En ollut tutustunut tieteeseen kunnolla ennen kuin tulin uskoon. Luin luominen.fi sivustoa ja muita tiedejulkaisuja, mikä sai minut vakuuttumaan kerralla valmiiksi luomisesta.
Jumala loi kalliot, kivet ja valtameret nopeasti kerralla valmiina kokonaisuuksina sen sijaan, että olisi luonut ne atomi atomilta vähän kerrassaan pitkän ajan kuluessa.
Samoin auringon, kuun ja tähdet ja planeetat ja kaiken, mitä universumissa on. Maan päällä aavikot ja hiekkarannat ja jäätiköt.
Kaiken elävän Jumalan loi kerralla valmiina lajeina.
Evoluutio on satua. Sitä ei pitäisi opettaa koulussa. Niin kuin ei kosmologiaa, geologiaa, historiaa ja biologiaa.
Tiede sai minut uskomaan luomiseen
7
120
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan ne voitu luoda kerralla valmiiksi henkisessä todellisuudessa, tietoisuudessa, tai alkuräjähdyksessä, joka oli kirkas valkoinen valo, jossa ei ole aikaa ja tilaa.
Sitten kun asiat laskeutuu ajalliseen todellisuuteen, niin ne näyttää kuin ajassa luoduilta.
Ihmisessä näkyy ajan kerrokset fyysisenä aineena, mutta koska henki eli tietoisuus luo, niin meissä näkyy hengen valo chakrojen väreissä, jolloin alimmat chakrat edustaa meidän eläimellisiä puolia. Ihmisen tietoisuus on kohonnut hengessä.
DNA:ssa, jota tiede tutkii, voidaan tutkia vain ainetta, ei henkeä.- Anonyymi
Olipas jälleen typerä ja tietämätön kirjoitus sinulta.
- Anonyymi
"Luin luominen.fi sivustoa ja muita tiedejulkaisuja, "
Löydätkö virheen tästä lauseesta?- Anonyymi
Ylimääräinen sana. "muita" ei kuulu joukkoon.
- Anonyymi
Mitään ei ole luotu, vaan kaikki on tullut sotkan munista. Todisteena tästä on se että yhtään jumalaa ei ole näkynyt, mutta sotkia näkee.
- Anonyymi
On typerää tehdä parodiaa henkilöistä, jotka ovat parodiahorisontin yli menneet.
Eiköhän lähes kaikki täällä tiedä tuon luominen sivuston olevan vain vitsi itsessään. Ja ne jotka eivät sitä tiedä ovat niin syvällä salaliitoissa, ettei heihin minkäänlainen järkipuhe enää toimi.
Mutta olisi kieltämättä raikasta jos nämä nuoren maan hihhulit vain suoraan julistaisi, kuinka luonnontieteitä ja historiaa ei saa opiskella. Se kun on heidän lähtökohta muutenkin.
Kuka vain joka on vähänkin kiinnostunut luonnontieteistä, tai suorittanut peruskoulun, ymmärtää 100% varmuudella nuoren maan kreationismin olevan mahdotonta. - Anonyymi
Surkeaa provoilua: «Luin luominen.fi sivustoa ja muita tiedejulkaisuja«
Sama kuin sanoisi: luotan homeopatiaan ja muihin lääketieteen tuloksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289