäärä kotia täälä on hyvä olla ja kiriootella ja peliätä. Mua peliättää ny pahasti, peliättää oikeen kovasti.

• Anonyymi

Monikulttuurisuudesta on monenlaista harmia. Siksi äänestä vaaleissa esimerkiksi Perussuomalaisia.

• Anonyymi

oon ihmetelly tuota nuorten tarvetta pitää valkoisia kenkiä kun suomessa on 90% märkää keliä nooh oma asia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oon ihmetelly tuota nuorten tarvetta pitää valkoisia kenkiä kun suomessa on 90% märkää keliä nooh oma asia

Voi kuule, niin ne ihmettelee sua samalla tavalla.
        Kateellinen muori ihmettelee nuoria ja ihailee kun ne elää elämäänsä.
        Nimimerkillä - Aina nuorten puolella.
        Maailmaan he on syntyneet, vaan eivät rakentaneet sitä palavaa mökkiä joka meillä nyt käsillämme on, miten me sen tuleville lapsillemme sammuttaa kykenemme.

• Anonyymi

Hallitus vie köyhiltä vaatteet päältä, mutta ei ne olekaan merkkivaatteita.

• Anonyymi

Väärin. Suuri ikäluokka (sotien jälkeen syntyneet) eli velaksi ja ei maksanut laskuaan.
        Suuri ikäluokka myös äänesti suomen vasallivaltioksi. Kiitos sotiemme veteraanit jotka suojelivat suomen itsenäisyyttä. Te ette siihen kyenneet.

• Anonyymi

Ei köyhillä seinäjokisillä oo edes sellaisiin merkki vaatteisiin jotka varkaita kiinnostaisi.

• Anonyymi

Ei köyhillä Seinäjokisillä oo edes varallisuutta ostaa sellaisia merkkivaatteita joita on päältä varastettu

• Anonyymi

Kannattaa kulkea tuulipuvus niinku erkki. Ei niitä kukaan pölli. Ole kuin Erkki.

• Anonyymi

Farkut, Helly Hansanin takki ja Valmetin lätsä tyypillisen etelä- pohjalaisen vaatetus.

• Anonyymi

woke-vaasas tapahtuu kaikelaasta

• Anonyymi

Mieluummin woke-kulttuuri, kuin puuttinin äärioikeisto.

• Anonyymi

Kannattaa sijoittaa aitoon minkkiturkkiin. 100 % kotimainen luonnontuote, kestää sukupolvelta toiselle ja on lämmin ja arvokkaan näköinen. Edustavat ja auktoriteettia henkivät, arvokkaat vaatteet eivät kumma kyllä kelpaa rahamiehiä leikkiville gangsta roskasakeille. Ja hyvä niin.

Nuo rumat merkkivaatteet ei juurikaan kestä käyttöä ja onhan se aika köyhän näköistä että maksaa satasia ollakseen kävelevä mainostaulu. Edes hautajaisissa ei voi ihmiset olla mainostaamatta globobrändejä.. NIIIKE, FILA, ADIDAS, HELLY HANSSEN! !!

• Anonyymi

Bläkfraidei on viikon kaikkina päivinä nykyisin.

• Anonyymi

Mieluummin woke-kulttuuri, kuin puuttinin äärioikeisto.
      --------------
      Suomessa kyllä vihervasemmisto on kaikessa Putinin takan kuten vaikka jalkaväkimiinoissa.

• Anonyymi

Täällä kovasti moititaan ja paikallinen moperijengi on ollu kai jo pari kertaa uutisissa lähiaikoina kiristyksien takia. Luulis että niilläkin olis "bisneksiä"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kovasti moititaan ja paikallinen moperijengi on ollu kai jo pari kertaa uutisissa lähiaikoina kiristyksien takia. Luulis että niilläkin olis "bisneksiä"

Hemmetin enkelit tuli vastaan ja vei multa kengät ja kauluspaidasta pelkät napit. Cannonpaali käveli päälle ja otti hanskat ja lakin. Kyllä peliätti. Bandiitille kävin viämäs sitte aivan ominpäin lompakon ja säästöporsahan jotta kaikki sai osuutensa. Roadmani mikä lie tuli ja peliätteli mutta ei ollut enää mitään annettavaa niin siihen se mun mukilootti ja haukkuu pummiksi päälle. Porvari ajoo ohitte ja se nakkas hampurilaasen ja ranskisten jämät ja roskat mun päälle sitte nauroo perähän ja nauraen lähti pankkihin ottamahan lisää velekaa lainaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hemmetin enkelit tuli vastaan ja vei multa kengät ja kauluspaidasta pelkät napit. Cannonpaali käveli päälle ja otti hanskat ja lakin. Kyllä peliätti. Bandiitille kävin viämäs sitte aivan ominpäin lompakon ja säästöporsahan jotta kaikki sai osuutensa. Roadmani mikä lie tuli ja peliätteli mutta ei ollut enää mitään annettavaa niin siihen se mun mukilootti ja haukkuu pummiksi päälle. Porvari ajoo ohitte ja se nakkas hampurilaasen ja ranskisten jämät ja roskat mun päälle sitte nauroo perähän ja nauraen lähti pankkihin ottamahan lisää velekaa lainaksi.

Muistitko huutaa kuralätäkössä maatessasi vielä että take that puuttimm,,, 🖕

• Anonyymi

No suomen vihervasemmisto onkin sekaasin kuin seinäkello. Isommassa kuvassa amerikka on woke/pride-hörhölä, ja venäjä on nurkkapatrioottinen äärioikeistola.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kyllä peliättää kasiluokkalainen tuloo ja piäksöö mun kun oon matkalla maitokauppaan. Ahmed ja Lauri mua peliättelöö. Ne tuloo välitunnilla ja mukiloottoo mun. Taas saa peliätä tulooko turpiihin. Takkaan valakiaa ja vilttiä korville hyvä lämpööses peliätä.

• Anonyymi

Hauskoja pelihetkiä, tätä te Vihreiden äänestäjät olette halunneet. Nauttikaa nyt

• Anonyymi

Kaikki henkilöt, jotka eivät sovi länsimaiseen elämäntapaan, niin pois täältä.

• Anonyymi

Vaasan mamutuksen aloitti silloinen kaupungin johtaja. Kaivakaa äijä vastaamaan teoistaan. Onneksi ukko joutui eroamaan.
        Sama Kauhavalla, mutta paikalliset tais panna hanttiin niin mamulandia lähti. Kokkarit siitäkin kieroa porukkaa jotta puhuvat vaan maahanmuuton hyvistä puolista.

• Anonyymi

Hyvältä näyttää Suomen tulevaisuus

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      121
      2642
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      69
      1094
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      210
      1054
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      931
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. 36
      876
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      853
    9. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      4
      829
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    Aihe