Vaalitaistelu

Anonyymi-ap

Minä lupaan tulevissa vaaleissa äänestää sitä
joka tiputtaa eniten pensan hintaa.
Tarjouksia otetaan vastaan.

16

298

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä äänestän sitä, joka nostaa hintaa eniten.

• Anonyymi

Muutto ryssille🤣

• Anonyymi

95e 1.20.
      Ilmoitan numeroni myöhemmin.

• Anonyymi

Persut tekee ehdotuksen seuraavassa aluevaltuustossa, jos karaokesta ehtivät mukaan👍

• Anonyymi

Ei tarvi enää kenenkään arvailla miksi persuja pidetään tyhminä ja sisvistymättöminä kun tuovat sen joka päivä mediassa itse esiin. Uliluli ululi uli

• Anonyymi

Mä lupaan äänestää sitä, joka kuskaa mut äänestyspaikalle, tarjoaa ruuan ja vielä antaa viinapullon kotia viemiseksi. Facessa voi ilmoittaa.

• Anonyymi

Ilmajoen kunnanvaltuusto ja E.P:n aluevaltuusto varmaan vaikuttaa bensan hintaan lujasti?
      Eilen valtionvarainministeri Riikka "tympeänpi" Purra kertoi eduskunnan kyselytunnilla että geopoliittinen tilanne vaikuttaa Suomeen. Ehkä hän on nyt jo herännyt todellisuuteen
      Ehkä muutkin Persut ymmärtää että on maailman markkinat ja geopolitiikka.
      Eikä vain se kuinka umpioidumme, kuin Albania aikoinaan.
      Pohjois-Koreaan ei kannata verrata. Heillä on nykyään hyvä kaveri, Venäjä.
      Jos muistamme n. 10v takaiset puheet eduskunnassa. Tietenkin, emme muista. Mutta minä muistan. Perussuomalaiset olivat Krimin valtauksen jälkeen Venäjä pakotteita vastaan. Mutta. Nyt viisastellaan Pohjois-Koreasta ja silloin oltiin vastustamassa pakotteita.
      Leijonakorut heiluen ja Kiitos veteraanipaidat päällään. Hyi helevetti!
      Perussuomalaisten tyyliin kuuluu takinkääntö, eikä se riitä. Tuntuu alushousutkin pyörivän jalassa.
      No, jouluhan on tulossa. Ruskean puolen voi kääntää aattona etupuolelle ja juhannuksena sen kellertävän takapuolelle.

• Anonyymi

Kyllä ne vaikuttaa pensan hintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne vaikuttaa pensan hintaan.

Alushousut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alushousut?

Kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Kyllä persuilla on väkevät alushousut.

• Anonyymi

Minä äänestin aikoinaan naisehdokasta jolla oli hyvä perse.

• Anonyymi

Miten hyvä perse muka vaikuttaa pensan hintaan?

• Anonyymi

Ei niitä liiemmin vaalilistoilta löydy,Susanna Koski olis ehkä ,mutta hieman vaikuttaa myös mitä pään sisältä löytyy

• Anonyymi

Kosken ylä pää on tyhjä, ala pää,,,,

• Anonyymi

Minä lupaan olla ehdolla jos kysytään. Ja lupaan alentaa bensan hintaa puoleen. Lupaan myös etten pidä lupauksiani.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1270
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1198
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      133
      1142
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      101
      1014
    5. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1010
    6. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      50
      849
    7. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      6
      823
    8. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      771
    9. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      197
      710
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      679
    Aihe