Ajella sähköautolla vesi ja loska tien urissa..suolaa viel lisäksi..voipi kohta vikavalot syttyä ..kondessio vesi vielä omat murheet akkukoteloon
Miltä se tuntuu
10
87
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin mukavalta. Ei tarvitse miettiä mikä polttomoottoriauton moottorinohjauksen anturi saa seuraavaksi kosteutta itseensä ja päättää sytyttää vikavalot.
- Anonyymi
Mieti miltä tuntuu kun et koskaan pääse sähköautostasi eroon? Hinta on romuttunut ja huononeen vaan. Riski akku ja kinevaurioon kasvaa jatkuvasti hahah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti miltä tuntuu kun et koskaan pääse sähköautostasi eroon? Hinta on romuttunut ja huononeen vaan. Riski akku ja kinevaurioon kasvaa jatkuvasti hahah
Nyt en ymmärrä ollenkaan? Kerrotko lisää miksi autosta ei pääsisi eroon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmärrä ollenkaan? Kerrotko lisää miksi autosta ei pääsisi eroon?
romuttamo ottaa mielellään..pääseehän siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
romuttamo ottaa mielellään..pääseehän siitä
Aivan näin itsekin ajattelin. Mutta kun edellä väitetään että sähköautosta ei pääse eroon?
- Anonyymi
Trollitehtaan avaus kuten n 90 % kaikista avauksista kommenteista autopalstoilla. . Trollitehdas saanu ohjeet vastustaa. .dissata sähköautoja kaikkia Natomaissa valmistettuja autoja ihmisiä infarkstruuria. .Eli Pietarin trollitehdas kaiken trollauksen takana. . Häipykää loputkin suolen autopalstoilta. . tuhannet jo häipyneet. Äläpä kommentoi ja ruoki trollitehdasta ! !
- Anonyymi
autokauppias voi välillä tehdä töitäkin eikä viettää ajankulua täälä..
- Anonyymi
Autot ovat suunniteltu kaikkiin tavallisiin olosuhteisiin ja testattu.
Mikä ajaa sinua kirjoittelemaan noin lapsellisia juttuja, kateusko vai tekemisen puute? - Anonyymi
Siellä se loska lentää samalla tavalla. Eikä minua kiinnosta mitä autolle tapahtuu vuosien päästä. Se on sitten muiden murhe.
- Anonyymi
Pietarin trollitehtaan avaus. . .Äläpä kommentoi ! !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla623987- 512780
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162123- 991953
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä141927Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841639Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3581494Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81426Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511420- 581187