Taas on tulossa korotus sähkön hintaan, tehomaksu.
Kaikki raha jonka kuluttajat joutuvat maksamaan sähköstä on pois muusta kulutuksesta. Mikä näkyy talouden näivettymisenä ja konkursseina ja ruoka avun kysynnän suurena kasvuna.
Ilmeisesti sähkön tuottajat ja jakelijat eivät tästä välitä, kunhan itse saavat porskuttaa.
Sähkön tehomaksu
4
144
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on kyllä oikea raippavero ja se iskee pörssisähköllä surffaileviin. Sähköyhtiöt haluavat rokottaa niitä, jotka käyttävät sähköä vain halvan hinnan aikaan.
- Anonyymi
Olikos tavoitteena 200000 sähköautoja lähitulevaisuudessa? Alkaa taas bensa - ja dieselkäyttöiset kiinnostamaan
- Anonyymi
Oikeaa toimintaa. Lisää maksuja ja sähkön hintaan kunnon korotus, että saadaan kulutus alemmas. Sähkön hinnan voisi nostaa 4 . . 5 euroon/kWh. Myös siirtohintaa tulee korottaa kunnolla. Vähintään 1000 euroa/kuukausi.
- Anonyymi
Tuottajat ja siirtäjät on lobanneet hallitusta. Jos ei autot, viina ja tupakka tuota enää tarpeeksi verotuloja, täytyy keksiä joku muu taho, mistä helposti kupata.
Kuluttajat eivät ole halunneet varttimittareita, mutta silti maksavat laskuissaan kuluerän. Samoin kaikki tehomaksuun siirtymisestä lankeaa kuluttajien maksettavaksi. Kesällä ja syksyllä tuotettiin enemmän sähköä kuin oli kulutus. Myös maan talous sakkaa .Nyt yhtiöitten ja valtion pitää hakea tulokompensaatio jostain muualta. Se tarkoittaa yksityisiä sähkölämmittäjiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713