Psykiatri asetti ajokortin takaisin saamisen ehdoksi vuoden verran kuukausittaisen maksatestin labrassa. Tulosten on oltava alle rajan.
Näin ollen en siis ole potilas. Koen olevani uhri.
Olen alkoa käyttävä psykoosipotilas, jolta on otettu ajokortti pois.
60
243
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit muille vaaraksi liikenteessä. Joten et ole uhri vaan uhrien ennaltaehkäisijä.
- Anonyymi
Kuinka niin vaaraksi?
- Anonyymi
Psykoosi ja alkoholi on vaarallinen yhdistelmä, siitä syntyy uhreja. Liikenteessä yhdistelmä on erittäin vaarallinen, uhreja syntyy melko varmasti.
- Anonyymi
Saahan alkoa ottaa, kunhan ei aja kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se aina huvittavaa jotenkin kun alkoa aina puolustellaan milloin missäkin muodossa. Se miten minä näen viinan ottajat niin ovat ostin lasin jälkeen ainoastaan inhottavia jotenkin. Suomalainen ei osaa ottaa alkoholia , siksi se pitäisi kieltää kokonaan. Muualla maailmassa ei mitään tälläisiä juomatapoja näe vaan ihmiset osaavat käyttää alkoa kuten sitä on ajateltu käytettäväksi. Eihän kukaan juo yskänlääke pulloakaan kerralla .
Mutta suomalainen tyhjentää vodka pullon ihan pienessä ajassa ja seuraukset sitten ovat aina vaikeita perheelle. Aivosumua hakeva ihminen ei ole terve. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se aina huvittavaa jotenkin kun alkoa aina puolustellaan milloin missäkin muodossa. Se miten minä näen viinan ottajat niin ovat ostin lasin jälkeen ainoastaan inhottavia jotenkin. Suomalainen ei osaa ottaa alkoholia , siksi se pitäisi kieltää kokonaan. Muualla maailmassa ei mitään tälläisiä juomatapoja näe vaan ihmiset osaavat käyttää alkoa kuten sitä on ajateltu käytettäväksi. Eihän kukaan juo yskänlääke pulloakaan kerralla .
Mutta suomalainen tyhjentää vodka pullon ihan pienessä ajassa ja seuraukset sitten ovat aina vaikeita perheelle. Aivosumua hakeva ihminen ei ole terve.Yskänlääke ja vodka pullo ovat eri asioita. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykoottinen ei saisi edes ottaa alkoa ollenkaan ,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykoottinen ei saisi edes ottaa alkoa ollenkaan ,
Ehkä en sitten ole psykoottinen, ei alko ole minua haitannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yskänlääke ja vodka pullo ovat eri asioita. 😁
Mutta ovat verrattavissa toisiinsa siten että viinaakaan ei oyåtetaan normaaleissa oloissa kuten moni suomalais mies ottaa . Siis pää täyteen , mitähän iloa siitäkin on juojalle , sääli on ainoa tunne kun näkee näitä koviksia juovuksissa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ovat verrattavissa toisiinsa siten että viinaakaan ei oyåtetaan normaaleissa oloissa kuten moni suomalais mies ottaa . Siis pää täyteen , mitähän iloa siitäkin on juojalle , sääli on ainoa tunne kun näkee näitä koviksia juovuksissa .
Et sinä minua näe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta suomalainen tyhjentää vodka pullon ihan pienessä ajassa ja seuraukset sitten ovat aina vaikeita perheelle. Aivosumua hakeva ihminen ei ole terve.On monet juoneet yskänlääkettäkin, myös Lasolit ja muut myrkyt.
Päihdehelvetti on kirous. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä en sitten ole psykoottinen, ei alko ole minua haitannut.
Kai se on jotenkin haitannut, jos on ajokorttikin otettu pois ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se on jotenkin haitannut, jos on ajokorttikin otettu pois ?
Lueppas kuule koko ketju.
- Anonyymi
Sinä koet mitä koet, mutta et näe vaaraa.
- Anonyymi
Mitä vaaraa muka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vaaraa muka?
Alkoholin vaikutuksen alainen liikenteessä on aina iso riski sekä itselleen että muille. Onko tämä sinulle ihan uusi asia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholin vaikutuksen alainen liikenteessä on aina iso riski sekä itselleen että muille. Onko tämä sinulle ihan uusi asia?
Kuka on väittänyt minun olevan auton ratissa kännissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräskin mummo oli ulskona lapsenlapsensa kanssa ja tälläinen kaheli sitten ajoi lastenvaunujen päälle ja lapsi kuoli . Saattaa vaan arvata miten loppu elämä tälle mummolle tuli olemaan
Ja kuljettaja syytteli tapauksesta lääkkeitään, viinaa ja jopa lääkäreitäkin mutta missään vaiheessa ei oman itsensä arvostelukykyä auton ratissa .
Ja tämä ihminen se vaan kyselee miten hän voi olla vaarallinen . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräskin mummo oli ulskona lapsenlapsensa kanssa ja tälläinen kaheli sitten ajoi lastenvaunujen päälle ja lapsi kuoli . Saattaa vaan arvata miten loppu elämä tälle mummolle tuli olemaan
Ja kuljettaja syytteli tapauksesta lääkkeitään, viinaa ja jopa lääkäreitäkin mutta missään vaiheessa ei oman itsensä arvostelukykyä auton ratissa .
Ja tämä ihminen se vaan kyselee miten hän voi olla vaarallinen .En ole tuo ihminen, miten voit verrata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jankkaan täällä että otan jos en aja. Eihän minulla ole edes ajokorttia millä ajaa.
- Anonyymi
Muukin kuin alkoholi voi rasittaa maksaa.
- Anonyymi
Tuo pitää paikkaansa.
- Anonyymi
Ihan niin mutta jos syö normaalisti eikä käytä mitään luonnon tuotteita niin ei rasita maksaa. Eikä muitakaan elimiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin mutta jos syö normaalisti eikä käytä mitään luonnon tuotteita niin ei rasita maksaa. Eikä muitakaan elimiä
En syö normaalisti.
- Anonyymi
Enkä enää koe edes olevani psykoosissa, näen vain henkimaailmaan. Alkuvaihe tästä oli sekava.
- Anonyymi
Sitä kutsutaan tiedostamiseksi.
- Anonyymi
Näet vain henkimaailmaan! Ja lähtisit autolla liikenteeseen? Ei, hyvää päivää!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näet vain henkimaailmaan! Ja lähtisit autolla liikenteeseen? Ei, hyvää päivää!!!
Vuoteen 2030 mennessä jokainen maan ihminen näkee, eli kukaanko ei sitten aja autoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuoteen 2030 mennessä jokainen maan ihminen näkee, eli kukaanko ei sitten aja autoa?
Eivät kaikki näe henkimaailmaa, on sitten mikä vuosi tahansa, ei nyt, eikä tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kaikki näe henkimaailmaa, on sitten mikä vuosi tahansa, ei nyt, eikä tulevaisuudessa.
Googlaileppa vähän, tai oikeastaan aika paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlaile aluksi nyt vaikka"mikä on luxonia" sivusto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ala googlailemaan mitään henkimaailman juttuja, kun ei yhtään kiinnosta.
Pidän mieluummin " jalat maassa " ja keskityn itselleni tärkeisiin asioihin.
Jos kärsisin edelleen ajoittaisista psykooseista, mitä aikoinaan oli, ehkä ne henkimaailman jututkin saattaisivat tulla kyseeseen, mutta ei nyt. Kiitos kuitenkin yrityksestä vinkata.
- Anonyymi
Kyllä olet potilas ja uhrit olisivat muut yhteiskunnassa. Ihan oikein psykiatrilta tehdä ennalta ehkäisevää työtä.
- Anonyymi
Niin no ajoin kymmeniä vuosia tuossa tilassa. Vasta kun minulle tuli haimatulehdus, niin psykiatri vei kortin.
- Anonyymi
Jos alkoholi ei ole ongelma, niin ei tuon asian pitäisi olla mikään ongelma.
Vähemmän alkoa, verikokeisiin silloin kun tarvitsee mennä, vuosi kuluu, ja ajokortti takaisin.
Jos on psykoosipotilas, käyttää alkoholia, niin ehkä on parempi, että pysyy poissa auton ratista.
Liikenteessä on isot riskit, jos siellä toilailee promilleissa, pillerikännissä ja psykoosissa.
Taitaa olla parempi hoitaa itsensä kuntoon, ja miettiä vasta sitten auton rattiin lähtemistä.
Ap ei ole kenenkään uhri, nyt on taas tyhjänpäiväistä uhriutumista ilmassa.- Anonyymi
Kuten olen maininnut, en ole kännissä ratissa. Lääkkeeni eivät ole kolmiolääkkeitä ja oikeastaan en ole psykoosissa, näen vain henkimaailmaan.
- Anonyymi
Sanot vähemmän alkoa . On olemassa sairauksia missä alkoa ei sovi ottaa tippaakaan .
Ja miksi sitä yleensä on otettava sellaisen joka ei sitä edes ota kuten ihmiset muissa maissa ottava. On raskasmielistä kansaa kerrakseen . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanot vähemmän alkoa . On olemassa sairauksia missä alkoa ei sovi ottaa tippaakaan .
Ja miksi sitä yleensä on otettava sellaisen joka ei sitä edes ota kuten ihmiset muissa maissa ottava. On raskasmielistä kansaa kerrakseen .Siis mitä....
" Miksi sitä on otettava sellaisen joka ei sitä ota..? "
Ihminen joko ottaa tai ei ota.
- Anonyymi
Sinun psykoosisi on hoidettavissa jos et nauti alkoholia, sillä lääkkeet joita saa sairauteesi eivät tehoa jos otat alkoholiakin siis et ole oikein tajunnut tilaasi oikein.ensinnäkin alkoholi ja psyykkeen lääkkeet vaikuttavat samaa osaan aivoja ja et voi koskaan tulla terveeksi niin kauan kun nautit alkoholia lääkkeiden ohella. Ja jos lopetat lääkkeet niin sairautesi vaan jatkuu, mutta jos lopetat alkoholin niin lääkkeistä voit saada avun että kykenet elämään ilman psykoottisia oireita. Sinusta itsestäsi riippuu miten paljon terveenä oleminen olisi arvokasta. Ja kukaan lääkäri ei voi parantaa oireistasi millään taikakonsteilla sen teet itse kun otat asiaksesi tehdä kuten lääkärit sanovat.
Ihmiset joilla ei ole käsitystä omasta tilastaan ovat rasite hoitosektorilla kun jatkavat vääriä elämän tapoja ja siten jatkavat olemista hoidon alla, ja estävät paikan joltain joka todella haluaa tulla terveeksi . Niin että ota vastuusi aikuisena ihmisenä ja ymmärrä mitkä tekijät ovat tärkeitä elämässä, kokeet mitä otat tarvitaan todella, joten lääkärin velvollisuus on antaa sinulle oikeaa hoitoa ja yksi muoto on että menet ottamaan niitä kokeita iman itsesi vuoksi etkä kuvittele että lääkärin vuoksi, sillä kokeissa näkyy oletko kelvollinen pitämään ajokorttia ollenkaan siis auttavat ainoastaan .- Anonyymi
Minulla on vuosien varrella ollut jaksoja, joillon olen ollut täysin absolutisti ja jaksoja jolloin olen juonut. Enkä ole huomannut mitään eroa.
- Anonyymi
Tuli takavuosina käytettyä viitisentoista vuotta psyyken lääkkeitä ja alkoholia sekaisin.
Voin kertoa, että siinä ei ollut mitään hyvää.
Ne ajat ovat onneksi takana päin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli takavuosina käytettyä viitisentoista vuotta psyyken lääkkeitä ja alkoholia sekaisin.
Voin kertoa, että siinä ei ollut mitään hyvää.
Ne ajat ovat onneksi takana päin.Ei psykoosi mene aamupäivässä ohitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei psykoosi mene aamupäivässä ohitse.
Jaa, onko joku niin väittänyt, että se menisi aamupäivässä ohi ?
- Anonyymi
Aloittaja huomauttaa nyt tähän väliin saaneensa yhdet sakot elämänsä aikana ja se oli ihan nuoruusvuosina ylinopeudesta.
- Anonyymi
sossussa joku vammainen ämmä määrää vieraita miehiä hyppiä narua muuten lähtee vankilaan
- Anonyymi
SUN PITÄÄ SAADA ILMAINEN JOUKKOLIIKENNE KORTTI
--------------------------------------------------------------------------
JUNAT, BUSSIT, LENTOKONEET - KAIKKI
HUORA PSYKIATRI EI KORVAA PUUTETTA
SILLÄ AIKAA KUN EI SAA AJAA AUTOA
MITEN SITTEN KULKEA MATKOJA?
EI MITENKÄÄN
MENETTÄÄ SEN TAKIA TYÖN, KODIN, PERHEEN, KAIKEN
VAIN JOTTA IHME KYTTÄ PASKIAINEN OLISI OIKEASSA
JOTTA TUOMARI OLISI JÄLLEEN OIKEASSA EIKÄ VÄÄRÄSSÄ
JOTTA PSYKIATRI OLISI AINA OIKEASSA- Anonyymi
EI OLLA ANNETTU VAIHTOEHTOA
ON VAADITTU NIIN, ETTÄ EI OLE MITÄÄN JÄLJELLÄ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI OLLA ANNETTU VAIHTOEHTOA
ON VAADITTU NIIN, ETTÄ EI OLE MITÄÄN JÄLJELLÄSinä voit itse päättää, mitä on vielä jäljellä, vai onko mitään.
Muiden vaihtoehtoja on turhaa odotella, ei kukaan niitä tarjottimella tuo eteen.
- Anonyymi
Kerran kk lääkkeenotto hoitajalla.
Kerran kuussa labra.
Lääkäreitä ja psykiatreja toisinaan ja kaikki Kela taksilla. 25e omavastuu per kerta, loput maksatte te.
Lääke maksaa 350e per kerta, omavastuu 5e. Loput maksatte te.
Töihin en pääse, joten kuntoutustuki, jonka te maksatte.
Pyöreesti sanoisin, että maksan yhteiskunnalle 30 000e vuodessa plus hoitajien ja lääkäreiden palkat.- Anonyymi
vankilassa paranee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vankilassa paranee
ruotsalaiset ämmät oikeustalossa eivät suomea puhu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ruotsalaiset ämmät oikeustalossa eivät suomea puhu
Ap tuntee olonsa terveeksi ja järkeväksi, kun tällaisia lukee.
- Anonyymi
Jaa, ja miltä nyt sitten tuntuu ?
Itsekin olen työkyvyttömyyseläkkeellä ( varmaankin samoista syistä kuin sinäkin ).
En ole koskaan tuntenut tarvetta ylpeillä asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, ja miltä nyt sitten tuntuu ?
Itsekin olen työkyvyttömyyseläkkeellä ( varmaankin samoista syistä kuin sinäkin ).
En ole koskaan tuntenut tarvetta ylpeillä asiasta.Terveeltä ja järkevältä.
- Anonyymi
Tekin teette minusta uhrin joka joutuu puolustautumaan. 😥
- Anonyymi
Millä tavalla koet, ja miksi, että sinusta tehtäisiin täällä uhri ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla koet, ja miksi, että sinusta tehtäisiin täällä uhri ?
Mistäs puusta sinä olet pudonnut, kun et ymmärrä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs puusta sinä olet pudonnut, kun et ymmärrä?
En ole koskaan pudonnut puusta, kaveri kyllä aikoinaan putosi ja kävi aika pahasti.
No joo, mutta myönnän, että en ymmärrä, miksi sinusta kukaan uhria tekisi, edes täällä palstalla.
Onko joku tehnyt sinulle täällä jotain pahaa, loukannut mahdollisesti, tms. ?
Näitä juttuja kun ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, kukaan ei edes tunne toisiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan pudonnut puusta, kaveri kyllä aikoinaan putosi ja kävi aika pahasti.
No joo, mutta myönnän, että en ymmärrä, miksi sinusta kukaan uhria tekisi, edes täällä palstalla.
Onko joku tehnyt sinulle täällä jotain pahaa, loukannut mahdollisesti, tms. ?
Näitä juttuja kun ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, kukaan ei edes tunne toisiaan.Eihän minua kukaan ymmärrä. Ei edes hoitavat tahot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän minua kukaan ymmärrä. Ei edes hoitavat tahot.
Aina on olemassa joku, joka ymmärtää.
Sairaana oleva ihminen saattaa joskus ajatella, ettei kukaan ymmärrä, vaikka se ei pidäkään paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279