Persu on natsi paska.

Anonyymi-ap

Joutui orpokin viimeinkin ottamaan asian kantaa. Perussuomalaisten kansanedustajien ratkaisu 612-​kulkueeseen osallistumisesta itsenäisyyspäivänä on sopimaton ja väärä

24

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pikkulapset taas hiekkalaatikolla kokeilevat rajoja

• Anonyymi

Jokaisella on vapautensa liikkua siellä missä se on luvallista,ei siihen aikuinen lupaa keltään tarvii!vielä vähemmän demariretkuilta tai viherretkuilta ja kommareilta!

• Anonyymi

Onko ilmajoen oodinit jo tilanneet pikkubussin millä matkaavat kulkueeseen leijona koru kaulassa

• Anonyymi

Bussin kyljessä lukee suomen sisu. Olemme avoimesti rasisteja

• Anonyymi

Nyt ei kannata enää Juhan nousta otsikoihin tuosta, Keskikalja ja Sheikki jo vei median huomion ja nolaavat itsensä pahasti.

• Anonyymi

No kerkes taas itsensä nolata.

• Anonyymi

Tso tso!eipäs viherloiset haukuta kunnon kansalaisia!

• Anonyymi

Onko toisia vihaava ja sortava mielestäsi kunnon kansalainen. No jos ihannoi hitleriä niin kehotan hakeutumaan hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko toisia vihaava ja sortava mielestäsi kunnon kansalainen. No jos ihannoi hitleriä niin kehotan hakeutumaan hoitoon.

Eivät sentään istu Mannerheimintiellä eikä sotke graffiteilla.

• Anonyymi

Oletko viime aikoina ihmetellyt noita perussuomalaisia äänestäneitä palkansaajia, jotka nyt syvästi katuvat äänestyskäyttäytymistään. Läheisesi voi olla sellainen. Oma puolisosi saattaa olla sellainen. Tai siskonmies. Jostakin syystä nämä kuitenkin jatkuvasti toistavat noita perussuomalaisia mantroja ja syyttävät muita tekemistään virheistä ja virhearvioinneista. Nyt heitä on ruvennut hävettämään omat puheensa eivätkä he halua myöntää julkisesti kuinka pahasti heidän harkintakykynsä oli pettänyt äänestyskopissa viime vaaleissa. Oletko miettinyt, kuinka heitä voisi auttaa. Kuinka näitä onnettomia voisi auttaa ja ohjata heidät takaisin ihmisarvoiseen elämään. Kuinka heidän muihin ihmisiin osoittaman vihansa voisi laannuttaa. Kuinka pedon heidän sisimmässään voitaisiin kesyttää. Vastuu tästä on sinun, minun, meidän kaikkien.

• Anonyymi

Tiedän yhden nuoren joka äänesti persuja pelkän maahanmuutto kriittisyyden perusteella, muusta politiikasta sillä ei mitään hajua. Mutta nyt kun on huomannut mitä heikennyksiä tullut työttömillr ja työläisille niin on viisastunut. Eikä enää koskaan äänestä persuja.

• Anonyymi

Persujen puoluejohdollakin on erilaisia näkemyksiä ja ulostuloja 612- Hommasta. Joillakin on vielä outo käsitys, että tapahtumassa on normi-ihmisiä, vaikka osallistujat on persuja eli äärioikeistoa.

• Anonyymi

Mäenpää on useasti osallistunut 612 - marssille ennen edustajakauttaan eli juuri niinä aikoina, kun äärioikeisto ( PVL, Suomen Sisu...) on marssin järjestänyt. Kuinka kummassa äärioikeisto ei nyt olisi enää mukana ? Kansanedustaja ei luota Supoon ? Kohta ei Supo luota kansanedustajaan ?

• Anonyymi

Ei tuolla marssilla mitään normaaleja ihmisiä ole. Siellä on lihavapäisiä peräkammarin poikia, jotka ovat vielä vetäneet ämpärillisen kaljaa kyytipojaksi. Sitten sitä öyhötetään, vaikka ite on saatu vapautus armeijasta huonopäisyyden tai paksujen polvien vuoksi.

• Anonyymi

Osallistu sinä kepusosialisti vain Pridemarssillesi ja anna muiden marssia missä haluavat.

• Anonyymi

Persuissa on kuule yllättävän paljon salaisia jytkyttäjiä. Toki persujen pääideologeihin kuuluva henkilö Brysselissä ei pidä kynttilää vakan alla.

• Anonyymi

Minusta Orpon esiintyminen Pridessä oli sopimatonta.

• Anonyymi

Vappumarssille mars mars. Punaliput liehimaan, vasemmisto on SKP:n perillisiä, mitä tästä seuraa?

• Anonyymi

Persuilta on vappu kiellettävä, se on työläisten juhla

• Anonyymi
      UUSI

Keskisarja on autisti tai aspergren..

• Anonyymi
      UUSI

Njeet, katastrof syka blyaaat! Ääriojkejsto ja fassscistit marssiij Helsjingin kadujlla, tavarish Vladimir Vladimirovitsh Putin, auta meitä, Syomi on täynnä natseja!1!!!1!

• Anonyymi
      UUSI

Uusnatsien järjestämä Suomi herää -mielenosoitus lähtee Rautatientorilta. Sen osallistujia kehotetaan osallistumaan myös 612-soihtukulkueeseen.

• Anonyymi
      UUSI

Uusnatsien järjestämä Suomi herää -mielenosoitus lähtee Rautatientorilta. Sen osallistujia kehotetaan osallistumaan myös 612-soihtukulkueeseen. Tämäkö ei ole äärioikeistoa ? Ärripurri ja monet persut valehtelevat röyhkeästi ja joku pössöö vielä uskoo.

• Anonyymi
      UUSI

Huh, huh! Son ny lakki kourassa pyyrettävä apua Vlarimir Puuttinilta jotta päästääs natsiista ja fasistiista erohon.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe