Vaikka niitä ei mainosteta yhtään ja vaikka niistä ei saa puhua mitään positiivista. Kaikki mahdollinen on uhrattu sähköautojen myymisen eteen mutta myynti takkuaa pahemman kerran ja huoli autoteollisuuden romahtamisesta kasvaa kasvamistaan. Poliitikot eivät ole tässäkään asiassa toimineet kansalaisten edun mukaisesti.
Polttarit vaan menevät kaupaksi
11
141
Vastaukset
- Anonyymi
Autoteollisuus uskoi tekevänsä poliitikkojen kanssa uutta hienoa tulevaisuutta mutta kävikin päinvastoin. Kaikki romahti.
- Anonyymi
Kyllä ainakin minä näen niiden mainoksia jatkuvasti.
Mutta eiköhän ne mainoksetkin kohta lopu, kun vanhanaikaisten autojen tehtaat ovat menossa konkurssiin.
Nissan loppuu vuoden sisällä ja varmasti pahoin velkaantunut ja kehityksestä jälkeenkäänyt tojota seuraa perässä.
Varmaankin volkkari on seuraava joka laittaa lapun luukulle.
Suurin osa ihmistä on sen verran fiksuja, etteivät enää laita rajojaan pakoputkiautoon.- Anonyymi
Poliitikot ovat hyväntekijöitä. Tunnetusti viisasta porukkaa.
- Anonyymi
odottapa 10 vuoden päästä...tarjolla on sähköautoja käytettynä ,vaan kelpaako kenellekkään...ajatellaampa asiaa että tarjolla olisi 10 vuotta vanha sähkö tai hybridi ,ajettu 250.000 km. hintaan 30.000€..vastaavasti vierellä olisi myytävänä 50.000 km ajettu bensiini auto hintaan 10.000,kumman ostaisit.-? jos ajat vähän..?
- Anonyymi
Volvo tekee jo sähkörekkoja.
https://www.volvotrucks.fi/fi-fi/news/press-releases/2023/oct/volvo-toimittaa-68-tonnin-sahkokuorma-auton-vantaan_ja_lempaalan_valiseen_liikenteeseen.html
Scania tekee sähkökuorma-autoja.
https://www.scania.com/fi/fi/home/products/trucks/sahkokuorma-auto.html
Mielenkiintoisia laitteita noi.
https://www.youtube.com/watch?v=sWhMNlpbCSI&t=16s- Anonyymi
Polttareiden myynti loppuu vain pakkolailla. Sähköautojen myynti onnistuu vain pakkolailla. Näin se vaan on eli autolijan elämä ei ole onnellisuudella pilattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polttareiden myynti loppuu vain pakkolailla. Sähköautojen myynti onnistuu vain pakkolailla. Näin se vaan on eli autolijan elämä ei ole onnellisuudella pilattu.
Milloin astuu voimaan polttareiden kieltolaki. Ilman polttareiden kieltolakia sähköautot tulee jo muutamassa vuodessa arvottomiksi. Käytetyt polttarithan menevät kaupaksi kuin kuumille kiville. Käytetyt sähköautot ovat todella suuri pngelma. Niitä ei halua kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin astuu voimaan polttareiden kieltolaki. Ilman polttareiden kieltolakia sähköautot tulee jo muutamassa vuodessa arvottomiksi. Käytetyt polttarithan menevät kaupaksi kuin kuumille kiville. Käytetyt sähköautot ovat todella suuri pngelma. Niitä ei halua kukaan.
1.1.2025 astuu voimaan eli EU:n uudet päästömääräykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautot, tupakkateollisuus ja vakuutus lääkärit niillä kaikilla yhteinen ominaisuus. Totuutta on peiteltävä.
- Anonyymi
Ihmiskunnan etu on, että polttiksilla ajaminen loppuu.
Idiootit eivät vaan sitä ymmärrä ja anna periksi.- Anonyymi
Ihmiskunnan etu on, ettei valheilla ratsasteta missään yhteiskunnassa. Toivon, että sähköautot kulkisivar samalla rehellisyyden tiellä kuten polttarit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla583939- 512780
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162073- 991953
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä141887Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841629Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3561480Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511420Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81416- 581187