Pistäkää pennuille ne heijastimet, niitä ei nää aamulla pimiässä kun menevät kadun yli, autosta on oikiasti vaikee nähdä tällaisilla ilmoilla ihmisiä. Jos kakaroittenne henki on teille kallis niin ommelkaa vaik takkiin kiinni. Jalankulkija näkee auton mut autoilija ei nää ihmisiä jos ei killu heijastimet.
Käyttäkää ihmiset niitä heijastimia
8
210
Vastaukset
- Anonyymi
Monta lähelle piti tilannetta on näkynyt viikon aikana. Huhhuh
- Anonyymi
Vanhemmat tykkää marista, jos/kun kersa meinaa tai jää auton alle, omaa huolimattomuuttaan.
Näkee tuolla Esim: kauppakeskuksien pihalla, kuinka ei käytetä suojatietä ja sitten EI edes katsota tuleeko autoa, kun oikaistaa mistä rookaa. Eikä vain kersat vaan vanhemmat ja vanhuksetkin.
Ei muuta kun, rääkät soimaan kyllä oppivat kulkemaan tai jäämään alle. Siellä on 40km/h, että silleen.- Anonyymi
Yhyy äiti!! ne ei käytä suojatietä yhyy!! äiti byääääääääh!!!!! mun maailma on pilalla!!! tuo on noin ja tollanen sitte tua teköö nuan yhyy!! mua itkettää mun maailma on sirpaleina!! yhyyyhyyy mä oon täälä netissä kun mua pelottaa äiti mennä pihalle yhyyy!! kato ny ku tuaki menee ja tekee tuollalailla!! äiti kato nyt!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhyy äiti!! ne ei käytä suojatietä yhyy!! äiti byääääääääh!!!!! mun maailma on pilalla!!! tuo on noin ja tollanen sitte tua teköö nuan yhyy!! mua itkettää mun maailma on sirpaleina!! yhyyyhyyy mä oon täälä netissä kun mua pelottaa äiti mennä pihalle yhyyy!! kato ny ku tuaki menee ja tekee tuollalailla!! äiti kato nyt!!
Kun hypitään pimeässä, vesisateessa, ilman heijastinta suojatielle. Voiko se aina olla autoilijan vika?
- Anonyymi00006
Juu halpa henkivakuutus
- Anonyymi00007
No eihän nyt oo edes aamulla pimeetä, aurinko paistaa ja linnut laulaa. Onpa hölömö alooitus.
- Anonyymi00008
Opettakaa kersoillenne käytöstapoja ja maanpuollustus taitoja.
- Anonyymi00009
Maanpuollustustaitoa ei tarvita, sodasta voi kieltäytyä, sakko voi tulla ja vankilaa. Seinää vasten teloitus ei sisälly enää sotatilan lainsäädäntöön. Myös ruottiin pääsee, sotapakolaisena, reservistä jos eroaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181