Tiede sai minut uskomaan luomiseen

Anonyymi-ap

En ollut tutustunut tieteeseen kunnolla ennen kuin tulin uskoon. Luin luominen.fi sivustoa ja muita tiedejulkaisuja, mikä sai minut vakuuttumaan kerralla valmiiksi luomisesta.

Jumala loi kalliot, kivet ja valtameret nopeasti kerralla valmiina kokonaisuuksina sen sijaan, että olisi luonut ne atomi atomilta vähän kerrassaan pitkän ajan kuluessa.

Samoin auringon, kuun ja tähdet ja planeetat ja kaiken, mitä universumissa on. Maan päällä aavikot ja hiekkarannat ja jäätiköt.

Kaiken elävän Jumalan loi kerralla valmiina lajeina.

Evoluutio on satua. Sitä ei pitäisi opettaa koulussa. Niin kuin ei kosmologiaa, geologiaa, historiaa ja biologiaa.

7

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan ne voitu luoda kerralla valmiiksi henkisessä todellisuudessa, tietoisuudessa, tai alkuräjähdyksessä, joka oli kirkas valkoinen valo, jossa ei ole aikaa ja tilaa.

Sitten kun asiat laskeutuu ajalliseen todellisuuteen, niin ne näyttää kuin ajassa luoduilta.

Ihmisessä näkyy ajan kerrokset fyysisenä aineena, mutta koska henki eli tietoisuus luo, niin meissä näkyy hengen valo chakrojen väreissä, jolloin alimmat chakrat edustaa meidän eläimellisiä puolia. Ihmisen tietoisuus on kohonnut hengessä.

DNA:ssa, jota tiede tutkii, voidaan tutkia vain ainetta, ei henkeä.

• Anonyymi

Olipas jälleen typerä ja tietämätön kirjoitus sinulta.

• Anonyymi

"Luin luominen.fi sivustoa ja muita tiedejulkaisuja, "

Löydätkö virheen tästä lauseesta?

• Anonyymi

Ylimääräinen sana. "muita" ei kuulu joukkoon.

• Anonyymi

Mitään ei ole luotu, vaan kaikki on tullut sotkan munista. Todisteena tästä on se että yhtään jumalaa ei ole näkynyt, mutta sotkia näkee.

• Anonyymi

On typerää tehdä parodiaa henkilöistä, jotka ovat parodiahorisontin yli menneet.

Eiköhän lähes kaikki täällä tiedä tuon luominen sivuston olevan vain vitsi itsessään. Ja ne jotka eivät sitä tiedä ovat niin syvällä salaliitoissa, ettei heihin minkäänlainen järkipuhe enää toimi.

Mutta olisi kieltämättä raikasta jos nämä nuoren maan hihhulit vain suoraan julistaisi, kuinka luonnontieteitä ja historiaa ei saa opiskella. Se kun on heidän lähtökohta muutenkin.
      Kuka vain joka on vähänkin kiinnostunut luonnontieteistä, tai suorittanut peruskoulun, ymmärtää 100% varmuudella nuoren maan kreationismin olevan mahdotonta.

• Anonyymi

Surkeaa provoilua: «Luin luominen.fi sivustoa ja muita tiedejulkaisuja«

Sama kuin sanoisi: luotan homeopatiaan ja muihin lääketieteen tuloksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe