En halua antaa niille tietojani, siksi vaihdan palstaa, jos sellainen on
Hei onko muita netti-myyntiporttaaleja kun toi tori
10
273
Vastaukset
- Anonyymi
en minä kyllä tiedä ainaka? sinne mentävä jos myytävä on
- Anonyymi
Pistä perustaen jos ei ole. Jonkun pitää olla edelläkävijä. Pääasiassa kai TOR verkot noita jossa voi myydä ja ostaa anonyyminä.
Voi ostaa esimerkiksi palkkamurhaajan tai sitten myydä palvelujaan palkkamurhaajana.- Anonyymi
"Kuusi kysymystä Tor-verkosta: Uskaltaako Tor-selaimen ladata kotikoneelle? Miten on mahdollista, että tiedon verkkoon ladannutta henkilöä ei voida jäljittää?"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuusi-kysymysta-tor-verkosta-uskaltaako-tor-selaimen-ladata-kotikoneelle-miten-on-mahdollista-etta-tiedon-verkkoon-ladannutta-henkiloa-ei-voida-jaljittaa/7965610
- Anonyymi
Nettimarkkina nimien palsta oli mutta se ehti lopettaa, ehkäpä liian aikaisin, nyt olisi voinut uusi kukoistus koittaa
- Anonyymi
kummallinen vaatimus joillakin nettimyyjillä, että heille pitäisi soittaa, jotta kaupat tulisi.
- Anonyymi
oikeastaan soittaminen pitäisi olla pakollinen, välttyy vedätyksiltä
ei tarvi olla kuin pieniki raha arvo että joku ostaa tavaran, myyjä sokeutuu huijaukselle kun joku "on ostamassa kohta pian.. oho , tuli jotain, siirtyy perjantaille.. oho, en ehdi nyt, mut huomenna.." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikeastaan soittaminen pitäisi olla pakollinen, välttyy vedätyksiltä
ei tarvi olla kuin pieniki raha arvo että joku ostaa tavaran, myyjä sokeutuu huijaukselle kun joku "on ostamassa kohta pian.. oho , tuli jotain, siirtyy perjantaille.. oho, en ehdi nyt, mut huomenna.."toki jos joku oitis maksaa rahat tilille ja kertoo osoitteen, semmonen kauppa on ongelmaton ja erittäin nopea.
- Anonyymi
Tori.fi vastaavia verkkokauppa paikkoja on runsaasti muitakin
- Anonyymi
suomalaisiako ?
tossa jotain mutta miten ne toimivat, on eriasia
https://www.verkkokirppis.com/
- Anonyymi
Onhan se huuto.net edelleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187