Karpot on myrkyttäneet tämän pitäjän. Täällä ei ole enää kenenkään hyvä olla. Karpoilla ei ole oikeita ystäviä, niin siksi he syytävät myrkkyään kaikkialle.
Myrkytetty kylä
17
597
Vastaukset
- Anonyymi
Ähtärin kepulaisia korpeaa, hehän ovat olleet päävastuussa Ähtäriin syntyneestä suuresta talousongelmasta. Eivätkä halua kantaa mitään vastuuta tekosistaan. Häpeäisivät edes.
- Anonyymi
Juu, näin on. Kun jotkut vaan koko ajan syytävät kuraa kaikkian päälle, niin se vaikuttaa koko paikkakunnan ilmapiiriin.
- Anonyymi
Karpot ovat kyllä vastenmielisiä tyyppejä....
- Anonyymi
On se harmi kun ei anneta velkaakaan enempää kepuvetoiselle kunnalle, muitten syytä kaikki nyyh...
- Anonyymi
Kepulaiset itkee ja valittaa.
- Anonyymi
Mun mielestä täällä valittaa vain valittajapersut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä täällä valittaa vain valittajapersut
Olet siis persu.
- Anonyymi
Kyllä asiat pitäisi hoitaa jotenkin muuten kuin joka asiasta valittamalla ja sitten haukumalla ja solvaamalla ihmisiä.
- Anonyymi
Ainakin asiat voisi hoitaa lakia rikkomatta.
- Anonyymi
Miten muka ? Kepulaiset idiootit hoitaa asiat rikoksia tekemällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten muka ? Kepulaiset idiootit hoitaa asiat rikoksia tekemällä.
Ihannemaailmasta puuttuisivat kepulaiset.
- Anonyymi
Ai löytyykö täältä muitakin kuin murkyttäjiä!?!
- Anonyymi
Kepu pettää aika ja iänkaikkisesti, tässäkin asiassa
- Anonyymi
SD tiesi alusta lähtien miten tässä tulee käymään, siksi oli ainoana puolueena pandoja vastaan.
- Anonyymi
Persuvale
- Anonyymi
Toisten rahoilla on mukava kokeilla tuottasko tuo tai tuo eikä tarvitse vastuusta huolehtia, kyllä villasia löytyy millä voi painella rutut piiloon niiin on tehty jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Nyt ensi kerran kolmikkoa kepuja ,kokkareita ja sosialisteja huolestuttaa ,v.... jos joutuu maksumieheksi. Mini-suomi meni villasella kukaan ei puhunut mitään, mutta nyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje392949- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753