Jos sitä ei hyväksytä, minun ei kai tarvitse jatkaa niiden syömistä.
Lähetin Somac 40 mg reseptin uusimispyynnön
9
167
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi epäilet, ettei sitä uusittaisi ?
Jos se on sinulla säännöllinen lääkitys, niin kyllä ne sen uusivat.- Anonyymi
Elokuun lopusta se resepti on ollut voimassa ja voimassaoloaika on 2 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elokuun lopusta se resepti on ollut voimassa ja voimassaoloaika on 2 vuotta.
sullahan pitäis olla sitten lääkettä saamatta jos kerta on kirjoittanut lääkettä kahden vuoden ajaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sullahan pitäis olla sitten lääkettä saamatta jos kerta on kirjoittanut lääkettä kahden vuoden ajaksi
Sitähän me ei täällä tiedetä, minkä määrän lääkettä lääkäri on reseptille kirjoittanut.
Se, että resepti on voimassa kaksi vuotta, ei tarkoita, että sillä saa lääkettä sen kahden vuoden ajan.
Vaan resepti on käytettävä kahden vuoden sisällä, jos käyttää. Sitten menee vanhaksi.
- Anonyymi
Ei pidä kuvitella asioita, vaan pitää tietää faktat.
- Anonyymi
Pitääköhän minun lopun ikäni syödä niitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten kysynyt lääkäriltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko se isokin vaiva nielaista pilleri päivittäin?
Jotkut joutuvat pistämään insuliinia monta kertaa päivässä koko ikänsä, eikä siinä kysytä haluaako vai ei, jos aikoo elää.
Totut kyllä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somac on vatsansuoja lääke, jota voi joutua syömään pitkäänkin.
Jos vatsavaivat, närästys, tain joku muu, rauhoittuu, voi olla, että lääkityksen pystyy sitten lopettamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464