TS kirjoitti näin:
Katso, minä annan sinulle Saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa Juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.
TS väitti vääristellen sitten näin:
”Johannes sanoi, että alkuseurakunta on antikristuksien vallassa ja sen taru päättyikin noin 70 jKr kun temppeli hajotettiin.”
SE ON SUURI VALHE.
Apostoli Johannes ei koskaan väittänyt alkuseurakuntaa Saatanan synagoogaksi.
Tämä on tyyppiesimerkki, miten TS noukkii jakeen tuolta ja välillä toisen täältä ja yhdistelee ( tosin nyt oli vain yksi jae ) ja runoilee sitten omiansa mielikuvitustaan käytellen.
Teuvo ei välitä mitään kontekstista.
TS-vale alkuseurakunnasta
8
156
Vastaukset
- Anonyymi
Hän haluaa kaikin tavoin liata alkuseurakuntaa. Se on Saa-ta-nan työtä sellainen.
- Anonyymi
Mikä mahtaa olla motiivi?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mahtaa olla motiivi?
Sen kun tietäisi. Mutta tiedämmehän me saa-tanankin motiivinkin…
- Anonyymi
Erehtyminen on inhimillistä. TS väsyi eikä ollut aina tarpeeksi tarkka. Hänellä oli ilmeisesti vain vähän lähdeteoksia käytössään ja sivistyksessä aukkoja.
Hän yritti siteerata tarkasti mutta toiveajattelu alkuseurakunnan huonosta tilasta sai hänet herpaantumaan. Johannes sanoi: Monia on lähtenyt POIS SEURAKUNNASTA ja Paavalikin sanoi Kaikki Aasian maakunnassa ovat luopuneet minusta kahleitteni tähden.
Tuo ei viittaa että luopuneet olisi antikristuksia. He vain tunsivat tarkoin Viisaimman Kunungas Salomon viisautta ja käyttäytyivät sen antamien ohjeiden mukaan.
Liian herkästi syytetään antikristukseksi tai harhaoppiseksi niitä jotka tukeutuu kirjoituksiin eikä ihmisiin.
On neljä ihmistyyppiä ja niistä vain yksi on ihmiskeskeinen. Asiakeskeinen ei pitänyt Paavalin asioita viisaina.- Anonyymi
Erehtyminen on inhimillistä, mutta määrätietoinen valehtelu ja vääristely ovat tarkoituksellista.
- Anonyymi
Joopa se joo Teuvohan kirjoitteli eläissään paljonkin jopa kirjankin!
Hänen lahkotoverinsahan oli kirjaan kovin mieltynyt.
https://prnt.sc/EJUmVMC-_SIv- Anonyymi
Kirjoja on monenlaisia. Se, että laittaa kirjoitusta kansien väliin, ei tee siitä vielä Kirjaa.
Todellinen kirja on sellainen, jonka ihmiset ihan oikeasti haluavat. Sitä ei tarvitse tyrkyttää, eikä jakaa ilmaiseksi saunan sytykkeeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoja on monenlaisia. Se, että laittaa kirjoitusta kansien väliin, ei tee siitä vielä Kirjaa.
Todellinen kirja on sellainen, jonka ihmiset ihan oikeasti haluavat. Sitä ei tarvitse tyrkyttää, eikä jakaa ilmaiseksi saunan sytykkeeksi.No tuo oli vain "Devoutin" mielipide.😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755