KUKAHAN SAATANAN KÄDETÖN AIVOVAMMAINEN APINA VASTAA TV 2:N OHJELMATIEDOISTA? NE HEITTELEE HÄRÄNPYLLYÄ PAHEMMIN KUIN KOSKAAN EI VOI YHTÄÄN LUOTTAA NIIHIN YLE AREENASSA EIKÄ TV-MAAILMA LEHDESSÄKÄÄN!!TÄLLAISELLE IMBESILLILLE ELÄIMEN TASOLLA OLEVALLE IHMISAPINALLE EHDOTTAISIN SIIRTÄMISTÄ KORKEASAAREN ELÄINTARHAAN APINAHÄKKIIN KAIKKIEN TÖLLISTELTÄVÄKSI JA SORMELLA OSOITELTAVAKSI JOTTA KÄVISI ILMI ETTÄ KUINKA TYHMÄ HÄN ON!! MIKSI NIITÄ LAITETAAN SINNE JOS EI NIIDEN TODENMUKAISUUTTA VOIDA TAATA EIKÄ NOUDATTAA SATAPROSENTTISESTI. LUOTTAMUS MENEE KYLLÄ NIIN YLE AREENAAN KUIN TV-MAAILMA LEHTEENKIN TÄLLAISEN TAKIA SE ON KATSOJIEN PETTÄMISTÄ KÄVIKÖ TÄMÄ EDES MIELEN VIERESSÄ SIELLÄ MISSÄ NIISTÄ VASTATAAN HÄH?!!
OHJELMATIEDOT PÄIN HEVON VITTUA!!!
7
135
Vastaukset
- Anonyymi
Tarinoiden Ruisrock-sarjassa jäi sitten Terhi Kokkosen haastattelu näkemättä eikä se ole Yle Areenassakaan katsottavissa joten haistakaa Yle Areena ja Yle hirveän paksu ja haiseva pitkä P-A-S-K-A!!!!!Nyt ei anteeksipyynnöt eikä selitykset SAATANA!!PERKELE!!JUMALAUTA!!auta.Tekisi mieli haastaa käräjille tuollaiset katsojia pilkkanaan pitävät ja ohjelmatiedoista vittuakaan välittämättömät kusi/paskapäät! Ylehän on pian kuin Jankon Betoni eräästä suomalaisesta sketsisarjasta tiedätte kyllä mistä!!Älkää vastaisuudessa laittako sitä ohjelmatietoihinne jos se ei kerta näy!!Tämä on suora primitiivinen palaute sinne Yleen!!
- Anonyymi
Lukekaa kommentti ja aloitus niin tiedätte miten anteeksiantamattoman tempun YLE on tehnyt HÄVETKÄÄ YLE!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukekaa kommentti ja aloitus niin tiedätte miten anteeksiantamattoman tempun YLE on tehnyt HÄVETKÄÄ YLE!!!
Katsottavissa Yle Areenassa EIKÄ OLE!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yle on niin kokoomuslainen että. Valehtelu kuuluu osana toimintaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yle on niin kokoomuslainen että. Valehtelu kuuluu osana toimintaan
Valehtelijoiden Klubi jota Hame-Heguli johtaa ja jolle luotettavat ohjelmatiedot ovat ihan yks hailee ei niistä tarvitse siellä päässä välittää näköjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vale+ Emävale=Yle Areena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vale Emävale=Yle Areena
Siis mikä ihmeen hermokimppu tuo aloittaja oikein on? Ja kommentoijat.
Aivan järkyttävää jos tuollaisilla hermoilla varustettu tyyppi, lyhytpinnainen raivoaja seurustelisi jonkun kanssa tai sillä olisi lapsi. Ruumiita tulisi, pahoinpitelytuomioita ja kuumalla höyrymopilla olisi kovaa käyttöä tuollaisen ihmisen käsissä. Toivottavasti elää yksin..koska ei kyllä ole kaikki muumit kotona...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279