Näin siinä kävi virallisesti nyt. Täälä palstalla sinua varoitettiin ja silti halusit velkaantua.
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/used-electric-vehicles-cost-decrease-b2629189.html
46% kuluttajista jäi sähköauton kanssa ikävään asemaan, velat isompi kuin auton arvo
50
309
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.wired.com/story/evs-are-losing-up-to-50-percent-of-their-value-in-one-year/
Kyllä, sähköauton arvo tippuu 50% jo ekana vuonna. - Anonyymi
Vesi lammiikkon voi täräyttää ihan hyvin täysillä?😝
- Anonyymi
"Täälä palstalla sinua varoitettiin"
Onko tällä palstalla muka joskus käynyt joku lukija, jolla olisi mitään kokemusta sähköautoista, puhumattakaan että olisi sellaista ostamassa?- Anonyymi
Ei hätää artikkeli on vuoden vanha ja puhutaan dollareista. Ostin euroilla ja ja velaton. Jotenkin ihmettelen, miten joku jaksaa nähdä vaivaa tonkia kaikki maailman "uutiset" Fidzisaarten sähkökatkoista alkaen. Maksaakohan niille joku palkkaa. Siihen menee aikaakin ihan tolkuttomasti, jos esim. työ ei rasita voihan sitä tonkia kaikki maailman uutiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hätää artikkeli on vuoden vanha ja puhutaan dollareista. Ostin euroilla ja ja velaton. Jotenkin ihmettelen, miten joku jaksaa nähdä vaivaa tonkia kaikki maailman "uutiset" Fidzisaarten sähkökatkoista alkaen. Maksaakohan niille joku palkkaa. Siihen menee aikaakin ihan tolkuttomasti, jos esim. työ ei rasita voihan sitä tonkia kaikki maailman uutiset.
No kun sähköautoa tekisi mieli mutta ei oma taloustilanne salli sellaisen hankkimista. Sitten kateuksissaan pitää pahaa oloa purkaa tänne kaivamalla aloituksen kaltaisia juttuja mitkä eivät Suomen markkinaa kosketa millään tapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun sähköautoa tekisi mieli mutta ei oma taloustilanne salli sellaisen hankkimista. Sitten kateuksissaan pitää pahaa oloa purkaa tänne kaivamalla aloituksen kaltaisia juttuja mitkä eivät Suomen markkinaa kosketa millään tapaa.
Minulla olisi kyllä varaa ostaa komiakin sähköauto, mutta ajelen mieluummin itselataavalla hybridi-Toyotalla, koska se on paljon sopivampi omaan käyttööni. Esimerkiksi pitkillä hautajaisreissuilla en suostu pyhäkamppeissa autoa lataamaan kesken reissun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla olisi kyllä varaa ostaa komiakin sähköauto, mutta ajelen mieluummin itselataavalla hybridi-Toyotalla, koska se on paljon sopivampi omaan käyttööni. Esimerkiksi pitkillä hautajaisreissuilla en suostu pyhäkamppeissa autoa lataamaan kesken reissun.
Otan osaa. Enkä nyt puhu hautajaisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Likaantuvatko vaatteet sähköauton latauksen yhteydessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hybriditojotalla😂😂😂
Olen pahoillani puolestasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hybriditojotalla😂😂😂
Olen pahoillani puolestasi.Haluan ajella parhaalla ja tekniikaltaan edistyksellisimmällä autolla. Siksi ajelen itselataavalla hybridi-Toyotalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan ajella parhaalla ja tekniikaltaan edistyksellisimmällä autolla. Siksi ajelen itselataavalla hybridi-Toyotalla.
Oikein viisasta puhetta. Tavalliset kansanmiehet ajattelevat ja toimivat näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköä valuu kengille ja tarttuu käsiin 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ei ole varaa? Tuon jutun mukaanhan ne ovat paljon halvempia, kuin polttikset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on maailman ainoa maa jossa sähköautojen hinnat ei romahda! Vai onko sittenkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on maailman ainoa maa jossa sähköautojen hinnat ei romahda! Vai onko sittenkään?
Kaikkien uusien autojen arvo romahtaa, joidenkin nopeammin ja toisten hitaammin. Ei uudet autot järkevä sijoitus koskaan ole.
Ja jos sinä et osta polttomoottoriautojakaan uutena niin silloin pitää turpasi tukossa sähköautojen "romahduksesta". Jos et osta bensa- tai dieselautoja uutena niin mielipiteesi tästä asiasta on arvoton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan ajella parhaalla ja tekniikaltaan edistyksellisimmällä autolla. Siksi ajelen itselataavalla hybridi-Toyotalla.
Joudun töissä välillä ajamaan tojota rav4 hybridillä (uusi) ja kyllä siitä edistyksellisyys on kaukana.
Ehdottomasti yksi paskimpia kulkuvälineitä jolla olen koskaan ajanut.
Joten olen hyvin pahoillani, jos elämäsi on ollut noin ankeata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joudun töissä välillä ajamaan tojota rav4 hybridillä (uusi) ja kyllä siitä edistyksellisyys on kaukana.
Joten olen hyvin pahoillani, jos elämäsi on ollut noin ankeata." Joudun töissä välillä ajamaan tojota rav4 hybridillä (uusi) ja kyllä siitä edistyksellisyys on kaukana.
Joten olen hyvin pahoillani, jos elämäsi on ollut noin ankeata. "
Ei minun elämäni ollenkaan ankeata ole. Säilytän itselataavaa hybridi-Toyotaani lämpimässä autotallissa, joten voin lähteä viinakauppaan talvellakin lämpimällä varmatoimisella autolla. Työreissuja minun ei enää tarvitse ajella, koska olen ollut jo vuosikymmeniä eläkkeellä. Mikä elämässäni on mielestäsi ankeaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien uusien autojen arvo romahtaa, joidenkin nopeammin ja toisten hitaammin. Ei uudet autot järkevä sijoitus koskaan ole.
Ja jos sinä et osta polttomoottoriautojakaan uutena niin silloin pitää turpasi tukossa sähköautojen "romahduksesta". Jos et osta bensa- tai dieselautoja uutena niin mielipiteesi tästä asiasta on arvoton.Ei se minun ostoista muuksi muutu että uutena ostettavan sähköauton arvo puolittuu vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Joudun töissä välillä ajamaan tojota rav4 hybridillä (uusi) ja kyllä siitä edistyksellisyys on kaukana.
Joten olen hyvin pahoillani, jos elämäsi on ollut noin ankeata. "
Ei minun elämäni ollenkaan ankeata ole. Säilytän itselataavaa hybridi-Toyotaani lämpimässä autotallissa, joten voin lähteä viinakauppaan talvellakin lämpimällä varmatoimisella autolla. Työreissuja minun ei enää tarvitse ajella, koska olen ollut jo vuosikymmeniä eläkkeellä. Mikä elämässäni on mielestäsi ankeaa?Jos ei paremmasta tiedä kuin tojota, niin elämä on ollut hyvin ankeaa.
Lämpimässä se tojota on hyvä pitääkin, niin voi päästä talvellakin liikkeelle.
Meillä nämä itämaan ihmeet seisoi viime talvena joulunpyhät ulkona, sen jälkeen molemmissa akku tyhjänä.
Akku on siellä tavaratilassa ja sen lukko tietenkin vain sähköllä toimiva, joten tavaratila piti tyhjentää takapenkin kautta, sen jälkeen purkaa tavaratilan verhoilut, sitten pääsi antamaan sähköä akkuun.
Ja mitä siihen romuläjään muuten tulee, niin talvella kylmä kuin ryssän helvetti, ei nene ohjaamatta metriäkään suoraan, sisällä helvetinmoinen meteli, yms.
Jos tuota viitsii kehua, niin aikaisempi kokemus on varmaankin ladasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei paremmasta tiedä kuin tojota, niin elämä on ollut hyvin ankeaa.
Lämpimässä se tojota on hyvä pitääkin, niin voi päästä talvellakin liikkeelle.
Meillä nämä itämaan ihmeet seisoi viime talvena joulunpyhät ulkona, sen jälkeen molemmissa akku tyhjänä.
Akku on siellä tavaratilassa ja sen lukko tietenkin vain sähköllä toimiva, joten tavaratila piti tyhjentää takapenkin kautta, sen jälkeen purkaa tavaratilan verhoilut, sitten pääsi antamaan sähköä akkuun.
Ja mitä siihen romuläjään muuten tulee, niin talvella kylmä kuin ryssän helvetti, ei nene ohjaamatta metriäkään suoraan, sisällä helvetinmoinen meteli, yms.
Jos tuota viitsii kehua, niin aikaisempi kokemus on varmaankin ladasta." Akku on siellä tavaratilassa ja sen lukko tietenkin vain sähköllä toimiva, joten tavaratila piti tyhjentää takapenkin kautta, sen jälkeen purkaa tavaratilan verhoilut, sitten pääsi antamaan sähköä akkuun.
Jos tuota viitsii kehua, niin aikaisempi kokemus on varmaankin ladasta. "
Et siis ole lukenut ohjekirjaa kunnolla. Minunkin autossani on 12 V akku hankalassa paikassa auton tavaratilassa, mutta onhan autossa konehuoneessa olevassa sulakerasiassa paikka, josta 12 V akun voi tarvittaessa ladata tavallisella laturilla täysin turvallisesti. Mikä tässä mättää? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
" Akku on siellä tavaratilassa ja sen lukko tietenkin vain sähköllä toimiva, joten tavaratila piti tyhjentää takapenkin kautta, sen jälkeen purkaa tavaratilan verhoilut, sitten pääsi antamaan sähköä akkuun.
Jos tuota viitsii kehua, niin aikaisempi kokemus on varmaankin ladasta. "
Et siis ole lukenut ohjekirjaa kunnolla. Minunkin autossani on 12 V akku hankalassa paikassa auton tavaratilassa, mutta onhan autossa konehuoneessa olevassa sulakerasiassa paikka, josta 12 V akun voi tarvittaessa ladata tavallisella laturilla täysin turvallisesti. Mikä tässä mättää?Ongelmasi taisi poistua, kun avasit sulakekotelon kannen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ememmän vaatteet likaantuvat bensapumpulla käydessä, naftapumpulla eniten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se minun ostoista muuksi muutu että uutena ostettavan sähköauton arvo puolittuu vuodessa.
Sitten olisi rahaa tiedossa: Määrittelen merkin ja mallin, ja sinä hommaat sellaisen vuoden vanhana puoleen hintaan, sanotaan nyt että max. 20 tkm ajettuna ja kunnoltaan tuollainen luonnollisesti on käytännössä täysin uutta vastaava.
Jokaisesta autosta saisit palkkiota vaikka nyt pari tonnia per auto? Eikö olisi helppoa rahaa tiedossa? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset ovatkin maailman etevimpiä kauppiaita/ostajia. Kun myy saa mielestään hyvän hinnan ja ostaja sai ko tuotteen edullisesti. Aikamoinen ristiriita. Yleinen selitys asunto- ja autokaupoissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joten olen hyvin pahoillani, jos elämäsi on ollut noin ankeata.Minäkin ajan 15 vuotta vanhalla bensa Fordilla, eikä elämä ole ollenkaan ankeaa
- Anonyymi
Kannattaa hankkia uusarvovakuutus ja ...
- Anonyymi
"Täälä palstalla sinua varoitettiin ja silti halusit velkaantua."
Ihmisten pitääkin saada tehdä haluamiaan asioita. Mutta minua inhottaa se, että joudun maksamaan veroja ja sitä kautta minä olen rahoittamassa ja tukemassa sellaisia kampanjoita ja sellaista lakiuudistuksia, jotka syyllistävät ihmisiä ja painostavat ihmisiä tekemään epätaloudellisia valintoja.
Miksi minun vasten tahtoani pitää olla tukemassa toimintaa, jolla ihmiset ajetaan perikatoon ja kotimaan talous menee pilalle? Aloitusviesti on hyvä sikäli, että se kiinnittää huomiota siihen, mitä oikeasti on tapahtunut, mikä ei todellakaan näytä menestystarinalta.
Nyt kysymys kuuluu -jos leikitään että eletään jonkinlaisessa demokratiassa- näyttääkö tulokset ja niihin johtanut toiminta, jota me kaikki rahoitetaan, sellaiselta, jota enemmistö oikeasti haluaa? Onko enemmistö nyt tyytyväinen?
Minun on vaikea uskoa, että suurin osa sähköautoilijoista teki valintansa siksi, että voimansiirrossa on joitain urheilullisia piirteitä. Eihän suurin osa henkilöautoista ole koskaan ollut urheiluautoja. Haisee ympäristöpolitiikka ja kusetus.- Anonyymi
Valtava vuodatus taas kerran. Olisiko sinun pienelle mielelle aivan mahdoton suoritus ymmärtää että olet yksi niistä menneisyyteen juuttuneista paavoväyrisistä?
- Anonyymi
Ja moniko ymmärtää mitä tuo käytännössä tarkoittaa.
Eli jos autosi menee lunastukseen kolarissa, saat siitä korvauksen KÄYVÄN arvon mukaa. Eli auto menee alta ja jäit viellä velkaa pankille!!
Ja toinen ongelma on auton vaihto. Pitääkin latoa rahaa auton vaihtoon (väliraha), kun auton hyvitys ei riitä kattamaan loppuvelkaa.- Anonyymi
Entä jos ostaa sähköauton käytettynä eli tuo arvon lasku on jo tapahtunut? Lisäksi monilla sähköauton omistavilla ei ole euroakaan velkaa autosta. Mutta eihän kateelliset idiootit tätä tajua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos ostaa sähköauton käytettynä eli tuo arvon lasku on jo tapahtunut? Lisäksi monilla sähköauton omistavilla ei ole euroakaan velkaa autosta. Mutta eihän kateelliset idiootit tätä tajua.
Eli kun maksaa pankkitilillä olevilla varoilla vaikka 50 000 sähkövatkaimesta, jonka arvo laskee parissa vuodessa 25 tonniin, niin ei yhtään haittaa mitään? Ketään kiinnosta 25 000 € hukkaaminen? Tonni per kk pytystä alas ihan OK?
- Anonyymi
Hehheh. Halpaa ajoa...
- Anonyymi
Halpaa ajoa on, jos ostaa sähköauton käytettynä. Silloinhan tuo arvon lasku on jo tapahtunut. Mutta eihän sekään sähköautoja vihaavalle kateelliselle idiootille sovi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halpaa ajoa on, jos ostaa sähköauton käytettynä. Silloinhan tuo arvon lasku on jo tapahtunut. Mutta eihän sekään sähköautoja vihaavalle kateelliselle idiootille sovi.
Ei arvon lasku siihen pysähdy. Sähköauton tekniikka vanhenee niin nopeasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei arvon lasku siihen pysähdy. Sähköauton tekniikka vanhenee niin nopeasti.
Kaikilla autoilla arvon lasku pysähtyy nollaan, usein kuitenkin muutaman satasen romuarvoon. Niin polttiksilla, kuin sähkiksilläkin, aivan ostohinnasta riippumatta. Oli sitten sadan tonnin polttis tai viiden kympin sähkis.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla autoilla arvon lasku pysähtyy nollaan, usein kuitenkin muutaman satasen romuarvoon. Niin polttiksilla, kuin sähkiksilläkin, aivan ostohinnasta riippumatta. Oli sitten sadan tonnin polttis tai viiden kympin sähkis.
Sähköautolla se nolla-arvon piste tulee vaan turhan nopeasti.
- Anonyymi
No, en halunnut, joten ostin pankissa olleella rahalla.
- Anonyymi
Silloinhan käytetty sähköauto olisi halpa, koska silloin tuo arvon lasku on jo tapahtunut. Mutta eihän aivoton sähköautoja vihaava kateellinen älykääpiö tätä tajua. Sähköautonkin voi ostaa käytettynä eikä silloin arvo enää paljon laske. Mutta idiootti kuvittelee, että sähköauto ostetaan aina uutena.
Ja muuten, suurin osa suomalaisista ostaa sähköauton KÄYTETTYNÄ, ei uutena.- AnonyymiUUSI
Siihen on syynsä, että uusien vatkaimien myynti on romahtanut.
Mutta pateriuskovaiset edelleen julistaa kiimassaan 2023 myyntitilastoja ja 3-5 vuotta sitten tehtyjä ennusteita, joiden mukaan 2030 liikenteessä olisi 500 000 sähköautoksi rekisteröityö polttomoottoriautoa (plugari) ja 200 000 sähkövatkainta. Minkä ennusteen toteutuminen edellyttäisi 120 000 auton vuosimyyntiä ja jatkuvasti kasvataa sähkövatkaimien osuutta.
Sekä myyntimäärä että vatkaimien %-osuus on ollut laskussa, mutta tätähän uskovaiset kieltäytyvät näkemästä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihen on syynsä, että uusien vatkaimien myynti on romahtanut.
Mutta pateriuskovaiset edelleen julistaa kiimassaan 2023 myyntitilastoja ja 3-5 vuotta sitten tehtyjä ennusteita, joiden mukaan 2030 liikenteessä olisi 500 000 sähköautoksi rekisteröityö polttomoottoriautoa (plugari) ja 200 000 sähkövatkainta. Minkä ennusteen toteutuminen edellyttäisi 120 000 auton vuosimyyntiä ja jatkuvasti kasvataa sähkövatkaimien osuutta.
Sekä myyntimäärä että vatkaimien %-osuus on ollut laskussa, mutta tätähän uskovaiset kieltäytyvät näkemästä.Et ole selvästikään huomioinut tuossa käytettynä maahantuotujen autojen vaikutusta.
Tällä hetkellä henkilöautojen ajoneuvokannassa on noin 270 000 täyssähköautoa+plugaria (10/2024 tilanne). Vastaavasti 1-10/2024 on täyssähköjä+plugareita rekisteröity noin 60000 autoa, ja käytettynä tuotu maahan samalla ajanjaksolla lisäksi noin 27000 autoa. 10 kk:ssa siis noin 87000 autoa, eli varovaisesti arvioituna vuositasolla lisäys 100000 autoa.
Vuoden 2030 loppuun on siis aikaa pyöreästi 6 vuotta, ja nykyinen autokanta 270 000 autoa + 100 000 autoa/vuosi lisäys tarkoittaa 2030 vuoden lopussa 870 000 autoa. (miinus jotain pientä esim. kolareiden aiheuttamien lunastusten vuoksi)
Ja nämä luvut siis pohjautuen nykyiseen heikon markkinatilanteen mukaisiin lukuihin. Eli tuo 700000 auton tavoite ei tule tekemään edes tiukkaa.
- AnonyymiUUSI
Ei pidä ostaa autoa ikinä pitkällä osamaksulla. Itse olen pitänyt ohjeena että vaihtoauto + 36 kk osamaksu on se uuden auto maksun enimmäispituus, jos vielä korkokin on kohtuullinen.
- AnonyymiUUSI
Minä olen ostanut Tojotani aina käteisellä. Olen heti kaupan jälkeen auton oikea omistaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ostanut Tojotani aina käteisellä. Olen heti kaupan jälkeen auton oikea omistaja.
Samaa olen minäkin pitänyt ohjenuorana, paitsi etten ole Toyotaan sotkeutunut sitten 90-luvun.
- AnonyymiUUSI
Minulla on kaksi vanhaa ja lähes arvotonta (siis hinnaltaan) bensajapsia. Jos/kun toinen on korjaamolla, niin voin ajella sillä toisella huolettomasti, kun on kunnossa. On meinaan aika halpaa ajoa, vaikka kahden auton vakuutukset ja käyttömaksut pyörivät ympäri vuoden
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käteinen on nykyisin turhaa autokaupassa. Tilisiirto tai korttimaksu kyllä käy. Tilillä rahan makuuttaminen on viime vuosina ollut tyhmää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kaksi vanhaa ja lähes arvotonta (siis hinnaltaan) bensajapsia. Jos/kun toinen on korjaamolla, niin voin ajella sillä toisella huolettomasti, kun on kunnossa. On meinaan aika halpaa ajoa, vaikka kahden auton vakuutukset ja käyttömaksut pyörivät ympäri vuoden
Onko sittenkään halpaa, jos toinen on aina korjaamolla. Muuten voisit pitää aina toisen seisonnassa. Joudut katsastamaankin molemmat ja jotakin pientä tarviketta ostamaan, öljyä, suodattimia, jne.
- AnonyymiUUSI
Ohan pa*kapuhetta tuo uutinen.
Sähköautot säilyttää arvonsa parhaiten.
Siitä on tutkittua tietoa julkaistu.
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/f78e85dd-df18-4cb9-a36d-c627c08b16cd
Sähköauto säilyttää arvonsa paremmin kuin diesel tai hybridi
Ajankohtaista autokaupassa -webinaari paljasti, miten käyttövoima vaikuttaa auton jälleenmyyntiarvoon. - AnonyymiUUSI
Uutinen oli UK:sta ja ekassa kappaleessa mainittiin että isto hinnan pudotukset mitä sähköautovalmistajat teki, johti tähän ongelaan.
Kyseessä siis EI ole arvon alenema mikä johtuisi sähköauton käytettävyyden ongelmien vuoksi tapahtuneesta arvon alenemasta vaan hinnoittelussa tehdystä muutoksesta.
Taas palstan pettereitä vietiin kuin sitä kuuluisaa litran mittaa. Sisälukutaito on tärkeä asia :-)- AnonyymiUUSI
Vatkaimien myynti romahti, vaikka hintoja tiputettiin 5-10 k€. Niin haluttuja vatkaimet ovat.
Ei vedä myynti edellenkään ja tehtaita suljetaan. Pitää tiputtaa hintaa lisää. Onnea vaan vatkaimen täyteen hintaan ostaneille. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vatkaimien myynti romahti, vaikka hintoja tiputettiin 5-10 k€. Niin haluttuja vatkaimet ovat.
Ei vedä myynti edellenkään ja tehtaita suljetaan. Pitää tiputtaa hintaa lisää. Onnea vaan vatkaimen täyteen hintaan ostaneille.Kaikkien autojen myynti on pudonnut paljon, höpöpoika. Nyt on lama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3694832Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3532819- 762481
- 872073
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4641843MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/331574Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2291407Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271372"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341292- 661223