Näin näille "hittituotteille " käy väistämättä. Sähköauto tuli ja lasku ollut aivan valtava. Sirkkaleipäkään ei tule enää kauppoihin.
Sähköautot on kuin sirkkaleipä, valtava suosio, ja poistuu vähin äänin kaupoista
14
115
Vastaukset
- Anonyymi
Älä höpötä.
- Anonyymi
Tehtaita suljetaan, nissan menossa konkurssiin samoin polestar. Eipä tarvi höpöttää. Sähöautojen arvonlasku -50% ensimäisenä vuotena.
- Anonyymi
Toyotistia korventaa.
- Anonyymi
Hyvä analogia. Molemmat myyjälle niin kalliita ettei voi myydä kuin tappiolla. Sirkkaproteiinin hinta oli n. 10x
- Anonyymi
Akuston täytyy pienentyä, keventyä ja halventua ennenkuin sähköautoa uskaltaa ostaa omaksi !?
- Anonyymi
Eli ainoa ongelma onkin se, ettei sinulla ole rahaa.
- Anonyymi
Niin ne sähköautot poistuu kaupoista, kun maksukykyiset asiakkaat niitä kiihtyvässä tahdissa ostavat.
Persaukiselle pakoputkipojalle uuden auton ostaminen onkin ymmärryksen yli menevä asia, kun on tottunut ostamaan vain sellaisia, joiden hinnan saa kasaan pulloja keräämällä.- Anonyymi
Vitsit, kun harmittaa tuo Lotuksenluopuminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitsit, kun harmittaa tuo Lotuksenluopuminen
Jep, juuri sellaisen olisi persaukinen pakoputkipoika halunnut ostaa, tosin pulloja olisi pitänyt kerätä melko pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, juuri sellaisen olisi persaukinen pakoputkipoika halunnut ostaa, tosin pulloja olisi pitänyt kerätä melko pitkään.
Minulta saa tyhjiä pulloja, sillä käyn varmatoimisella itselataavalla hybridi-Toyotalla viinakaupassa aika usein ostoksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta saa tyhjiä pulloja, sillä käyn varmatoimisella itselataavalla hybridi-Toyotalla viinakaupassa aika usein ostoksilla.
Kommunistit on usein alkoholisteja, tai alkoholistit kommunisteja.
- Anonyymi
Sähköauton kuhanjuoksu alkaa olemaan surkuhupaisaa katsottavaa. Valtava hype ja valtava romahdus heti perään, nyt niitä sähköautoja pitäisi myydä hurjasti mutta ei...tehtaita suljetaan ja moni merkki on ongelmissa, ei ole myytävää kun laittoivat kaiken sähköauton kehittämiseen, se meni lopulta täysin puihin. Sähköauto ei sovellu käyttöautoksi jokaiselle, sopii kauppakassiksi nurkka ajoon niille joilla kotilaturi.
- Anonyymi
Mietaan Jussikin on sortunut lataushybridiin.
- Anonyymi
Niin toteutuneet täyssähköautojen myynnit MAAILMANLAAJUISESTI kuin tulevien vuosien ennusteet ovat selvästi nousemaan päin. Kappalemääräisesti täyssähköautot menevät kaupaksi vaikka toki välillä jossain maassa voi myynti notkahtaa kunnes taas nousee.
https://www.statista.com/outlook/mmo/electric-vehicles/worldwide#unit-sales
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla654040- 512790
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162143Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä141977- 991963
Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841639Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3591503Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511430Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81426- 581197