Minä lupaan tulevissa vaaleissa äänestää sitä
joka tiputtaa eniten pensan hintaa.
Tarjouksia otetaan vastaan.
Vaalitaistelu
16
237
Vastaukset
- Anonyymi
Minä äänestän sitä, joka nostaa hintaa eniten.
- Anonyymi
Muutto ryssille🤣
- Anonyymi
95e 1.20.
Ilmoitan numeroni myöhemmin. - Anonyymi
Persut tekee ehdotuksen seuraavassa aluevaltuustossa, jos karaokesta ehtivät mukaan👍
- Anonyymi
Ei tarvi enää kenenkään arvailla miksi persuja pidetään tyhminä ja sisvistymättöminä kun tuovat sen joka päivä mediassa itse esiin. Uliluli ululi uli
- Anonyymi
Mä lupaan äänestää sitä, joka kuskaa mut äänestyspaikalle, tarjoaa ruuan ja vielä antaa viinapullon kotia viemiseksi. Facessa voi ilmoittaa.
- Anonyymi
Ilmajoen kunnanvaltuusto ja E.P:n aluevaltuusto varmaan vaikuttaa bensan hintaan lujasti?
Eilen valtionvarainministeri Riikka "tympeänpi" Purra kertoi eduskunnan kyselytunnilla että geopoliittinen tilanne vaikuttaa Suomeen. Ehkä hän on nyt jo herännyt todellisuuteen
Ehkä muutkin Persut ymmärtää että on maailman markkinat ja geopolitiikka.
Eikä vain se kuinka umpioidumme, kuin Albania aikoinaan.
Pohjois-Koreaan ei kannata verrata. Heillä on nykyään hyvä kaveri, Venäjä.
Jos muistamme n. 10v takaiset puheet eduskunnassa. Tietenkin, emme muista. Mutta minä muistan. Perussuomalaiset olivat Krimin valtauksen jälkeen Venäjä pakotteita vastaan. Mutta. Nyt viisastellaan Pohjois-Koreasta ja silloin oltiin vastustamassa pakotteita.
Leijonakorut heiluen ja Kiitos veteraanipaidat päällään. Hyi helevetti!
Perussuomalaisten tyyliin kuuluu takinkääntö, eikä se riitä. Tuntuu alushousutkin pyörivän jalassa.
No, jouluhan on tulossa. Ruskean puolen voi kääntää aattona etupuolelle ja juhannuksena sen kellertävän takapuolelle.- Anonyymi
Kyllä ne vaikuttaa pensan hintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne vaikuttaa pensan hintaan.
Alushousut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alushousut?
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Kyllä persuilla on väkevät alushousut.
- Anonyymi
Minä äänestin aikoinaan naisehdokasta jolla oli hyvä perse.
- Anonyymi
Miten hyvä perse muka vaikuttaa pensan hintaan?
- Anonyymi
Ei niitä liiemmin vaalilistoilta löydy,Susanna Koski olis ehkä ,mutta hieman vaikuttaa myös mitä pään sisältä löytyy
- Anonyymi
Kosken ylä pää on tyhjä, ala pää,,,,
- Anonyymi
Minä lupaan olla ehdolla jos kysytään. Ja lupaan alentaa bensan hintaa puoleen. Lupaan myös etten pidä lupauksiani.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289