Onko kaikki voideltut järjestön yhteydessä?

Anonyymi-ap

Mitä mieltä on tämä klubi?
Amerikassa yksi erotettu JT kriittinen kuuluisa voideltu Robert King kertoo kuuluvansa 144000 luokkaan.
Järjestö erottanut ja on luonnollisesti kartettava.

33

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Watchman nimeä käyttää, siis seuraa järjestön edesottamuksia Amerikassa.

• Anonyymi

Robert King kastettiin yhdeksi Jehovan todistajista vuonna 1977. Hän on palvellut vanhimpana ja vakituisena tienraivaajana useissa seurakunnissa Texasissa, Kaliforniassa ja Washingtonin osavaltiossa. Vuonna 1996 hän koki sen, mitä Jehovan todistajat kutsuvat pyhän hengen voiteluksi, mikä ilmeni täydellisenä uppoutuneena heprealaisten profeettojen intensiiviseen tutkimiseen. Vuonna 2002 Robert alkoi julkaista esseitä blogissa, kun artikkeleita alkoi kertyä, hänelle ehdotettiin kirjan kirjoittamista. Jehovasta itsestään on tullut kuningas, ensimmäinen painos julkaistiin vuonna 2005, jolloin hänet erotettiin tämän tiedon julkistamisen vuoksi.

• Anonyymi

Kultainen vasikka ( UMK metallinen vasikka)
        On Robertin mielestä JT järjestö! jota JT nykyisin vertauskuvallisesti palvovat.

• Anonyymi

Jumala ne 144000 päättää, kellä on otsaa itse itsensä nimetä. Luulen ettei sellaiset siellä ainakaan ole. Sama kuin jt maailmanlopun ajoitukset, varmaa on ettei se silloin ainakaan tapahdu.

• Anonyymi

Lopun ajat kerrotaan Raamatussa, siitä JT kertoo raamatunmukaisesti!
        Tervetuloa mukaan!

• Anonyymi

Vanhimpia (pappeja), kierrosvalvojat (piispat)
      Ja perus JT,jotka kirjoittelevat hänen palstalla ovat on samaa asioista, mutta eivät eroa järjestöstä.
      Eikä hän kehoittakkan jättämään sitä.
      Tulee hänelle monesti tietoa jo ennen kun vanhimmat saa sen srkssa.

• Anonyymi

JT ei ole pappeja, piispoja.
        Kaikki ovat samalla viivalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

JT ei ole pappeja, piispoja.
        Kaikki ovat samalla viivalla.

Löytyyko kaikkien hyllystä paimentaa Jumalan laumaa ns pappi kirja.?
        Voiko inkvision istuntoon tulla tuomitse kuka haluaa?

• Anonyymi

Olen seurannut tälläistä. Oetim Jehovah Witnesses organisation, tunteeko kukaan. Musiikki on jotenkin tutun tuntuista.

• Anonyymi

Täytyypä tsekata,

• Anonyymi

14400 on kaikki juutalaisia
      JT ovat isäntiä paratiisissa!

• Anonyymi

"JT ovat isäntiä paratiisissa!"

Raamatussa ei noin sanota. Ei pitäisi muutella Jumalan Sanaa, sillä on kovat seuraukset.

• Anonyymi

Eiköhän ne raamatunkin sanomiset ole ihmisten mielistä tulleet . On ihme ettei kehitys ole ollut kaikille mahdollista .
        Jehovan todistajat ne kulkevat koputtelemassa ihmisten oville , siis pyytämättä tullaan koputtelemaan ja häiritsemään ihmisiä. Etekkin kun katsovat lehdestä ketä kuolee ja sitten kirjataan sureva leski listalle . Niin kävi minulle kolme kertaa tulivat koputtelemaan sen jälkeen kun jäin leskeksi . Ei siis mitään pienintäkään ajatusta siitä että hieman vanhemmalla ihmisellä on suunta jo valittu elämässä vuosia sitte. .joten miksi eivät ilmoittele tapaamisestaan johon ihmiset voivat mennä jos tuntuu siltä että kiinnostaa. Niin näkisivät ettei oikeastaan kiinnosta ketään.helluntalaiset ovat taas oma ryhmänsä , joten niin kauan kun ihmisillä on eri uskontotoja niin ei normaali ihminen varmastikaan ole kiinnostunut. Sektit ovat vaarallisia nuorille ihmisille . Se on nähty kun hakevat apua ammatti auttajilta siihen miten heitä on narutettu.

• Anonyymi

VT ja UT lukemalla päätyy juuri tuohon kantaan.
        JT menee Paratiisiin isä niksi, että homma toimii 1000 ajan.
        Jumala luottaa JT!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ne raamatunkin sanomiset ole ihmisten mielistä tulleet . On ihme ettei kehitys ole ollut kaikille mahdollista .
        Jehovan todistajat ne kulkevat koputtelemassa ihmisten oville , siis pyytämättä tullaan koputtelemaan ja häiritsemään ihmisiä. Etekkin kun katsovat lehdestä ketä kuolee ja sitten kirjataan sureva leski listalle . Niin kävi minulle kolme kertaa tulivat koputtelemaan sen jälkeen kun jäin leskeksi . Ei siis mitään pienintäkään ajatusta siitä että hieman vanhemmalla ihmisellä on suunta jo valittu elämässä vuosia sitte. .joten miksi eivät ilmoittele tapaamisestaan johon ihmiset voivat mennä jos tuntuu siltä että kiinnostaa. Niin näkisivät ettei oikeastaan kiinnosta ketään.helluntalaiset ovat taas oma ryhmänsä , joten niin kauan kun ihmisillä on eri uskontotoja niin ei normaali ihminen varmastikaan ole kiinnostunut. Sektit ovat vaarallisia nuorille ihmisille . Se on nähty kun hakevat apua ammatti auttajilta siihen miten heitä on narutettu.

JT todistaa että ainoastaan he uskovat raamatunmukaisesti, siksi tulevat soittelemaan, ennen kuin ehdit eksyä muihin lahkoihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JT todistaa että ainoastaan he uskovat raamatunmukaisesti, siksi tulevat soittelemaan, ennen kuin ehdit eksyä muihin lahkoihin

Eli tunnustit, että olette lahko.
        Lahkoihin ei pidä mennä.

• Tasan 144000 Peräilman päästelijää kuuluu voideltuihin. Ei enempää, ei vähempää.

• Anonyymi

144 000 ei voi sisältää yhtään JT:aa.

Ilmestyskirja 14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta,
      14:5 eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.

-Nimittäin JT:lle opetetaan työkaluksi vartiotornikaupusteluun valehtelu. Tälle on oikein omistettu oma lahkoslangi-ilmauksensa, teokraattinen sodankäynti.

(eikö sinustakin teokraattinen sodankäynti kuulosta viattomammalta kuin valehtelu päin naamaa ?)

• Anonyymi

Joo se on kyllä totta!

• Anonyymi

Lukekaa VT, sieltä varmistuu ketkä ovat 144000

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukekaa VT, sieltä varmistuu ketkä ovat 144000

Mikä numero?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo se on kyllä totta!

Jehovan todistajien oppimuutoksista

1966: 144 000:n voidellun, joilla on taivaallinen kutsumus, kerääminen päättyi vuonna 1935[4]
        4. Vartiotorni 1.2.1999 s.19, Vartiotorni 1.5.2007 s.30

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1966: 144 000:n voidellun, joilla on taivaallinen kutsumus, kerääminen päättyi vuonna 1935[4]

Matt. 5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: "Jehova, Jehova !", pääse taivasten valtakuntaan,

Matt. 10:7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.

Luuk. 10:5 Kun tulette johonkin taloon, niin sanokaa ensiksi: 'Rauha tälle talolle!'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt. 5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: "Jehova, Jehova !", pääse taivasten valtakuntaan,

Matt. 10:7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.

Luuk. 10:5 Kun tulette johonkin taloon, niin sanokaa ensiksi: 'Rauha tälle talolle!'

Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

• Anonyymi

Pierupetteri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JT ja juutalaiset pelastuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Se koski juutalaisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vaivannäöstä

• Anonyymi

Ilm. 7:4 Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
      7:5 Juudan sukukunnasta kaksitoista tuhatta merkittyä, Ruubenin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Gaadin sukukunnasta kaksitoista tuhatta,
      7:6 Asserin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Naftalin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Manassen sukukunnasta kaksitoista tuhatta,
      7:7 Simeonin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Leevin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Isaskarin sukukunnasta kaksitoista tuhatta,
      7:8 Sebulonin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Joosefin sukukunnasta kaksitoista tuhatta, Benjaminin sukukunnasta kaksitoista tuhatta merkittyä.

Ilmestyskirja 14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, 14:5 eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.

-Ei siis yhdeltäkään valtakunnansalilta ketään. Kuinka olisikaan, siellä opetetaan teokraattinen sodankäynti, eli valehteleminen lahkon etujen eteen. Josta tulee erittäin tahraiseksi. Hyi olkoon.

• Anonyymi

Puhut palturia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut palturia!

-Palturi on vanhastaan ollut kotona kasvatettua tupakkaa, kessua, nurkantakaista.

Ilm. 7:4 - 8 katsotaan ilmoittavan ettei Jumala ollut hylännyt Israelin kansaa, vaikka se tuolloin eli luopumustilassa

Ilmestyskirja 14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, 14:5 eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
        -Tämän JT ymmärtää, mutta se on tuskallinen, koska valtakunnansali opettaa ja vaatii käyttämään teokraattista sodankäyntiä, eli juuri tahraista valehtelua.

Tämmöisistä ristiriidoista on seurauksensa

Sveitsiläinen psykiatri J. Janner tutki vuonna 1953 satakunta Jehovan todistajaa aseistakieltäytymisen vuoksi. Hänen mukaansa merkittävällä määrällä Jehovan todistajia esiintyi voimakasta ahdistuneisuutta, neuroottisuutta, sisäänpäin kääntyneisyyttä ja sosiaalista eristäytymistä. Lopputuloksena Janner totesi mielenterveyden ongelmien olevan huomattavasti yleisempiä Jehovan todistajien keskuudessa. (J. Janner "Die Forensisch--Psychiatrishe Und anitatsdienstilche Beurteilung bon Diestrweigern," (The Forensic, Psychiatric and Military Medical Assessment of conscientious Objectors), Schweitz Med. Wschr., Vol.92, 1963, 89–826).

Australialainen psykiatri John Spencer tutki vuonna 1975 australialaisten mielisairaaloiden potilaita laajassa tutkimuksessa. Tutkimuksessa oli mukana myös 50 Jehovan todistajaa. Hänen mukaansa vakavat mielenterveydelliset sairaudet olivat Jehovan todistajien keskuudessa kolme kertaa yleisempiä kuin väestössä keskimäärin ja erityisesti skitsofrenia oli neljä kertaa yleisempää. (John Spencer. "Mental Health Among Jehovah's Witnesses," British Journal of Psychiatry, Vol. 126, 1975, 556.).
        https://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?t=9376

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Palturi on vanhastaan ollut kotona kasvatettua tupakkaa, kessua, nurkantakaista.

Ilm. 7:4 - 8 katsotaan ilmoittavan ettei Jumala ollut hylännyt Israelin kansaa, vaikka se tuolloin eli luopumustilassa

-Tämän JT ymmärtää, mutta se on tuskallinen, koska valtakunnansali opettaa ja vaatii käyttämään teokraattista sodankäyntiä, eli juuri tahraista valehtelua.

Tämmöisistä ristiriidoista on seurauksensa

Sveitsiläinen psykiatri J. Janner tutki vuonna 1953 satakunta Jehovan todistajaa aseistakieltäytymisen vuoksi. Hänen mukaansa merkittävällä määrällä Jehovan todistajia esiintyi voimakasta ahdistuneisuutta, neuroottisuutta, sisäänpäin kääntyneisyyttä ja sosiaalista eristäytymistä. Lopputuloksena Janner totesi mielenterveyden ongelmien olevan huomattavasti yleisempiä Jehovan todistajien keskuudessa. (J. Janner "Die Forensisch--Psychiatrishe Und anitatsdienstilche Beurteilung bon Diestrweigern," (The Forensic, Psychiatric and Military Medical Assessment of conscientious Objectors), Schweitz Med. Wschr., Vol.92, 1963, 89–826).

Australialainen psykiatri John Spencer tutki vuonna 1975 australialaisten mielisairaaloiden potilaita laajassa tutkimuksessa. Tutkimuksessa oli mukana myös 50 Jehovan todistajaa. Hänen mukaansa vakavat mielenterveydelliset sairaudet olivat Jehovan todistajien keskuudessa kolme kertaa yleisempiä kuin väestössä keskimäärin ja erityisesti skitsofrenia oli neljä kertaa yleisempää. (John Spencer. "Mental Health Among Jehovah's Witnesses," British Journal of Psychiatry, Vol. 126, 1975, 556.).
        https://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?t=9376

Nämä ovat näitä vanhentuneita nk. tutkimuksia, joiden jatkuva postailu palstalla kertoi enemmän postaajadta kuin todistajista.

• Anonyymi

Sen päättää jumala

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe