TS se vaan jatkaa valheitaan ja herjojaan.
Kun hän välillä kyllästyy herjaamaan Paavalia, hän alkaa solvaamaan alkuseurakuntaa, jonka puolesta Jeesus Kristus vuodatti verensä Golgatan ristillä.
Ei mitään uutta auringon alla!
58
396
Vastaukset
- Anonyymi
Kun Paavalin pilkkaaaminen alkaa häntä kyllästyttää, hän alkaa solvaamaan seurakuntaa, varsinkin alkuseurakuntaa!
- Anonyymi
No. Itsellensähän tuo herjaaja vaan pahaa tekee.
Ei Jumalan pelastussuunnitelma siitä kärsi tippaakaan. - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi kirjoitti:
No. Itsellensähän tuo herjaaja vaan pahaa tekee.
Ei Jumalan pelastussuunnitelma siitä kärsi tippaakaan.Niinpä. Kärpäsetkin surisee välillä…
- Anonyymi
Jotain hyvää silti, sillä apostoli Johannesta hän ei kuitenkaan tapansa mukaan herjaa, vaikka Johannes puhuikin Jeesuksen verestä ärsyttävän paljon. Siinä kuitenkin selvä TS-tunniste!
- Anonyymi
Vai niinkö se asia on???
- Anonyymi
Hänet onkin erittäin helppoa tunnistaa. Sanoo olevansa ”edesmennyt”! 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Wanha mies aina välillä narauttaa eli paljastaa itsensä. No, vahinkoja sattuu!
- Anonyymi
Tiedoksi kaikille, että tämän vainajaa häpäisevän tyypin kommentteihin ei kannata vastata. Hän tietää varsin hyvin, että TS on kuollut vuonna 2022. Leikkii vai piruuksissaan, omasta mielestään hyvinkin "viisasta" leikkiä. Sopii vain ihmetellä miksei tuohon touhuun kukaan puutu. Tämänkin aloituksen 6 ensimmäistä viestiä. on hänen itselleen vastailemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksi kaikille, että tämän vainajaa häpäisevän tyypin kommentteihin ei kannata vastata. Hän tietää varsin hyvin, että TS on kuollut vuonna 2022. Leikkii vai piruuksissaan, omasta mielestään hyvinkin "viisasta" leikkiä. Sopii vain ihmetellä miksei tuohon touhuun kukaan puutu. Tämänkin aloituksen 6 ensimmäistä viestiä. on hänen itselleen vastailemista.
Olisi ihan hienoa, kun sinä lakkaisit valehtelemasta noin törkeästi!
Ihan todella, sinulla on mahdoton tehtävä saada TS edesmenneeksi ennen aikojaan.
Jokainen, joka vähänkin pidempään on palstaa seurannut, voi todeta, että Teuvohan se siinä on tutussa hommassaan, herjaamassa Paavalia, alkuseurakuntaa ja nykyisiä Jeesukseen uskovia. Ne on hänen ”lempiherjattaviaan”, ihan sydämen halusta hän niitä herjaa. Sokea Reettakin sen näkee! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi sinulla on kummallinen eli väärä käsitys häpäisemisestä. Asia on niin, että Teuvo itse on häpäissyt itsensä jatkuvalla Jumalan apostolien ja seurakuntien herjaamisella. Häpeä hänelle!
Itse olen liiankin paljon huomauttanut häntä kaiken tämän hirvittävän synnin tekemisestä ja kehottanut häntä tekemään parannusta. Mutta ei! Hän vaan jatkaa syntiään!
Totta se varmastikin on. Hän on vajonnut niin syvälle syntiin, ettei hän enää kykene eikä halua taipua Jumalan käden alle, että hänen sielunsa pelastuisi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi sinulla on kummallinen eli väärä käsitys häpäisemisestä. Asia on niin, että Teuvo itse on häpäissyt itsensä jatkuvalla Jumalan apostolien ja seurakuntien herjaamisella. Häpeä hänelle!
Itse olen liiankin paljon huomauttanut häntä kaiken tämän hirvittävän synnin tekemisestä ja kehottanut häntä tekemään parannusta. Mutta ei! Hän vaan jatkaa syntiään!
Totta se varmastikin on. Hän on vajonnut niin syvälle syntiin, ettei hän enää kykene eikä halua taipua Jumalan käden alle, että hänen sielunsa pelastuisi!Yli 2,5 vuotta haudassa maannut vainaja ei ketään häpäise, sellaista on turha väittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 2,5 vuotta haudassa maannut vainaja ei ketään häpäise, sellaista on turha väittää.
Huhuja on kovin helppo laitella ilmoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhuja on kovin helppo laitella ilmoille.
Netissä voit soittaa suutasi, vaikka tiedät kyllä TS: n kuolleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netissä voit soittaa suutasi, vaikka tiedät kyllä TS: n kuolleen!
En tiedä. Tarkistan, jos mahdollista asian paikan päällä, kun saan tilaisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Tarkistan, jos mahdollista asian paikan päällä, kun saan tilaisuuden.
Siinäpähän tarkistelet, osaatko sinä käyttäytyä hautuumaalla vainajia kunnioittaen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpähän tarkistelet, osaatko sinä käyttäytyä hautuumaalla vainajia kunnioittaen?
Touhuaan palstalla seuranneena, en ihmettelisi vaikka alkaisi hautausmaallakin vainajien kanssa riitaa haastamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Touhuaan palstalla seuranneena, en ihmettelisi vaikka alkaisi hautausmaallakin vainajien kanssa riitaa haastamaan.
Vieläköhän tuo kehtaa palstalla valehdella, että Teuvo herjaa koko ajan hänen rakasta Paavaliaan❓❓❓😂
- Anonyymi
Teuvon viimeisin aloitus on: ”Oliko alkuseurakunta Saatanan synagooga?”
Siinä hän häpäisee Jumalan seurakuntaa, jonka Jeesus on verellänsä hankkinut.- Anonyymi
Mitkähän on todisteesi tuollekin väitteellesi, niitähän voi vaikka kuka kirjoitella, tai kopioida vanhoista ketjuista, joihin Teuvo eläissään ahkerasti kirjoitti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkähän on todisteesi tuollekin väitteellesi, niitähän voi vaikka kuka kirjoitella, tai kopioida vanhoista ketjuista, joihin Teuvo eläissään ahkerasti kirjoitti?
Tuota et jaksa uskoa itsekään…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota et jaksa uskoa itsekään…
Et kai sinä niin yksinkertainen voi olla, ettet noin alkeellista keinoa osaisi käyttää?
Sinähän jopa kannustat ja kiittelet itseäsi omilla kommenteillasi. luuletko tosiaan, ettei sitä muut huomaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai sinä niin yksinkertainen voi olla, ettet noin alkeellista keinoa osaisi käyttää?
Sinähän jopa kannustat ja kiittelet itseäsi omilla kommenteillasi. luuletko tosiaan, ettei sitä muut huomaa.Tunnen Teuvon tältä palstalta ja tiedän mitä hän on ennen kirjoittanut ja mitä hän nykyisin kirjoittaa. Minulle on turha valehdella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen Teuvon tältä palstalta ja tiedän mitä hän on ennen kirjoittanut ja mitä hän nykyisin kirjoittaa. Minulle on turha valehdella.
Totta kai riitakumppanisi tunnet, pidittehän tätä palstaa taistelukenttänänne pitkästi toistakymmentä vuotta. Kuolemansa jälkeen ( n.2,5 vuotta ) hän ei ole kirjoittanut palstalle riviäkään. Pane johonkin muistiin, Teuvo Suni kuollut 13.05.2022. YMMÄRSITKÖ?
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai riitakumppanisi tunnet, pidittehän tätä palstaa taistelukenttänänne pitkästi toistakymmentä vuotta. Kuolemansa jälkeen ( n.2,5 vuotta ) hän ei ole kirjoittanut palstalle riviäkään. Pane johonkin muistiin, Teuvo Suni kuollut 13.05.2022. YMMÄRSITKÖ?
Turha valehdella.
Peltoinlahdentiellä on hänen nykyinen herjapajansa. - Anonyymi00060UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo bannattiin palstalta nimimerkkinsä kanssa ja siksi hän siirtyi kirjoittamaan anonyyminä.
Hänet on erittäin helppoa tunnistaa, kun olen hänen touhujansa ( herjoja ja valheita ) seurannut yli 20 vuotta ja tunnen tarkkaan hänen tyylinsä ja teemansa ja paljon muutakin, jota en paljasta.
Joten turhaa on minulle valehdella.
Tuliko selväksi?
- Anonyymi
Onko tämä ns. Alkuseurakunta juuri se huijaus, minkä takia joillakin on sellainen hölmö kalan mallinen logo auton perässä....?
- Anonyymi
Kerrohan lisää. Mikä siinä on huijausta? Varmaankin pystyt perustelemaan väitteesi, vai oliko se tavanomainen trollaus?
- Anonyymi
Olipa siinä taas köyhä trolli…
- Anonyymi
Ei kun sen auton takakontissa kulkee neontetroja.
- Anonyymi
Onko tämä Teuvo Suni oikeasti kuollut ja jos on niin pitäisikö poliisi pyytää selvittämään kuka tässä esiintyy herjaajana ja hänen ominaisuudessaan ?
- Anonyymi
Pitäisi ja siihen se toivottavasti meneekin! Virastot ei anna tietoja sivullisille. Teuvon leskeltä sen saa selville myös yhdellä puhelinsoitolla. Numero löytyy Fonectan sivulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi ja siihen se toivottavasti meneekin! Virastot ei anna tietoja sivullisille. Teuvon leskeltä sen saa selville myös yhdellä puhelinsoitolla. Numero löytyy Fonectan sivulta.
Minulle asiasta ilmoitti vuoden 2022 keväällä Teuvon lähipiiriin kuulunut kaveri, kertoi Teuvon tyttären soittaneen Teuvon kuolemasta, aikoi lähteä todistajaksi käräjille, jos tarpeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle asiasta ilmoitti vuoden 2022 keväällä Teuvon lähipiiriin kuulunut kaveri, kertoi Teuvon tyttären soittaneen Teuvon kuolemasta, aikoi lähteä todistajaksi käräjille, jos tarpeen.
Koska tiedän Teuvo Sunin varmasti kuolleen, niin minulle on aivan sama meneekö asia oikeuteen. Sinä väität minua valehtelijaksi olisi hyvä, jos viranomaiset selvittäisi asian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitänee käydä sikäläisellä hautausmaalla joku kesä, jos sattuu vaan Kaakkoon asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tiedän Teuvo Sunin varmasti kuolleen, niin minulle on aivan sama meneekö asia oikeuteen. Sinä väität minua valehtelijaksi olisi hyvä, jos viranomaiset selvittäisi asian.
Joko sinä itsesikin kanssa riitelet? Onko riitapukarit niin vähissä? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savitaipalehan se paikkakunta siis oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savitaipalehan se paikkakunta siis oli?
Savitaipale lukee Teuvon lesken tiedoissa Fonectan sivulla. Sama luki myös Teuvo vainaan tiedoissa hänen eläessään, vaan ei lue enää. Myös Facebook tili on poistunut ajat sitten, samoin Suomi 24 tili. Kuolleet ei tilejä tarvitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko sinä itsesikin kanssa riitelet? Onko riitapukarit niin vähissä? 😁
Onko käsityskyvyssäsi jotain puutteita vai mistä moinen johtuu? Jokuhan täällä jo poliisistakin puhui, toivoisin että joku ottaisi poliisiin yhteyden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitänee käydä sikäläisellä hautausmaalla joku kesä, jos sattuu vaan Kaakkoon asiaa.
Tuskin kenelläkään tulisi ikävä vaikka ajelisit saman tien Venäjän puolelle jankuttaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kenelläkään tulisi ikävä vaikka ajelisit saman tien Venäjän puolelle jankuttaan.
Miksi sinne menisin? Ei kiinnosta. Savitaipale riittää vallan hyvin. Kunhan saan sopivan tilaisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Teuvo hautausmaalla, hänet on tuhkattu. Jätän mainitsematta paikan nmihin tuhkat on viety.
Tiedon sain hänen leskeltään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Teuvo hautausmaalla, hänet on tuhkattu. Jätän mainitsematta paikan nmihin tuhkat on viety.
Tiedon sain hänen leskeltään!Kyllä kai se niin on viisainta, niin eipähän mene sinne pelleileen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedon sain hänen leskeltään!Hyvä että joku otti/sai asiasta selvän! Loppuupahan tuo älytön vainajan rienaaminen palstalla.
- Anonyymi
Raamatussa on monia tapauksia tilanteista, joissa Jumalan miehet nuhtelevat synnintekijöitä.
Aivan, kuten tätä Teuvoakin on nuhdeltu.
Nuhdeltava eli siis synnintekijä ei tietenkään ollenkaan hypähdä ilosta, kun häntä kehoitetaan tekemään parannusta.
Päinvastoin, hän yleensä pikemminkin suuttuu, koska hän haluaisi jatkaa pahantekemistä.
Se, että toinen henkilö ( Raamatussa useimmiten Jumalan aito profeetta ) kehoittaa lopettamaan synnin harjoittamisen, aiheuttaa synnintekijässä närästystä ja jopa raivoa.
Mutta, jos synnintekijässä on vielä hitusenkaan jäljellä Jumalan mielen mukaista mieltä ja nöyryyttä, hän voi parhaassa tapauksessa jopa ottaa nuhteen oikealla tavalla vastaan ja taipua parannukseen, joka mielenmuutos on hänelle siunaukseksi! Silloinhan hän pääsee takaisin siihen oikeaan suhteeseen Jumalan kanssa! Se on riemullinen tilanne!
Daavidhan oli langennut rankasti ja oli pahassa jamassa hengellisesti.
Mutta Jumalahan näkee kaiken. Myös ihmisen sisimpään.
Jumala lähetti toisen ihmisen, Naatanin, Daavidin luo. Naatan puhui Daavidille vertauskuvallisesti Jumalan antamia sanoja ja sai Daavidin ymmärtämään, että hän oli tehnyt tosi väärin.
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.”
2 Sam 12:13
Daavid sai syntinsä anteeksi, joka oli onnellinen lopputulos. Synnin seuraukset hän joutui kyllä kärsimään.
Samoin Teuvokin voi saada syntinsä, karkeat valheensa ja herjansa anteeksi, jos hän nöyrtyy Jumalan ”käden alla”.- Anonyymi
Raamatun tarinat ei minua liikuta, Siitä minulla on varma tieto, että Teuvo Suni on kuollut 2022 Toukokuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun tarinat ei minua liikuta, Siitä minulla on varma tieto, että Teuvo Suni on kuollut 2022 Toukokuussa.
RIP Teuvo Suni ❣️🎚️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RIP Teuvo Suni ❣️🎚️
Harmi, että Teuvo Suni kuoli jo 85 vuotiaana. Valitettavasti en tuntenut häntä henkilökohtaisesti, mitä nyt pari kertaa puhelimessa keskustelin hänen kanssaan. Tuntui oikein mukavalta Karjalaismieheltä, jolla oli mielenkiintoisia juttuja.
- Anonyymi
Nyt siis poliisi paikalle. Tuo valhe expertti täytyy laittaa vastuuseen.
- Anonyymi
Nainen poliisi ja taxi, et niitä koskaan tarvitessas nää.
- Anonyymi
Ei taida poliisi alkaa hautaa auki kaivamaan?
- Anonyymi
Herjaajat herjaavat herjattavansa ja sitten tulee loppu.
- Anonyymi
”He eivät tiedä, mitä he tekevät.”
- Anonyymi
Minkäs seepra raidoillensa voi.
- Anonyymi
Teuvo kyllä elää. Te ette vain usko.
- Anonyymi
Niinpä niin, niinhän ne väittää Elvis fanitkin, että Elvis elää.💀
Tuossa Teuvo vainaassa kiinni riippumisessa, lienee kysymys samaisesta ilmiöstä.💀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin, niinhän ne väittää Elvis fanitkin, että Elvis elää.💀
Tuossa Teuvo vainaassa kiinni riippumisessa, lienee kysymys samaisesta ilmiöstä.💀Teuvo oli merkittävä henkilö, kun hänestä riittää juttua vielä monta vuotta kuolemansa jälkeenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo oli merkittävä henkilö, kun hänestä riittää juttua vielä monta vuotta kuolemansa jälkeenkin.
Palstalaiset lukekaa tarkkaan tuo ketju.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstalaiset lukekaa tarkkaan tuo ketju.
Kai nyt jokainen osaa jo ulkoa nuo Paavaliherjat.
Ei ne hetkauta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724214Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983655Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363349- 512900
- 402388
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182369Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222092- 231716
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141547Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321536