Eevan luominen

Anonyymi-ap

Jumala nukutti miehen syvään uneen ja leikkasi hänen kyljestään palan lihaa ja luuta. Haavan hän paransi heti ihmeenä.

Kylkipala oli liian pieni naiseksi, joten Herra kasvatti sen isommaksi ja muokkasi siitä naisen vartalon, pään ja raajat.

Hyvä tuli ja mies oli mielissään.

3

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikäs ihme tuo on? Ihminen voi rakentaa pelkästä tsygootista kokonaisen ihmisen ja jopa DNA:stä. Jumala ei siihen pysty.

• Anonyymi

Tämä tarina on kyllä huvittava.

Miksi se Jumala tarvitsi lähtökohtaisesti palan miehestä kun osasi muutenkin taikoa mokoman savesta. Tuossa sinunkin versiossa se joutui tekemään vaikka ja mitä erikoisloitsuja.

Varsinkin kun nykyään tiedetään siitä tulevan vain klooni, eikä naista. Joten jonkinlaisen naisloitsun hän joutui tekemään.

Minulle on vielä tuossa tarinassa epäselvää, koska ja miten se Jumala loi naaras eläimet?

• Anonyymi

Perustuu Yin ja Yang voimiin sekä käärme-energiaan. Jos oikeasti oli ensin mies, niin se tosiaan täytyy nukuttaa, pois päivätajunnasta, eli viedä Yin osastoon, uneen ja alitajuntaan.

Yang on kehon selkäpuoli ja yläpuoli. Yin on kehon vatsapuoli ja alapuoli. Tarvitaan molemmat, jotta saadaan kokonainen käärme.

Mistä kohtaa käärmemäistä kehoa voidaan ottaa pala, että siinä on sekä Yin eli feminiini että Yang maskuliini? Vain mutkasta, eli kylkiluiden alaosasta, jossa käärme kiertyy, kuten meidän kehossa tapahtuu.

Raamattu perustuu käärme-energioihin. Siksi Eeva oli Yin eli käärmeen alaosa, viettelijä, liittyyhän alaosaan seksuaalisuus.

Kun myös ajatellaan, että on laaksot ja kukkulat, ja laakso on Yin ja kukkulan harja on Yang, voidaan ymmärtää kaikki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe