https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b09d99e1-44bf-4c45-8df9-0b8bcc442bd5
Verrataankohan tuolla tekstillä Sanna Marinin tissejä kyseisen aidan tasaisuuteen?
Aitaan ilmestyi teksti: Sanna Marinin tissit.
31
236
Vastaukset
- Anonyymi
Joku persu taas jälleen asialla.
- Anonyymi
Kun eihän kommarit töistä välitä
- Anonyymi
Ei vaan pettynyt Sanna-fani.
- Anonyymi
Hölmöjä riittää.
- Anonyymi
Pikkupojan näköisellä Sannalla ei ole mitään.
- Anonyymi
Eihän Sanna ruipelolla mitään muotoja ole.Muistuttaa enemmän aitaseivästä.
- Anonyymi
Joku laihdutus vimmA taas jälleen asialla.
- Anonyymi
Ennen ilmestyi Jeesuksen kasvot sinne sun tänne, mutta nyt on Sanna Marinista tullut Jeesus, johon opetuslapset uskovat.
- Anonyymi
Ihmetteli varmaan et missä ne on?? Kun eihän niitä ole,no piankos ne saa uudet implantteja vaan kehiin ku tuo rahapuolikin alkaa olla kunnossa!
- Anonyymi
Sanna Marinin perse
- Anonyymi
Joku "Taistolainen" eli nykyiset Virheet puolueen jäsen käynyt kirjoittamassa toiveensa lauta-aitaan.
Sanna Marin on tunnettu siitä, ettei hänellä juurikaan ole rintoja - Anonyymi
Oisko Arhinmäki...
- Anonyymi
Sama kävi mielessä, kukas muukaan. Töhrintä on Paavon keino helpottaa ahdistusta.
- Anonyymi
Veikkaan kans Paavoa!
- Anonyymi
Iltalehti se jaksaa.
Erittäin uskottavaa, että "asukas" soittaa ilkivallasta Iltalehteen, mutta ei ilmoita poliisille. Ei kerro osoitetta, mutta laittaa varmuuden vuoksi kuvan aidasta niin, että kuka tahansa sen tunnistaa ja alle tunnissa koko some tietää, kenen aidasta on kyse.
Ihankohan on Riikka Tauriainen käynyt itse maalaamassa tekstin, vai onko kyseessä puhdas väärennös ja kuvassa joku norjalainen tai virolainen aidanpätkä.
Kokoomuksen puoluelehdessä Iltapeessä kateellisia naistoimittajia riittää. Tautiainen on aina ollut niitä tyhmimpiä toimittajia, en yleensä lue hänen töherryksiään.- Anonyymi
Ilmeisesti tekstillä verrataan Sanna Marinin olemattomia tissejä aidan tasaituuteen, johon teksti on kirjoitettu?
- Anonyymi
Joku teini käynyt sen tekemässä. Jotain naapurivihaa varmaan?
- Anonyymi
Persujen saastakone "tuottaa" täällä ja muualla. Persujen älykkyys ja toimet juuri tuota tasoa.
- Anonyymi
Eiköhän tuo juttu ole maksettu kokoomusrahoittajan pussista.
Onkohan tissi-Tauriaisen tausta mitenkin kypäräpappi-suvussa?
- Anonyymi
Paavohan se näitä graffitteja seiniin töhrii...
- Anonyymi
Sannan tissit ja Paavon pallit saatava näkyviin samalle seinälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sannan tissit ja Paavon pallit saatava näkyviin samalle seinälle.
Sehän kuvastaisi työväenpuolueiden ns. vasemmistolaista perintöä ja yhteisiä juuria.
- Anonyymi
Kyllä siinä ko. oivaltavaa ilmaisullista keinoa on käytetty. Museoviraston pitäisikin asettaa aita toimenpidekieltoon kunnes sen taiteelliset arvot on taltioitu.
- Anonyymi
Katri Kulmunilla on muhkeat melonit.
- Anonyymi
Eikös joku setämies arvostellut Marinia laudaksi ja siitä hyvästä joutui anelemaan anteeksipyyntöä vaikka oli olevinaan kovakin kundi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä arvosteli:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6f535be0-f4db-4f24-ba2e-8fd8906f1603Olen huomioinut, että Sanna Marinilta puuttuu kaikki naiselliset muodot ja siksi ainakaan minua ei Marin saisi miehenä syttymään seksuaallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomioinut, että Sanna Marinilta puuttuu kaikki naiselliset muodot ja siksi ainakaan minua ei Marin saisi miehenä syttymään seksuaallisesti.
"Kolumnisti kirjoitti pääministerin rinnoista: Kokoomuksen Juhana Vartiainen ja Elina Lepomäki jakoivat eteenpäin - pyysivät lopulta anteeksi
Kokoomuksen kansanedustajat Elina Lepomäki ja Juhana Vartiainen jakoivat pääministerin rintoja kommentoinutta kolumnia".
Sanna Marinin olemattoman latteat rinnat on tämäkin kolumnisti huomioinut jo silloinkin monta vuotta sitten.
- Anonyymi
Aitaa oli jo ehditty siivota ennen kuvan ottamista. Alkuperäinen oli "Missä Sanna Marinin tissit?"
- Anonyymi
Eiköhän jokainen Persu unelmoi jospa pääsisi Sannaa köyrimään, siis ne jotka naisista jotain ymmärtää, mutta voi olla että saavat Sannalta pakit ja joutuvat tyytymään omaan kouraan ja Tynkkysen ja Vigeliuksen junaan, jos ymmärrät mitä tarrkoitan?
- Anonyymi
Niin on muodoiltaan aika suikulanmallinen, mutta pian varmasti haluaa törröhuulet ja silikonitissit kun " rahaa on". Pyrstöönkin silikonilisukkeet.
Sit vois näyttää naisellisemmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931448Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1931431Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901135
- 841000
- 81995
- 39962
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66915Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6857