”Sillä jos kauristen ja härkäin veri 🩸ja hiehon tuhka, saastaisten päälle vihmottuna, pyhittää lihanpuhtauteen,
kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, 🩸hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta UHRASI ITSENSÄ VIATTOMANA JUMALALLE, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!”
Heb 9:13,14
JEESUS KRISTUS UHRASI ITSENSÄ JUMALALLE
14
148
Vastaukset
- Anonyymi
Heb 10:19
”Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy 🩸kaikkeinpyhimpään,…”- Anonyymi00004
Aamen aamen aamen!
- Anonyymi00003
Aamen!
- Anonyymi00006
Harrastatko vivisektiota?
- Anonyymi00008
Pakanat ajattelivat, kun tapetaan Jeesus niin päästään taivaaseen ohi Juutalaisten.
Luuk. 18:32
Hänet annetaan pakanoiden käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään,33 ja he ruoskivat häntä ja tappavat hänet. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista."- Anonyymi00009
No olipas taas ihan outo tulkinta! Ei mitään järkeä tuossa väitteessäsi, eikä yhtymäkohtaa ko. Raamatun kohtaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
No olipas taas ihan outo tulkinta! Ei mitään järkeä tuossa väitteessäsi, eikä yhtymäkohtaa ko. Raamatun kohtaan.
Korvausteologia eli supersessionismi tarkoittaa teologista ajatusta, jonka mukaan kristillinen kirkko tai seurakunta olisi ottanut Israelin eli juutalaisten paikan Jumalan valittuna kansana ja ottanut Israelille kuuluvat lupaukset.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Korvausteologia eli supersessionismi tarkoittaa teologista ajatusta, jonka mukaan kristillinen kirkko tai seurakunta olisi ottanut Israelin eli juutalaisten paikan Jumalan valittuna kansana ja ottanut Israelille kuuluvat lupaukset.
”Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista?
Mutta jos uutisleipä on pyhä, niin on myös koko taikina, ja jos juuri on pyhä, niin ovat myös oksat.
Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,
niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua.
Sinä kaiketi sanonet: "Ne oksat taitettiin pois, että minut oksastettaisiin".
Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois, mutta sinä pysyt uskosi kautta. Älä ole ylpeä, vaan pelkää.
Sillä jos Jumala ei ole säästänyt luonnollisia oksia, ei hän ole säästävä sinuakaan.
Katso siis Jumalan hyvyyttä ja ankaruutta: Jumalan ankaruutta langenneita kohtaan, mutta hänen hyvyyttänsä sinua kohtaan, jos hänen hyvyydessänsä pysyt; muutoin sinutkin hakataan pois.
Mutta nuo toisetkin, jos eivät jää epäuskoonsa, tulevat oksastettaviksi, sillä Jumala on voimallinen oksastamaan ne jälleen.
Sillä jos sinä olet leikattu luonnollisesta metsäöljypuusta ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun, kuinka paljoa ennemmin nämä luonnolliset oksat tulevat oksastettaviksi omaan öljypuuhunsa!
Sillä minä en tahdo, veljet - ettette olisi oman viisautenne varassa - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut PAATUMUS - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."
Room 11:15-27
- Anonyymi00011
Juutalaiset pelastuu Jumalan Aabrahamille antamien ikuisten lupauksien perusteella joka tapauksessa.
En minä teitä hylkää, enkä jätä.- Anonyymi00012
1. Kun. 3:14
Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän." - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."Hepr. 10:28
Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."Väärin opettaneet miehet kokivat pahan äkkikuoleman. He puhuivat väärin luvattuun maahan menemisestä ja sinne pääsemisestä.
Toki heidät sitten jälkikäteen julistetaan marttyyreiksi. - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Väärin opettaneet miehet kokivat pahan äkkikuoleman. He puhuivat väärin luvattuun maahan menemisestä ja sinne pääsemisestä.
Toki heidät sitten jälkikäteen julistetaan marttyyreiksi.Johannes Kastaja koki äkkikuoleman.
Jeesus Kristus koki äkkikuoleman,
Joten…
- Anonyymi00015
Oikea menestysteologia tarkoittaa Jumalan lakien ja käskyjen mukaan elämistä.
Ei mitään hurmoshenkistä hillumista ja Toronttolaisuutta tms. meuhkaamista.
Noudattaen Herran käskyjä ja säädöksiä, jotka minä sinulle tänä päivänä annan, että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393860Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3412993Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91892Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23761- 65751