Tämä on varma tieto. Ei tarvii kysyä Lentoturmatutkinnalta.
Omin korvin näin Kauppatorilla (Stadissa, jurpoille tiedoksi), kun Putin lähti Speedot ja räpylät varusteina, ja hohtimet kädessä uimaan kohti sähköjohtoja. Loppu siitä on mediassa.
Matkansa jatkui Tallinnaan Bussijaamille, josta EcoLinella Vilnaan. Business-luokassa.
Siellähän Puuttini Vilnan lentokentän laidalla katsoi taivaalle, rahtikone tulossa, josta läväytti mahtimelansa (kauhee lerssi) sinipunainen nuppi turvonneena ja sinipunaisena välkkyen houkutteli sukupuolisuudestaan epävarmoja pilotteja laskeutumaan suuntaansa. Sinne se kyrvähti. Savu nousi. Voimia omaisille.
Puuttini kelasi lerssinsä takaisin lahkeeseen, ja EcoLinella Narvaan, josta dallasi Ivangorodiin Venäjälle.
Tehtävä suoritettu. Kyä kyä tää on totuus. Omin korvin näin. Letkupoikanakin vielä olin.
T: Lentoeversti Salis
Vilnan rahtikone oli Putinin pudottama
9
123
Vastaukset
- Anonyymi
Tollai ihmisen pää sekoaa. Lopuksi tulee sukupuoli ja ulostejutut. Yksi askel hullujen huoneeseen enää.
KAK-KA KAK-KA KAK-KA!!!!!
KYRVÄNSYYLÄ PERKELE!!!
SALIS ON PARAS!! OLEN SALIS FAN CLUBIN PUHEENJOHTAJA!!!! SAATANA!!!!
VOE TOKKIINSA KUN VITUTTAA MENNÄ TÖIHIN. SALIS TULE PASKOMAAN TYÖPAIKKA ATOMEIKSI!!!
NAKS KUKKUU NAKS KUKKUU NAKS KUKKUU ETTÄ OSAAKIN VITUTTAA!!!!
- Anonyymi
Pieris darling, meidän häämatkalla Air Pussini pysyy kyllä ilmassa. Tule tule kom kom hit.
T: Lentoeversti Salis
- Anonyymi
Chere Pieris, en voi tulla paskomaan Varissuolle työpaikkaasi "paskaksi", koska sekin menisi Puuttinin piikkiin. Jospa hoidat homman itseohjautuvasti ja itse itseäsi komentaen. Pystyt kyllä siihen, onhan sinulla paskamyrskynäyttöjä. Anna palaa, baby.
Lohduttaen Salis
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279