Joutui orpokin viimeinkin ottamaan asian kantaa. Perussuomalaisten kansanedustajien ratkaisu 612-kulkueeseen osallistumisesta itsenäisyyspäivänä on sopimaton ja väärä
Persu on natsi paska.
24
240
Vastaukset
- Anonyymi
Pikkulapset taas hiekkalaatikolla kokeilevat rajoja
- Anonyymi
Jokaisella on vapautensa liikkua siellä missä se on luvallista,ei siihen aikuinen lupaa keltään tarvii!vielä vähemmän demariretkuilta tai viherretkuilta ja kommareilta!
- Anonyymi
Onko ilmajoen oodinit jo tilanneet pikkubussin millä matkaavat kulkueeseen leijona koru kaulassa
- Anonyymi
Bussin kyljessä lukee suomen sisu. Olemme avoimesti rasisteja
- Anonyymi
Nyt ei kannata enää Juhan nousta otsikoihin tuosta, Keskikalja ja Sheikki jo vei median huomion ja nolaavat itsensä pahasti.
- Anonyymi
No kerkes taas itsensä nolata.
- Anonyymi
Tso tso!eipäs viherloiset haukuta kunnon kansalaisia!
- Anonyymi
Onko toisia vihaava ja sortava mielestäsi kunnon kansalainen. No jos ihannoi hitleriä niin kehotan hakeutumaan hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko toisia vihaava ja sortava mielestäsi kunnon kansalainen. No jos ihannoi hitleriä niin kehotan hakeutumaan hoitoon.
Eivät sentään istu Mannerheimintiellä eikä sotke graffiteilla.
- Anonyymi
Oletko viime aikoina ihmetellyt noita perussuomalaisia äänestäneitä palkansaajia, jotka nyt syvästi katuvat äänestyskäyttäytymistään. Läheisesi voi olla sellainen. Oma puolisosi saattaa olla sellainen. Tai siskonmies. Jostakin syystä nämä kuitenkin jatkuvasti toistavat noita perussuomalaisia mantroja ja syyttävät muita tekemistään virheistä ja virhearvioinneista. Nyt heitä on ruvennut hävettämään omat puheensa eivätkä he halua myöntää julkisesti kuinka pahasti heidän harkintakykynsä oli pettänyt äänestyskopissa viime vaaleissa. Oletko miettinyt, kuinka heitä voisi auttaa. Kuinka näitä onnettomia voisi auttaa ja ohjata heidät takaisin ihmisarvoiseen elämään. Kuinka heidän muihin ihmisiin osoittaman vihansa voisi laannuttaa. Kuinka pedon heidän sisimmässään voitaisiin kesyttää. Vastuu tästä on sinun, minun, meidän kaikkien.
- Anonyymi
Tiedän yhden nuoren joka äänesti persuja pelkän maahanmuutto kriittisyyden perusteella, muusta politiikasta sillä ei mitään hajua. Mutta nyt kun on huomannut mitä heikennyksiä tullut työttömillr ja työläisille niin on viisastunut. Eikä enää koskaan äänestä persuja.
- Anonyymi
Persujen puoluejohdollakin on erilaisia näkemyksiä ja ulostuloja 612- Hommasta. Joillakin on vielä outo käsitys, että tapahtumassa on normi-ihmisiä, vaikka osallistujat on persuja eli äärioikeistoa.
- Anonyymi
Mäenpää on useasti osallistunut 612 - marssille ennen edustajakauttaan eli juuri niinä aikoina, kun äärioikeisto ( PVL, Suomen Sisu...) on marssin järjestänyt. Kuinka kummassa äärioikeisto ei nyt olisi enää mukana ? Kansanedustaja ei luota Supoon ? Kohta ei Supo luota kansanedustajaan ?
- Anonyymi
Ei tuolla marssilla mitään normaaleja ihmisiä ole. Siellä on lihavapäisiä peräkammarin poikia, jotka ovat vielä vetäneet ämpärillisen kaljaa kyytipojaksi. Sitten sitä öyhötetään, vaikka ite on saatu vapautus armeijasta huonopäisyyden tai paksujen polvien vuoksi.
- Anonyymi
Osallistu sinä kepusosialisti vain Pridemarssillesi ja anna muiden marssia missä haluavat.
- Anonyymi
Persuissa on kuule yllättävän paljon salaisia jytkyttäjiä. Toki persujen pääideologeihin kuuluva henkilö Brysselissä ei pidä kynttilää vakan alla.
- Anonyymi
Minusta Orpon esiintyminen Pridessä oli sopimatonta.
- Anonyymi
Vappumarssille mars mars. Punaliput liehimaan, vasemmisto on SKP:n perillisiä, mitä tästä seuraa?
- Anonyymi
Persuilta on vappu kiellettävä, se on työläisten juhla
- AnonyymiUUSI
Keskisarja on autisti tai aspergren..
- AnonyymiUUSI
Njeet, katastrof syka blyaaat! Ääriojkejsto ja fassscistit marssiij Helsjingin kadujlla, tavarish Vladimir Vladimirovitsh Putin, auta meitä, Syomi on täynnä natseja!1!!!1!
- AnonyymiUUSI
Uusnatsien järjestämä Suomi herää -mielenosoitus lähtee Rautatientorilta. Sen osallistujia kehotetaan osallistumaan myös 612-soihtukulkueeseen.
- AnonyymiUUSI
Uusnatsien järjestämä Suomi herää -mielenosoitus lähtee Rautatientorilta. Sen osallistujia kehotetaan osallistumaan myös 612-soihtukulkueeseen. Tämäkö ei ole äärioikeistoa ? Ärripurri ja monet persut valehtelevat röyhkeästi ja joku pössöö vielä uskoo.
- AnonyymiUUSI
Huh, huh! Son ny lakki kourassa pyyrettävä apua Vlarimir Puuttinilta jotta päästääs natsiista ja fasistiista erohon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289