Kuten Raamattu / kirjoitukset opettavat, ME olemme Herran ruumis ja temppeli ja morsian, jne jne.
Nyt KUN Herra tulee, koko eli KAIKKI jotka ovat uskossa ja tunnustavat Herran, pääsevät samalla kertaa kotiin?
vai
osa kehosta tai ruumiista tai temppelistä jää tänne?
Nyt, KOSKA Efraim uskoo Herraa ja tunnustaa Herranm sekä sitten myös osa Juudasta että Leevistä ja kaikista Jaakobin pojista.
Nyt Efraim on "tärkein" poika, niin jääkö Efraim sitten pois kun Herra hakee omansa?
eikö Esikoinen ole etujonossa?
Nyt Herramme on esikoinen monissa asioissa ja sitten tulemme me.
Nyt Efraim on ESIKOINEN ja Jumalan mielitietty.
Kol. 1:
18 Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.
Seurakunnan pää, ja me olemme jäseniä.
eikö KOKO ruumis, seurakunta lähde samalla hetkellä?
Kuolleet ensin ja sitten me jotka olemme elossa?
Joten;
monet opettavat että kphta tulee ja on Herran tulo, totta:
MUTTA
Efraimin tulee olla eturivissä, nyt se on vielä Pohjoisessa ja se mitä on ilmoietttu, ennustettu ei ole vielä tapahtunut.
maailman tapahtumat viittaavat että se tulee kohta tapahtumaan.
Joten, jos kuuntelet jotain opettajaa, varsikin jos et tunne ja tiedä häntä perinjuurin, tarkaa tutki ja katsele on se oikeaa opetusta!
EFRAIN ON TÄRKEIN, mitä ihmisiin tulee!
LUE oikeita Profeettoja ja saat oikieta vastauksia.
AIKOJA ei tiedä kukaan, en edes minä, kuka lie olen, mutta tapahtumia tulee tarkata kuten Herra kehoitti.
Joten, miten on, onko Efraim jo luvatussa maassa ja Efraim ja Efraimiin liittyneet pojat sekä Juuda ja juudaan liittyneet pojat nyt sovinossa ja rauhassa?
vai mitä ne, Siellä, Israelin alueella nyt palvoon?
Moosesta vai Jeesusta?
armoa vai lakia!
vanhurskautta ilman tekoja vai alin teokjen kautta!
EFRAIM tulee ja paljastaa itsensä ja Jumalan TOTUUDEN!
joten olkaamme rauhassa ja odottalaamme:
Kaikki on Jumalan aika taulussa ja tapahtuu kun Jumala sen tekee.
lukekaa Jumalan Sanaa, ei niin omituisia ja epämääräisiä opettajia!
Miten on, vähän ennen kuin Herra tulee tulee tapahtua monia asioita?
2
109
Vastaukset
- Anonyymi
Jos esim, tässä lyhytkäisessä aloituksessa on jotian mistä haluat lisää tietää kysy?
Kysyvä ei tieltä eksy!
Neuvon antajien RUNSAUS tuo menestyksen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Totuuden tie on tullut häväistyksi?
Jumalan Sana on totuus.
Jeesus on vapauttaja ja ainoa Tie Totuus ja Elämä. Kun seuraamme Häntä ja otamme opiksemme Hänen opetukset , niin emme eksy lopullisesti, vaikkakin välillä hairahdumme. Hän kuitenkin ohjaa askeleemme, kun sanassaan pysymme ja luotamme.
Viimeiset 100 v on valheprofeetat (asiantuntijat?) käyttäneet kaikkia median mahdollisuuksia hyväkseen ihmisten ajatusten manipulointiin. Jotta alettiinkin seurata IHMISTÄ ? Vaikkakin Raamattu säilyi ajalta ennen mediaa. Suuri ihme!
Raamatun profetiat ovat sen jo edeltä ilmoittaneet, miten valheprofeetat (-opettajat) tulevat tuomaan eksytyksen ihmiskunnalle! Ihmiset on HARJAANNUTETTU lapsuudesta alkaen ateismiuskoon perustuvassa pakollisessa koulutuksessa oppimaan ja ajattelemaan ensisijaisesti rahallista hyötyä kaikessa toiminnassaan. Juuri se johtaa ihmiset kyltymättömään ahneuteen. Mikään ei saa olla rahan hankkimisen tiellä (abortit?) Moraaliarvoista on tehty sekava vyyhti, koska maan laki ei enää ole Jumalan kymmeneen käskyyn perustuva.
2. Pietarin kirje 2
1 Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.
2 Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi;
3 ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.
14 heidän silmänsä ovat täynnä haureutta eivätkä saa kylläänsä synnistä; he viekoittelevat horjuvia sieluja, heillä on ahneuteen harjaantunut sydän; he ovat kirouksen lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289