Jumala on ylpeitä vastaan

Anonyymi-ap

Vai luuletteko, että Raamattu turhaan sanoo: "Kateuteen asti hän halajaa henkeä, jonka hän on pannut meihin asumaan"?
Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".
Jaak 4:5,6

30

250

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saatana ylpistyi ja lankesi, kun luuli jotain olevansa.
      Monelle ihmiselle käy samoin.

• Anonyymi00007

Jep!

• Anonyymi

Eikä sitä nöyryyttä tee ihminen itse, vaan Pyhä Henki, joka tulee ihmiseen.

Harhaopin merkki on ylpeys ja herjaus.

• Anonyymi

Se on varmasti totta. Mutta ihmisestä on myös kiinni se, suostuuko hän Jumalan Hengen vaikutukseen.

• Anonyymi00031
        Anonyymi kirjoitti:

Se on varmasti totta. Mutta ihmisestä on myös kiinni se, suostuuko hän Jumalan Hengen vaikutukseen.

Kumman Jumalan ja minkä hengen?! Huh.

• Anonyymi

Jumala käyttää kyllä vihtaa eikä vastaa.

• Anonyymi

Moni luulee itsestään ihan liikaa.

Room 12:3
      ”Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.”

• Anonyymi00010

Näin on.

• Anonyymi00013

Jep

• Anonyymi00032

Juutalaisen fariseus Paavalin Roomalaiskirje, joiden Jumalaa Jeesus Joh.8 sanoo Saatanaksi ja valheen isäksi.

• Anonyymi00009

Selkeästi usko on sitä että Jumala halajaa sitä Henkeä, joka on laitettu meihin asumaan ja haluaa että eläisimme hengessä. Ei vain sanakiistojen kipeydessä toinen toisiamme herjaten. Ei se ole sitä uskoa mitä Jumala meitä halajaa. Se on sitä mitä saatana halajaa.

• Anonyymi00017

Entä jos olemme vain pelihahmoja, emme mitään niin merkittävää, miksi ihminen haluaa korottaa itsensä?!

• Anonyymi00018

Mutta hyvä kysymys tietysti, että haluaako joku meiltä jotakin ja jos haluaa, niin mitä?!

Voimme olla ihan hyvin pelkkiä laboratoriorottia.

• Anonyymi00019

MiKÄ saa sinut edes kuvittelemaan, että jokin JUMALA entiteetti haluaa USKOA?! Hulluinta mitä ole koskaan kuullut!

• Anonyymi00030

On jäänyt kokonaan lukematta Matt.7.

• Anonyymi00011

Kyllä!

• Anonyymi00012

Jeesus pelastaa syntisiä!

• Anonyymi00016

Kyllä, pelastuu palvelemaan lihalla synnin lakia, Room.7, kun Jeesus on sijaiskärsijä.

• Anonyymi00023

Kyllä!

• Anonyymi00033

Edelleen.

• Anonyymi00015

Omaa viisauttaan, tietojaan ja taitojaan ei siis kannata paljastaa, koska se ja terve itsetunto ja avoimuus herättää kateutta. Kannattaa vaihtaa seuraa ja välttää näitä uskovaisia.

• Anonyymi00020

Oletko kyyninen, etteivät he voisi oppia?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Oletko kyyninen, etteivät he voisi oppia?

Lisäystä - ei minun itsetuntoni (jos edes tiedän mikä se on) kärsi vaikka potkaisen varpaani kiveen.

• Anonyymi00022

Minä olen yrittänyt noudattaa sitä ohjetta, että Lestadiolaisiin kannattaa pitää reilu hajurako.

• Anonyymi00024

Siansija. Omistajan mukaan tapoja aiotaan parantaa, mutta kaikkia työntekijöitään hän ei voi paimentaa. Karmea välitila gardeniassa. Ainaista tuhlaajapoikaa ei pidä leikkiä ikänsä.

• Anonyymi00025

Kyllä. Ylpeät eivät menesty.

• Anonyymi00029

Oletko itse jeesusteluillasi menestynyt?

• Anonyymi00026

Herra Sebaot loi ihmisen sellaiseksi kuin loi ja sitten valittaa siitä, kun ihminen ei olekaan täydellinen.

• Anonyymi00028

Laitotko myös valituksen esille, vai keksitkö päästäsi?

• Anonyymi00027

Jumala sitä ja Jumala tätä ei riitä, koska tarinassa on kaksi Jumalaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe