Minä lupaan tulevissa vaaleissa äänestää sitä
joka tiputtaa eniten pensan hintaa.
Tarjouksia otetaan vastaan.
Vaalitaistelu
16
284
Vastaukset
- Anonyymi
Minä äänestän sitä, joka nostaa hintaa eniten.
- Anonyymi
Muutto ryssille🤣
- Anonyymi
95e 1.20.
Ilmoitan numeroni myöhemmin. - Anonyymi
Persut tekee ehdotuksen seuraavassa aluevaltuustossa, jos karaokesta ehtivät mukaan👍
- Anonyymi
Ei tarvi enää kenenkään arvailla miksi persuja pidetään tyhminä ja sisvistymättöminä kun tuovat sen joka päivä mediassa itse esiin. Uliluli ululi uli
- Anonyymi
Mä lupaan äänestää sitä, joka kuskaa mut äänestyspaikalle, tarjoaa ruuan ja vielä antaa viinapullon kotia viemiseksi. Facessa voi ilmoittaa.
- Anonyymi
Ilmajoen kunnanvaltuusto ja E.P:n aluevaltuusto varmaan vaikuttaa bensan hintaan lujasti?
Eilen valtionvarainministeri Riikka "tympeänpi" Purra kertoi eduskunnan kyselytunnilla että geopoliittinen tilanne vaikuttaa Suomeen. Ehkä hän on nyt jo herännyt todellisuuteen
Ehkä muutkin Persut ymmärtää että on maailman markkinat ja geopolitiikka.
Eikä vain se kuinka umpioidumme, kuin Albania aikoinaan.
Pohjois-Koreaan ei kannata verrata. Heillä on nykyään hyvä kaveri, Venäjä.
Jos muistamme n. 10v takaiset puheet eduskunnassa. Tietenkin, emme muista. Mutta minä muistan. Perussuomalaiset olivat Krimin valtauksen jälkeen Venäjä pakotteita vastaan. Mutta. Nyt viisastellaan Pohjois-Koreasta ja silloin oltiin vastustamassa pakotteita.
Leijonakorut heiluen ja Kiitos veteraanipaidat päällään. Hyi helevetti!
Perussuomalaisten tyyliin kuuluu takinkääntö, eikä se riitä. Tuntuu alushousutkin pyörivän jalassa.
No, jouluhan on tulossa. Ruskean puolen voi kääntää aattona etupuolelle ja juhannuksena sen kellertävän takapuolelle.- Anonyymi
Kyllä ne vaikuttaa pensan hintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne vaikuttaa pensan hintaan.
Alushousut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alushousut?
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Kyllä persuilla on väkevät alushousut.
- Anonyymi
Minä äänestin aikoinaan naisehdokasta jolla oli hyvä perse.
- Anonyymi
Miten hyvä perse muka vaikuttaa pensan hintaan?
- Anonyymi
Ei niitä liiemmin vaalilistoilta löydy,Susanna Koski olis ehkä ,mutta hieman vaikuttaa myös mitä pään sisältä löytyy
- Anonyymi
Kosken ylä pää on tyhjä, ala pää,,,,
- Anonyymi
Minä lupaan olla ehdolla jos kysytään. Ja lupaan alentaa bensan hintaa puoleen. Lupaan myös etten pidä lupauksiani.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771612Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031611Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869