joudun ostamaan NAUDAN jauhelihaa ja se maksaa PUOLET ENEMMÄN kuin SIKANAUTA=( lisäksi tuli POTKUT kun en suostunut tekemään TÖITÄ LAuantaina=( sain KARENSSIA =( Byäääääääääääääääääää!! ettekö te tajua että NYKYAIKANA pitää pitää TYÖPAIKASTAAN kiinni kuin KOIRA LUUSTA???????????? TYÖ = YKKÖNEN elämässä ja sen jälkeen tulee vasta KAIKKI MUU!!!!!!!!!!!! kun en ole JOHTAJA jolla on OMAKOTITALO ja AUDI ja en voi pukeutua työhön PUKUUN&KRAVATTIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tajuatteko????????????????
KYLLÄon KALLIS USKONTO tää atventismi
35
254
Vastaukset
- Anonyymi
Adventistit eivät syö lihaa.
- Anonyymi
Äitini söi suolalihaa oikean voileivän päällä joi kahvia.
Pääsi taivaaseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitini söi suolalihaa oikean voileivän päällä joi kahvia.
Pääsi taivaaseen.Ei päässyt vaan odottaa haudassaan ylösnousemusta.
- Anonyymi
"Adventistit eivät syö lihaa."
Adventistit koskee lihaan vain makuuhuoneessa ja wc:ssä käydessä.
Tosin adventistien liharuokavalio on laaja. On kanaa/linnunlihaa, nautaa/lammasta, kalaa jne. Kyllä katkaravutkin pizzan kanssa menee adventistinkin suuhun.
Ellen White söi mm. riistaeläimiä ja lintuja. Peuranliha oli Whiten mieleen.- Anonyymi
Höpöhöpö.
Sairaita sääntöjä.
Ei mitään tekemistä kristinuskon kanssa.- Anonyymi
Rauhaa veli ! Noin puolet advareista syö lihaa sen jokainen itse päättää.
Ei me syömällä pelastuta eikä kukaan niin opeta.
Olen tavanut lääkärin Pekka Reinikaisen hän on usein käynyt pitämässä luentoja advareille
Mitä suuhunsa pistää on terveyden kanalta merkitystä. Kaikki me haluamme elää terveesti ja ilman kolotuksia ja harmeja Jumala toivoo että pysymme terveenä ja voimme hyvin.
Jos haluaa tietää mitenkä pysyä terveenä niin Pekka Reinikaisella on hyviä neuvoja.
Siunausta sinulle veli ja Jeesus on se pääasia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tavanut lääkärin Pekka Reinikaisen hän on usein käynyt pitämässä luentoja advareille
Mitä suuhunsa pistää on terveyden kanalta merkitystä. Kaikki me haluamme elää terveesti ja ilman kolotuksia ja harmeja Jumala toivoo että pysymme terveenä ja voimme hyvin.
Jos haluaa tietää mitenkä pysyä terveenä niin Pekka Reinikaisella on hyviä neuvoja.
Siunausta sinulle veli ja Jeesus on se pääasia."Mitä suuhunsa pistää on terveyden kanalta merkitystä."
Jahve sanoi:
”Katso, minä annan teille kaikki siementä tekevät kasvit kaikkialla maan päällä ja kaikki puut, joissa on siementä tekevä hedelmä. Olkoot ne teille ravinnoksi."
VÄÄRIN!!!
Hyvin moni siementätekevä kasvi hedelmä on myrkyllinen ja ihmiselle myös tappava.
Jeesus sanoi: "Se ei saastuta ihmistä, mikä menee suusta sisään, vaan se saastuttaa ihmisen, mikä tulee sieltä suusta ulos. Anonyymi kirjoitti:
Siunausta sinulle veli ja Jeesus on se pääasia.Juu..kiitos.Tottakai ruoka parantaa tai jopa nyky moska sairastuttaa lue prosessoitu.
Yksi hyvin hyvin tärkeä on hapan emäs tasapaino.
Itse otan ruokasoodaa ja emäksisiä ruokia.
Se vie happamuutta ja näin kolotuksia.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Juu..kiitos.Tottakai ruoka parantaa tai jopa nyky moska sairastuttaa lue prosessoitu.
Yksi hyvin hyvin tärkeä on hapan emäs tasapaino.
Itse otan ruokasoodaa ja emäksisiä ruokia.
Se vie happamuutta ja näin kolotuksia.Hei ! Itse käytän inkivääriä päivittäin otan pienen palan ja jos meinaa tulla kurkkukipuja tai flunssaa niin otan koivuntuhkauutetta on aina auttanut. Sitähän saa Luontaistuotekaupasta tai netistä tilaamalla.
Siunausta veli. Anonyymi kirjoitti:
Hei ! Itse käytän inkivääriä päivittäin otan pienen palan ja jos meinaa tulla kurkkukipuja tai flunssaa niin otan koivuntuhkauutetta on aina auttanut. Sitähän saa Luontaistuotekaupasta tai netistä tilaamalla.
Siunausta veli.Inkivääri on tehokas kyllä. Sipulia raakana , punajuurta ja on tehokasta.
- Anonyymi
JESAJA 66; 17 ```` Kaikki jotka syövät sianlihaa, ja muuta inhottavaa, heistä kaikista tulee loppu, sanoo Herra Sebaot`´ Helluntalaiset kokoontuvat sianlihapatojen ääreen odottamaan loppuaan. Jospa se loppu tulee jouluna, jolloin suu on täynnä sianlihaa, ei totuuden valoa! Pena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä suuhunsa pistää on terveyden kanalta merkitystä."
Jahve sanoi:
”Katso, minä annan teille kaikki siementä tekevät kasvit kaikkialla maan päällä ja kaikki puut, joissa on siementä tekevä hedelmä. Olkoot ne teille ravinnoksi."
VÄÄRIN!!!
Hyvin moni siementätekevä kasvi hedelmä on myrkyllinen ja ihmiselle myös tappava.
Jeesus sanoi: "Se ei saastuta ihmistä, mikä menee suusta sisään, vaan se saastuttaa ihmisen, mikä tulee sieltä suusta ulos.Ruuat ovat Jeesuksen sanomana puhtaita, mutta hiiret, rotat, kädelliset apinat, sianliha ketut, sudet, jänikset, kissat eivät ole ruokaa, koska ne kulkevat käpälillä, Märehtivät sorkka eläimet ovat kunnon ruokaa, lukuunottamatta sairauksia jotka viihtyvät myös märehtijöissä maan saastumisen takia Pena/ Benkku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei ! Itse käytän inkivääriä päivittäin otan pienen palan ja jos meinaa tulla kurkkukipuja tai flunssaa niin otan koivuntuhkauutetta on aina auttanut. Sitähän saa Luontaistuotekaupasta tai netistä tilaamalla.
Siunausta veli.Minä keräsin kesällä, kaikkia siementätekeviä yrttejä ja sekoittelen niitä ja kuumahkoa vettä päälle, ja antaa hautua, kyllä toimii hyvin. Jalkakylpyihin toimii super hyvin. Kultapiiskua, siankärsämöä, nokkosta, leskenlehteä, pajun lehtiä, koivun lehtiä, pieniä vastoja ja varjoisassa paikassa kuivataan, ja talvella paperipusseista käytetään... ``Hakkaa´´ apteekin lääkkeet? Pena / Benkku
- Anonyymi
Vai on Raamattu sinun mukaasi sairasta eikä kuulu kristinuskoon ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä suuhunsa pistää on terveyden kanalta merkitystä."
Jahve sanoi:
VÄÄRIN!!!
Jeesus sanoi: "Se ei saastuta ihmistä, mikä menee suusta sisään, vaan se saastuttaa ihmisen, mikä tulee sieltä suusta ulos.Mitä sinä taas sekoilet? Jumala sanoi nuo sanat ENNEN SYNTIINLANKEEMUSTA eli ennen LUOMAKUNNAN KIROAMISTA.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Inkivääri on tehokas kyllä. Sipulia raakana , punajuurta ja on tehokasta.
Raamatussa kielletään sipulin syönti!
Kyllä se sieltä löytyy.
- Anonyymi
... Jumala toivoo, että pysyisimme terveinä...
Hän ei pysty edes siihen.- Anonyymi
"Hän ei pysty edes siihen."
Ihminenkin pystyy parempaan. Lääketiede sentään pystyy moniin sairauksiin vaikuttamaan.
Toista oli silloin sen taruolento Jeesuksen aikaan.
Miksi jumalat ovat kädettömiä?
Koska ne KAIKKI jumalat ovat ihmisten luomia. - Anonyymi
Pitää paikkansa, Jumala haluaa tehdä sianlihan syöjistä lopun, ja hävittää ja tehdä heistä lopun. Kait uskot Jumalan sanaa Jes 66: 17, Jouluna he istuvat salaisiin paikkoihin ja saastaiset liemet, heillä on kattiloissaan`` Salainen paikka tarkoittaa joulurauhan julistusta, etteivät Adventisti saa tulla toitottomaan sian lihasta, no loppu tulee sitten salaisissa paikoissa . pena/ Benkku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminenkin pystyy parempaan. Lääketiede sentään pystyy moniin sairauksiin vaikuttamaan.
Koska ne KAIKKI jumalat ovat ihmisten luomia.Tyhmyys? Jumala kirjoitti lakinsa omalla sormellaan, silloinhan hänellä on käsikin. 2 Moos 31: 18 Jos tahdot elämään sisälle, pidä käskyt!! Pena / Benkku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa, Jumala haluaa tehdä sianlihan syöjistä lopun, ja hävittää ja tehdä heistä lopun. Kait uskot Jumalan sanaa Jes 66: 17, Jouluna he istuvat salaisiin paikkoihin ja saastaiset liemet, heillä on kattiloissaan`` Salainen paikka tarkoittaa joulurauhan julistusta, etteivät Adventisti saa tulla toitottomaan sian lihasta, no loppu tulee sitten salaisissa paikoissa . pena/ Benkku
Suksi pena suohon jooko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ne KAIKKI jumalat ovat ihmisten luomia.Valheesi ei hetkauta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on kumma Jumala. Luo sian ja ei saa ajettua sian sukua sukupuuttoon.
Ei tunnu uskottavalta koko ukko.
- Anonyymi
'Kallis on herran palvelus', kuten laulussakin viitaataan.
Adventtikirkossa seurakunta laulaa sitä virttä usein lauantaina.
Pastorikin tietää, miksi hän kuuluu herraporukkaan.- Anonyymi
Pastori on nykyadventismissa murhaajia. Miksi niin? Jes 1: 21 , nykyään siellä on murhamiehet. Miten niin? No, koska he kastavat `` Isän, pojan ja pyhän hengen nimeen`` Matt 28: 19 `` Eikä pelastusta ole maanpäällä yhdessäkään toisessa Apost 4: 12, Ei voi mitään, murha seuraa niitä jotka kastattavat itsensä trinityn nimeen eikä Jeesuksen nimeen Apost 2: 38, ja 19: 5 Jeesus on tullut tänne aikoinaan Jumalan lähettämänä. Isänsä lähetti Hänet Joh 8: 42 ja Joh 16: 27-28 ja vielä Joh 17: 7-8 ...uskovat tietävät varmasti, että minä olen lähtenyt sinun luotasi, ja uskovat että sinä olet minut lähettänyt`` Me uskomme, Hän sovittaa syntimme, ei kukaan muu Pena/ Benkku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pastori on nykyadventismissa murhaajia. Miksi niin? Jes 1: 21 , nykyään siellä on murhamiehet. Miten niin? No, koska he kastavat `` Isän, pojan ja pyhän hengen nimeen`` Matt 28: 19 `` Eikä pelastusta ole maanpäällä yhdessäkään toisessa Apost 4: 12, Ei voi mitään, murha seuraa niitä jotka kastattavat itsensä trinityn nimeen eikä Jeesuksen nimeen Apost 2: 38, ja 19: 5 Jeesus on tullut tänne aikoinaan Jumalan lähettämänä. Isänsä lähetti Hänet Joh 8: 42 ja Joh 16: 27-28 ja vielä Joh 17: 7-8 ...uskovat tietävät varmasti, että minä olen lähtenyt sinun luotasi, ja uskovat että sinä olet minut lähettänyt`` Me uskomme, Hän sovittaa syntimme, ei kukaan muu Pena/ Benkku
Valheesi ei meitä hetkauta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mukaasi siis Jeesuksen käskyn seuraaminen on ihmisten murhaamista. Taidat olla Paholaisen puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheesi ei meitä hetkauta.
Hetkunketkun.
- Anonyymi
KALLISTA ON ANDVETTI....
KYLLÄ MÄ TAJUAN JA YMMÄRRÄN HYVIN.
ON NIIN ERIARVOITA KAIKKI, HARVA ENÄÄ TYÖTÄ TEKEE.
KEN TYÖTÄ TEKEE, TEKEE OMAKSI EDUKSEEN.
HERRAT KAVALTAA JA SUURIA RAHOJA KERÄÄVÄT.
MUTTA REHELLINEN, TUOTTAVAA-TYÖTÄ TEKEVÄ, NIITÄKIN ONNEKSI ON, JOUTUVAT TYÖNSÄ PUOLESTA. - Anonyymi
Viisaita sanoja.
Onneksi kristitty ei ole minkään ruuan uhri , vaan vapaa syömää kaikkea ruokaa.Se ei saastuta, kuten Jeesys sanoi liittomme ohjeen.
Nykyään valitettavasti on eksyneitä ihmisiä, jotka kuvittelee olevansa kristinuskossa , mutta teoillaan ja laeillaan paljastavat olevan ulkona.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982