Euroopasta kipataankin nyt kaikki outlet varastot tyhjiksi suomen lampaille jotka ovat niin tyhmiä että luulevat sähköauton pelastavan ilmaston😂sähköautot on jo hylätty etelämpänä ja se tiedetään siellä että täälä uskollinen lammaslauma hakee käytetyt romut käyttöönsä. On se uskomatonta mutta toisaalta kun miettii millainen hölmölä tämä suomi on nykyään ei se yllätä.
Sähköautoilusta jää valtavat velat monella kun auton arvo laskee niin kovaa tahtia ettei niistä ole kolmessa vuodessa mitään jäljellä. Puhumattakaan tulevista akku ongelmista mitkä on valitettava tosiasia sekä hybridi että sähköautoissa.
Jotta euroopan autoteollisuus ei kaatuisi kokonaan joutuu EU muuttamaan pian politiikkaansa päästöjen suhteen. Usa jo muuttaa näitä ja eurooppa joutuu seuraamaan perässä jotta talous saadaan taas nousuun.
Suomalaiset on niin lampaita että ostavat sähköautoja, jotka eivät kelpaa euroopassa
15
86
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
100% lampaista ostavat polttareita. Tämä on fakta.
- AnonyymiUUSI
Niitä ostettais vielä enempi jos olisi tarjontaa. Nyt ongelma onnse ettei ole tarjontaa uusissa autoissa kunnon polttiksista. Siksi myynti on huonoa kun ei ole juuri muuta myytävää kuin sähköromuja tai hybridejä joita ei myöskään kaikki halua vaikka toki niissä voi ajaa pelkällä bensallakin joka on hyvä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niitä ostettais vielä enempi jos olisi tarjontaa. Nyt ongelma onnse ettei ole tarjontaa uusissa autoissa kunnon polttiksista. Siksi myynti on huonoa kun ei ole juuri muuta myytävää kuin sähköromuja tai hybridejä joita ei myöskään kaikki halua vaikka toki niissä voi ajaa pelkällä bensallakin joka on hyvä.
Kyllä vanhoja polttisromuja niitä haluaville on nettiauto pullollaan. Hinnat alkaen 700. Järki käteen ja ostoksille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vanhoja polttisromuja niitä haluaville on nettiauto pullollaan. Hinnat alkaen 700. Järki käteen ja ostoksille.
Joo siellä on laadukkaita käyttö autoja vuosiksi eteen päin, jos ajaa alle 10K vuodessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niistä polttiksista on tarjontaa vaikka kuinka, ja tarvittaessa lisää löytyy ulkomailta tuomalla. Taitaa nyt vaan kuitenkin olla niin että ei niitä juuri kukaan halua ostaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa ongelma persaukisella pakoputkipojalla on rahanpuute.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa ongelma persaukisella pakoputkipojalla on rahanpuute.
Onko sinulle auto, joku status esine? Minulle auto on kulkuväline, pienessä ajossani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle auto, joku status esine? Minulle auto on kulkuväline, pienessä ajossani.
Minulle auto väline, jolla siirryn luotettavasti, turvallisesti, mukavasti ja edullisesti haluamaani paikkaan.
Siksi autoni on Tesla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulle auto väline, jolla siirryn luotettavasti, turvallisesti, mukavasti ja edullisesti haluamaani paikkaan.
Siksi autoni on Tesla.Teslalla nyt ei siirrytä mukavasti, turvallisesti jne. kuin hinausauton lavalla. Jos pääsee hinausauton kyytiin, niin ei ole kylmä kuten Siperian junassa, kuten Teslassa.
- AnonyymiUUSI
Juu, niin ovat. Ei tule meillekään sähköautoa keväällä, vaan upouusi bensa-auto.
- AnonyymiUUSI
Laitan vielä paremmaksi, minä ostan hevosen, kun tässä näköjään kilpaillaan kuka vanhanaikaisuudella.
- AnonyymiUUSI
Myyntiarvo 5-10 vuoden kuluttua nolla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on kun sähköauton akku on jo sökö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kilohintakin on parempi kuin 10 vuotta vanhan polttiksen. Juuri katsoin hevonen 18€/kilo, polttomoottoriauto 0,1€/kilo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kilohintakin on parempi kuin 10 vuotta vanhan polttiksen. Juuri katsoin hevonen 18€/kilo, polttomoottoriauto 0,1€/kilo
Sähköautosta pitää maksaa, että pääsee eroln
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla473471- 492668
- 961871
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta121629Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?831531Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511380Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3371348Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau71315- 581147
- 37923