Vai luuletteko, että Raamattu turhaan sanoo: "Kateuteen asti hän halajaa henkeä, jonka hän on pannut meihin asumaan"?
Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".
Jaak 4:5,6
Jumala on ylpeitä vastaan
10
210
Vastaukset
- Anonyymi
Saatana ylpistyi ja lankesi, kun luuli jotain olevansa.
Monelle ihmiselle käy samoin.- Anonyymi00007
Jep!
- Anonyymi
Eikä sitä nöyryyttä tee ihminen itse, vaan Pyhä Henki, joka tulee ihmiseen.
Harhaopin merkki on ylpeys ja herjaus.- Anonyymi
Se on varmasti totta. Mutta ihmisestä on myös kiinni se, suostuuko hän Jumalan Hengen vaikutukseen.
- Anonyymi
Jumala käyttää kyllä vihtaa eikä vastaa.
- Anonyymi
Moni luulee itsestään ihan liikaa.
Room 12:3
”Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.”- Anonyymi00010
Näin on.
- Anonyymi00009
Selkeästi usko on sitä että Jumala halajaa sitä Henkeä, joka on laitettu meihin asumaan ja haluaa että eläisimme hengessä. Ei vain sanakiistojen kipeydessä toinen toisiamme herjaten. Ei se ole sitä uskoa mitä Jumala meitä halajaa. Se on sitä mitä saatana halajaa.
- Anonyymi00011
Kyllä!
- Anonyymi00012
Jeesus pelastaa syntisiä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82092Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1171546Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201215Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82091115Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.85839Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67815- 77783
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös38668