Taas on tulossa korotus sähkön hintaan, tehomaksu.
Kaikki raha jonka kuluttajat joutuvat maksamaan sähköstä on pois muusta kulutuksesta. Mikä näkyy talouden näivettymisenä ja konkursseina ja ruoka avun kysynnän suurena kasvuna.
Ilmeisesti sähkön tuottajat ja jakelijat eivät tästä välitä, kunhan itse saavat porskuttaa.
Sähkön tehomaksu
4
147
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on kyllä oikea raippavero ja se iskee pörssisähköllä surffaileviin. Sähköyhtiöt haluavat rokottaa niitä, jotka käyttävät sähköä vain halvan hinnan aikaan.
- Anonyymi
Olikos tavoitteena 200000 sähköautoja lähitulevaisuudessa? Alkaa taas bensa - ja dieselkäyttöiset kiinnostamaan
- Anonyymi
Oikeaa toimintaa. Lisää maksuja ja sähkön hintaan kunnon korotus, että saadaan kulutus alemmas. Sähkön hinnan voisi nostaa 4 . . 5 euroon/kWh. Myös siirtohintaa tulee korottaa kunnolla. Vähintään 1000 euroa/kuukausi.
- Anonyymi
Tuottajat ja siirtäjät on lobanneet hallitusta. Jos ei autot, viina ja tupakka tuota enää tarpeeksi verotuloja, täytyy keksiä joku muu taho, mistä helposti kupata.
Kuluttajat eivät ole halunneet varttimittareita, mutta silti maksavat laskuissaan kuluerän. Samoin kaikki tehomaksuun siirtymisestä lankeaa kuluttajien maksettavaksi. Kesällä ja syksyllä tuotettiin enemmän sähköä kuin oli kulutus. Myös maan talous sakkaa .Nyt yhtiöitten ja valtion pitää hakea tulokompensaatio jostain muualta. Se tarkoittaa yksityisiä sähkölämmittäjiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703