Miltä se tuntuu

Anonyymi-ap

Ajella sähköautolla vesi ja loska tien urissa..suolaa viel lisäksi..voipi kohta vikavalot syttyä ..kondessio vesi vielä omat murheet akkukoteloon

10

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erittäin mukavalta. Ei tarvitse miettiä mikä polttomoottoriauton moottorinohjauksen anturi saa seuraavaksi kosteutta itseensä ja päättää sytyttää vikavalot.

• Anonyymi

Mieti miltä tuntuu kun et koskaan pääse sähköautostasi eroon? Hinta on romuttunut ja huononeen vaan. Riski akku ja kinevaurioon kasvaa jatkuvasti hahah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti miltä tuntuu kun et koskaan pääse sähköautostasi eroon? Hinta on romuttunut ja huononeen vaan. Riski akku ja kinevaurioon kasvaa jatkuvasti hahah

Nyt en ymmärrä ollenkaan? Kerrotko lisää miksi autosta ei pääsisi eroon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en ymmärrä ollenkaan? Kerrotko lisää miksi autosta ei pääsisi eroon?

romuttamo ottaa mielellään..pääseehän siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

romuttamo ottaa mielellään..pääseehän siitä

Aivan näin itsekin ajattelin. Mutta kun edellä väitetään että sähköautosta ei pääse eroon?

• Anonyymi

Trollitehtaan avaus kuten n 90 % kaikista avauksista kommenteista autopalstoilla. . Trollitehdas saanu ohjeet vastustaa. .dissata sähköautoja kaikkia Natomaissa valmistettuja autoja ihmisiä infarkstruuria. .Eli Pietarin trollitehdas kaiken trollauksen takana. . Häipykää loputkin suolen autopalstoilta. . tuhannet jo häipyneet. Äläpä kommentoi ja ruoki trollitehdasta ! !

• Anonyymi

autokauppias voi välillä tehdä töitäkin eikä viettää ajankulua täälä..

• Anonyymi

Autot ovat suunniteltu kaikkiin tavallisiin olosuhteisiin ja testattu.
      Mikä ajaa sinua kirjoittelemaan noin lapsellisia juttuja, kateusko vai tekemisen puute?

• Anonyymi

Siellä se loska lentää samalla tavalla. Eikä minua kiinnosta mitä autolle tapahtuu vuosien päästä. Se on sitten muiden murhe.

• Anonyymi

Pietarin trollitehtaan avaus. . .Äläpä kommentoi ! !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      62
      3987
    2. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      51
      2780
    3. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      16
      2123
    4. Onko kaivattusi perään

Moni muukin?
      Ikävä
      99
      1953
    5. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      14
      1927
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      84
      1639
    7. Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen

Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?
      Maailman menoa
      358
      1494
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1426
    9. Olen aina vain

Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?
      Ikävä
      51
      1420
    10. Nainen jos pitää sanoa

Ne huonot puolet mitä omaat niin kestätkö kritiikin.
      Ikävä
      58
      1187
    Aihe