Ensinnä raamatun kohta joka viitta JT teeskentelyyn:
Heidän ohjeistajansa on järjestön kautta puhuva saatana.
Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi ja hän kauppaa JT:n kautta toisenlaista evankeliumia.
2 Kor.11:13-15.
13."Sellaiset ovat valeaposteleita, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. ( Huom.: tekeytyvät.)
14.Eikä ihme, sillä itse Saatana tekeytyy valon enkeliksi. ( Kertoo JT:n kautta houkuttelevaa paratiisi oppia. Siellä leijonatkin hymyilee.)
15. Ei siis ole suuri asia, jos hänen palvelijansakin ( JT:t) tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi. Heidän loppunsa on heidän tekojensa mukainen."
Valehtelija JT:t ei mene Jumalan valtakuntaan.
Sitten muistutetaan, miten väärän evankeliumin julistajien käy.
Gal.1:8. "Mutta vaikka joku meistä tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia ( paratiisievankeliumia), joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon KIROTTU."
Paavali ja muut apostolit eivät julistaneet paratiisievankeliumia.
Pari kiusallista raamatunpaikkaa JT:lle No:14.
3
100
Vastaukset
- Anonyymi
1. Piet. 2:1 Jättäkää siis kaikki pahuus ja vilppi, kaikki teeskentely ja kateus ja kaikki panettelu.
Tämä kuuluu Vartiotornin uskonnossa ei-noudatettaviin raamatunkohtiin.- Anonyymi
On vaikea löytää vilpillisempää ihmistä kuin Jehovan todistajien tiedottajat. Venäjän tiedottaja voi ehkä pistää paremmaksi, mutta se ei ole järjestölle suuri ansio. Entisten jäsenten panettelu puolestaan on todistajissa peruskauraa. Koko touhu on teeskentelyä, jossa esitetään parempaa kuin mitä ollaan. Mitä jäisi jäljelle, jos tuota raamatunkohtaa noudatettaisiin?
Myäs sellaisia valeapostoleja on raamatun mukaan syytä varoa, jotka kehottavat välttämään Peräilman päästelyä. Ja Rappahousujen pesemistä liian usein. Sopiva Raappahousujen minimipesuväli raamatun mukaan on nimittäin kerran vuosiviikossa.
Mutta jos on vanhalta äiteeltä perityt Raappahousut, niin kannattaa varmistaa, että ne on pesty ainakin vuosina 607, 1914,1925 ja 1975. Sillä kyseisinä vuosina jt on varmasti tiurunnut kakkaa reilummin Raappahousuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289