Miten ateistienkin elämästä tulee vakaata?
1. Usko Jumalaan ja Raamattuun tekee sinusta vakaan ihmisen, jolla on jalat maan päällä. Lue Ef. 4:14.
2. Et ole tunteikkaiden tilanteiden, vahvojen ihmisten tai uusimpien sosiaalisen median trendien heiteltävissä.
3. Sinun ei tarvitse olla kynnysmattona.
4. Opit menemään vaikeiden tilanteiden läpi sen sijaan, että välttelisit niitä tai etsisit helpompaa tietä. Ihmiset arvostavat sinua enemmän, ja sinä itse myös arvostat itseäsi enemmän.
Ateistien elämä ei ole vakaata, ilmenee pv tällä palstalla!
64
401
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus hihhulien elämästä tulee vakaata kun ottavat ainoan oikean jumalan Allahin palvontansa kohteeksi! 🙏
- Anonyymi
Eläköön muslimit vakaata elämää?
Jokainen tietää että eivät! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläköön muslimit vakaata elämää?
Jokainen tietää että eivät!Kyllä elävät. Ylivoimaisesti vakaampaa kuin tälläkin palstalla riehuvan soopaa mies ja jostain hoitolaitoksesta karannut rajapinta raili. Tunnetuimmat suomalaiset kristityt!
- Anonyymi
Näin ateistina:
1. Ihan jaloillani minä kävelen.
2. En ole, aivan oikein.
3. Miksi minä olisin kynnysmattona? Monesti uskovaiset sitä yrittävätkin, mm. tunkeakseen lapseni päähän omia kuvitelmiaan. Nämä tietysti torppaan aina.
4. Tottakai mietin, miten pääsen asioista helpoimmalla/optimaalisimmalla tavalla läpi. En minä esimerkiksi jää kuuntelemaan uskovaisten jeesusteluja, ohjeistan nämä työntämään jumalansa sinne, minne aurinko ei paista. Uskolla ei arvostusta tipu, vaan osaamisella ja saavutuksilla. Ketään ei kiinnosta jumalantyrkyttäjät. - Anonyymi
Jotenkin ihmetyttää tämä joidenkin teistien tarve tulla tänne esiintymään kuin jotenkin parempina ihmisinä. Tämäkin aloitus on pelkkää ateistien herjaamista.
Toisten haukkumisen sijaan kannattaisi keskittyä pohtimaan, miksi uskoo Taika-Setään ja perustella omia älyttömiä uskomuksia ennen kuin lähtee haukkumaan muita."Jotenkin ihmetyttää tämä joidenkin teistien tarve tulla tänne esiintymään kuin jotenkin parempina ihmisinä."
Juurikin näin. Uskovaiset ovat unohtaneet oman taikasetänsä neuvot, "Ota malka omasta silmästä pois...", "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi..." ja niin edelleen.- Anonyymi
Humanisti_ateisti kirjoitti:
"Jotenkin ihmetyttää tämä joidenkin teistien tarve tulla tänne esiintymään kuin jotenkin parempina ihmisinä."
Juurikin näin. Uskovaiset ovat unohtaneet oman taikasetänsä neuvot, "Ota malka omasta silmästä pois...", "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi..." ja niin edelleen.Juurikin näin. Jotkut ateistit tuntuvat ottavan neuvonsa teistisistä teoksista. Ja sitten tuomitsevat muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Jotkut ateistit tuntuvat ottavan neuvonsa teistisistä teoksista. Ja sitten tuomitsevat muut.
Taisit nyt ymmärtää väärin.
Minusta H_A tarkoitti, että uskovaiset ovat olevinaan parempia kuin muut, mutta eivät noudata omia oppejaan. Ei hän puhunut mitään ateistien "opeista" (neuvoista?), ateismihan ei anna moraaliohjeita.
Moraali on normaali ihmisyyteen kuuluva asia, joka ei todellisuudessa tule uskonnoista. Uskonnot ovat vain omineet moraalin itselleen. Uskonnot toisaalta voivat myös vääristää moraalia ja juuri aiheuttaa jopa perusteetonta tuomitsemista.
- Anonyymi
1. Koska olen ateisti, elämäni on aika vakaata. Voisi luulla, että vähän liiankin vakaata, mutta onneksi villi vaimo järjestää säpinää elämään.
2. En ole muiden heiteltävissä, koska elämän pohja on vakaa enkä kuvittele asioita uskovaisten tapaan.
3. Ateismi pitää huolen siitä, että ei joudu kynnysmatoksi (= ei joudu hörhöjen höpsäyttämäksi).
4. Olen oppinut menemään vaikeiden tilanteiden läpi sen sijaan, että alkaisin kuvitella apuun mielikuvitusolentoja.- Anonyymi
Kaikkea voi luulotella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea voi luulotella!
Ai luulotella kuin uskovaiset? Kuvitella, että jumalia on oikeasti olemassa? Ketkähän täällä luulottelevat... :)
- Anonyymi
Vaikeinta ateismissa on se, että järjestelmä sisältää niin paljon uskomuksia. Toisaalta nimi ateisti ei oe mitenkään suojattu. Sitä saa käyttää kuka tahansa, tiesipä aatteesta miten vähän tahansa. Tämä johtaa väistämättä siihen, että syntyy eräänlainen guruilu, joka kuitenkin on jossainmäärin normaalille elämälle vieras ja johtaa siihen synkkyyteen, josta palstallakin saadaan lukea.
Ateistikin voi kuitenkin elää tasapainoista ja normaalia elämää. Mutta se edellyttää erilaisten pserudoasioiden karsimista omasta aatteesta ja avointa asennetta sitä kohtaan. Myös toisten ihmisten kanssa on opittava tulemaan toimeen ja ymmärrettävä se, että jossain vaiheessa tulee aina joku vastaan, jolle ei tästä poikkeava meno sovellu.- Anonyymi
"Vaikeinta ateismissa on se, että järjestelmä sisältää niin paljon uskomuksia."
Mitä ihmettä sekoilet? Ateismi on vain yksi uskomus. Tai oikeastaan epäuskomus.
Ateismi on epäuskomus jumalten olemassaoloon. Ei mitään muuta!
Ei siinä tarvitse karsia mitään aatteistaan. Voihan ihmisellä olla vaikka kuinkas paljon aatteita, joita hän kannattaa. Mutta ateismi ei ole aate eikä ole riippuvainen ihmisen aatteista.
Minäkin kannatan seuraavia "aatteita":
- demokratia
- oikeudenmukaisuus
- tasa-arvoisuus
- humanismi, jne. - Anonyymi
"Myös toisten ihmisten kanssa on opittava tulemaan toimeen ja ymmärrettävä se, että jossain vaiheessa tulee aina joku vastaan, jolle ei tästä poikkeava meno sovellu."
Minulla ei ole mitään syytä eikä tarvetta tulla toimeen valehtelevien sekopää hihhulien kanssa. He kuuluvat samaan alimpaan kastiin kuin kuin venäläiset ja torakat. Anonyymi kirjoitti:
"Myös toisten ihmisten kanssa on opittava tulemaan toimeen ja ymmärrettävä se, että jossain vaiheessa tulee aina joku vastaan, jolle ei tästä poikkeava meno sovellu."
Minulla ei ole mitään syytä eikä tarvetta tulla toimeen valehtelevien sekopää hihhulien kanssa. He kuuluvat samaan alimpaan kastiin kuin kuin venäläiset ja torakat.Ei sinun tietenkään ole pakko tulla toimeen kenenkään kanssa jos et tahdo. Tämä on vain TA.n ehdotus parempaan elämänhallintaan. Jokainen saa elää niin kuin haluaa.
VarmaTiedon elämä on vakaata ja onnellista koska uskonnot eivät vaikuta elämääni. Tunnen joskus olevani ateisti joskus taas teisti. Korostan että tunnen pelkästään niin. Tunne ei vaikuta päätöksiin joita teen järkeäni käyttäen.
Psykologiasta otan neuvoja Transaktionaalisesta viitekehyksestä.
Transaktioanalyysi (TA) on psykologian teoria ja menetelmä, jonka kehitti psykiatri Eric Berne 1950- ja 1960-luvuilla. TA auttaa ymmärtämään ihmisen persoonallisuuden kehitystä, käyttäytymistä ja ihmissuhteita. Se on myös kommunikaatioteoria, joka soveltuu systeemien ja organisaatioiden analyysiin.
TA:n peruskäsitteitä ovat:
- **Minätilat**: Persoonallisuus rakentuu kolmesta minätilasta: vanhempi, aikuinen ja lapsi.
- **Vuorovaikutus (transaktiot)**: Viestintä ihmisten välillä, joka voi olla sanallista tai sanatonta.
- **Huomatuksi tuleminen, sively**: Ihmiset tarvitsevat huomionosoituksia, jotka ovat yhtä tärkeitä kuin ravinto ja lämpö.
- **Pelit vastaan aito ja avoin toisen ihmisen kohtaaminen**: Epäaito vuorovaikutus määritellään peliksi.
TA:ta käytetään laajasti psykoterapiassa, neuvonnassa, kasvatuksessa ja organisaatioiden toiminnan kehittämisessä. Se korostaa arvostavaa ja tasaveroista terapeuttista suhdetta sekä ihmisten luontaista pyrkimystä ottaa vastuu itsestään ja elää harmoniassa itsensä ja muiden kanssa.
Jos haluat tietää lisää, voit lukea lisää [täältä](http://www.transaktioanalyysi.fi/transaktioanalyysi).
: [TA Instituutti](http://www.transaktioanalyysi.fi/transaktioanalyysi)
: [Wikipedia](https://fi.wikipedia.org/wiki/Transaktioanalyysi)- Anonyymi
Ihminen voi uskotella itselleen mitä vain
Usko ei ole sitä, jokainen joka haluaa uskoa raamatunmukaisesti, JUMALA OTTAA YHTEYDEN HYVIN PIAN USKOON TULON JÄLKEEN.
Se on monille kova kokemus, mutta kun tietää sen, sen osaa ottaa hieman kevyemmin.
Minulle se oli kova kokemus...seuraavat tunnit olin todella shokissa!!!
Tätäkö ateistit pelkää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko ei ole sitä, jokainen joka haluaa uskoa raamatunmukaisesti, JUMALA OTTAA YHTEYDEN HYVIN PIAN USKOON TULON JÄLKEEN.
Se on monille kova kokemus, mutta kun tietää sen, sen osaa ottaa hieman kevyemmin.
Tätäkö ateistit pelkää!Kundalini, eli raamatullinen käärme-energia, saattaa herätä yllättäen esim. jonkun traumaattisen kokemuksen seurauksena.
Ei tarvitse uskoa raamatunmukaisesti, koska kundalini on universaali elämän energia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätäkö ateistit pelkää!”Minulle se oli kova kokemus...seuraavat tunnit olin todella shokissa!!!”
Paykoosi on aina vakava asia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Minulle se oli kova kokemus...seuraavat tunnit olin todella shokissa!!!”
Paykoosi on aina vakava asia.Olin taas normaali ihminen n 2 vk jälkeen, oli se niin rajua ihan yllättäen...olin pesemässä silloin hampaita kun se tapahtui.
Mitä tapahtui:
Jumala laittoi minut huutamaan valtavan kovalla äänellä: mene kertomaan työkavereille, että olet tullut uskoon....se liittyy lähetyskäskyyn, jota yritin vältellä...Jumala tiesi mitä minun pitää tehdä!!!!
En ole koskaan sen jälkeen saannut itsestäni niin kovaa ääntä, vaikka olen treenannut laulua lähes 30 v ajan!!!! Anonyymi kirjoitti:
Kundalini, eli raamatullinen käärme-energia, saattaa herätä yllättäen esim. jonkun traumaattisen kokemuksen seurauksena.
Ei tarvitse uskoa raamatunmukaisesti, koska kundalini on universaali elämän energia.Kundalini on käsite, joka juontaa juurensa intialaiseen joogaperinteeseen. Se viittaa elämänenergiaan, joka sijaitsee kierteellä selkärangan tyvessä ja jonka sanotaan voivan herätä ja nousta ylöspäin chakrojen kautta kohti kruunuchakraa. Tämä herääminen voi tapahtua esimerkiksi meditaation, joogan tai muiden henkisten harjoitusten kautta.
Raamatullinen käärme-energia ei ole yleisesti käytetty termi kristillisessä teologiassa, mutta jotkut saattavat yhdistää sen symbolisesti käärmeeseen, joka esiintyy Raamatun kertomuksissa, kuten Eedenin puutarhassa. On kuitenkin tärkeää huomata, että nämä kaksi käsitettä tulevat eri kulttuurisista ja uskonnollisista taustoista ja niiden merkitykset ja kontekstit ovat erilaisia.- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Kundalini on käsite, joka juontaa juurensa intialaiseen joogaperinteeseen. Se viittaa elämänenergiaan, joka sijaitsee kierteellä selkärangan tyvessä ja jonka sanotaan voivan herätä ja nousta ylöspäin chakrojen kautta kohti kruunuchakraa. Tämä herääminen voi tapahtua esimerkiksi meditaation, joogan tai muiden henkisten harjoitusten kautta.
Raamatullinen käärme-energia ei ole yleisesti käytetty termi kristillisessä teologiassa, mutta jotkut saattavat yhdistää sen symbolisesti käärmeeseen, joka esiintyy Raamatun kertomuksissa, kuten Eedenin puutarhassa. On kuitenkin tärkeää huomata, että nämä kaksi käsitettä tulevat eri kulttuurisista ja uskonnollisista taustoista ja niiden merkitykset ja kontekstit ovat erilaisia.Tärkeää on huomata, että molemmat ovat puhtaasti hevonpa*kaa.
Samaa terävyyttä edustavat kuin krisseleitten 'synti', joka on puhtaasti teologinen käsite joka kehitettiin työkaluksi jolla saa harkintakyvyttömät esivallalle helposti käsiteltäviksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kundalini, eli raamatullinen käärme-energia, saattaa herätä yllättäen esim. jonkun traumaattisen kokemuksen seurauksena.
Ei tarvitse uskoa raamatunmukaisesti, koska kundalini on universaali elämän energia.Jaa.... Heheve
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeää on huomata, että molemmat ovat puhtaasti hevonpa*kaa.
Samaa terävyyttä edustavat kuin krisseleitten 'synti', joka on puhtaasti teologinen käsite joka kehitettiin työkaluksi jolla saa harkintakyvyttömät esivallalle helposti käsiteltäviksi.Jaa... Hehe
- Anonyymi
miten niin ateistin elämä ei ole vakaata ? kaikki vastaantulevat ihmiset suunnilleen kumartelevat minulle 🤣
- Anonyymi
Teistien elämä ei ole vakaata, ilmenee pv tällä palstalla. Miten teistienkin elämästä tulee vakaata?
Havaintoja kriitikkoteisteistä:
1. Varsinkaan uskovaiset naiset eivät ole jalat maan päällä. Teistien pitää kaiken aikaa lisääntyä ja täyttää maa, joten se ei onnistu muuten kuin olemalla jatkuvasti jalat kohti taivasta ja haarat leväällään.
2. Uskovaiset lukevat loppuun kaluttua satukirjaansa kuin uutukaista bestselleriä.
3. Uskovaiset makaavat tilaisuuksissaan sätkimässä selällään lattialla. He leikkivät olevansa mattoja.
4. Uskovaiset pääsevät läpi vaikeiden tilanteiden ryhtymällä rukoilemaan ja jättämällä pakollisen siivoustyön taitavammille.Tuo on hyvin kärjistetty ja epäkunnioittava tapa ilmaista asia. On tärkeää kunnioittaa kaikkien ihmisten uskomuksia ja elämäntapoja, vaikka ne poikkeaisivat omista näkemyksistä. Uskonnolliset ihmiset voivat löytää merkitystä ja tarkoitusta elämäänsä monin eri tavoin, eikä se rajoitu pelkästään lisääntymiseen. Onko sinulla muita kysymyksiä tai haluatko keskustella jostain muusta aiheesta?
VarmaTieto kirjoitti:
Tuo on hyvin kärjistetty ja epäkunnioittava tapa ilmaista asia. On tärkeää kunnioittaa kaikkien ihmisten uskomuksia ja elämäntapoja, vaikka ne poikkeaisivat omista näkemyksistä. Uskonnolliset ihmiset voivat löytää merkitystä ja tarkoitusta elämäänsä monin eri tavoin, eikä se rajoitu pelkästään lisääntymiseen. Onko sinulla muita kysymyksiä tai haluatko keskustella jostain muusta aiheesta?
Kunnioitan muita yhtä vähän kuin he minua. Jos uskonnolliset ihmiset eivät osaa kunnioittaa minua, en minäkään heitä. Vastasin aloituksen kärjistyksiin ja epäkunnioituksiin kuten niihin pitää vastata.
En kaipaa kommenttejasi, enkä halua keskustella kanssasi.siino kirjoitti:
Kunnioitan muita yhtä vähän kuin he minua. Jos uskonnolliset ihmiset eivät osaa kunnioittaa minua, en minäkään heitä. Vastasin aloituksen kärjistyksiin ja epäkunnioituksiin kuten niihin pitää vastata.
En kaipaa kommenttejasi, enkä halua keskustella kanssasi.Ilmoita ylläpidolle sieltä saat apua.
VarmaTieto kirjoitti:
Ilmoita ylläpidolle sieltä saat apua.
OK. Arvoisa ylläpito! Sensuroikaa nimimerkki VarmaTiedon kommentit tältä palstalta asiattomina ja laittakaa hän koneensa estoon. Kiitos jo etukäteen ja miksei myös takajalkaan.
Toisin kuin luulet, en ole vastannut tällä kommentilla sinulle mitenkään.- Anonyymi
siino kirjoitti:
En kaipaa kommenttejasi, enkä halua keskustella kanssasi."En kaipaa kommenttejasi, enkä halua keskustella kanssasi."
Samaa mieltä. En käyttä aikaani Varman kanssa keskusteluun. - Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Tuo on hyvin kärjistetty ja epäkunnioittava tapa ilmaista asia. On tärkeää kunnioittaa kaikkien ihmisten uskomuksia ja elämäntapoja, vaikka ne poikkeaisivat omista näkemyksistä. Uskonnolliset ihmiset voivat löytää merkitystä ja tarkoitusta elämäänsä monin eri tavoin, eikä se rajoitu pelkästään lisääntymiseen. Onko sinulla muita kysymyksiä tai haluatko keskustella jostain muusta aiheesta?
Puhut Lahkoista, eri uskpmuksia
Raamatussa on vain yksi tapa uskoa!
Elämän vakauteen ei ateismilla eikä teismillä ole mitään vaikutusta.
Jos mielenterveys on kunnossa kumpaakaan ei tarvita.- Anonyymi
Sinulla ei ole kumpaakaan, koska et tiedä oletko mielenterve vai et.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole kumpaakaan, koska et tiedä oletko mielenterve vai et.
Mielenkiintoinen näkökulma. Mielenterveys on monimutkainen ja monitahoinen asia, ja sen arvioiminen vaatii usein ammattilaisten apua. On tärkeää, että jokainen saa tarvitsemansa tuen ja avun, olipa kyseessä sitten uskonnollinen tai ei-uskonnollinen henkilö. Miten sinä pidät huolta omasta mielenterveydestäsi?
- Anonyymi
Oikeita vakaus tulee jumalalta
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkökulma. Mielenterveys on monimutkainen ja monitahoinen asia, ja sen arvioiminen vaatii usein ammattilaisten apua. On tärkeää, että jokainen saa tarvitsemansa tuen ja avun, olipa kyseessä sitten uskonnollinen tai ei-uskonnollinen henkilö. Miten sinä pidät huolta omasta mielenterveydestäsi?
" Miten sinä pidät huolta omasta mielenterveydestäsi?"
Karttamalla sinua.
- Anonyymi
Mutta eikö sellaista, joka uskoo olemattomiin, voikin pitää mieleltään epävakaisena? Jumalahan on oman mielen kuvitelmaa, jota ruokitaan jumalan palvomisella ja raamatun lukemisella.
Uskomukset, olivatpa ne uskonnollisia tai ei-uskonnollisia, voivat vaikuttaa ihmisten elämään eri tavoin. Se, että joku uskoo johonkin, mitä toiset pitävät olemattomana, ei välttämättä tarkoita, että hän olisi mieleltään epävakaa.
Monille ihmisille uskonto tarjoaa merkitystä, tarkoitusta ja yhteisöllisyyttä, jotka voivat tukea mielenterveyttä. Toisaalta, jos uskomukset aiheuttavat ahdistusta, syyllisyyttä tai ristiriitoja, ne voivat vaikuttaa negatiivisesti mielenterveyteen.
Jos hylkäät uskonnon ei tarvitse miettiä omaa ja etenkään toisten uskonnollisuutta.- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Uskomukset, olivatpa ne uskonnollisia tai ei-uskonnollisia, voivat vaikuttaa ihmisten elämään eri tavoin. Se, että joku uskoo johonkin, mitä toiset pitävät olemattomana, ei välttämättä tarkoita, että hän olisi mieleltään epävakaa.
Monille ihmisille uskonto tarjoaa merkitystä, tarkoitusta ja yhteisöllisyyttä, jotka voivat tukea mielenterveyttä. Toisaalta, jos uskomukset aiheuttavat ahdistusta, syyllisyyttä tai ristiriitoja, ne voivat vaikuttaa negatiivisesti mielenterveyteen.
Jos hylkäät uskonnon ei tarvitse miettiä omaa ja etenkään toisten uskonnollisuutta.Jos hylkäät uskonnon ei tarvitse miettiä omaa ja etenkään toisten uskonnollisuutta.###
Eli tilalle tulee maailman humpat! Anonyymi kirjoitti:
Jos hylkäät uskonnon ei tarvitse miettiä omaa ja etenkään toisten uskonnollisuutta.###
Eli tilalle tulee maailman humpat!Myös jenkat ja muut tanssit
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Myös jenkat ja muut tanssit
Sinulle sopiikin ruususjenkka.
- Anonyymi
Ateistilla on vielä ongelma. Alkuräjähdys. Tyhjä ei räjähdä.
- Anonyymi
en minä allekirjoita mitään räjähdystä !!! en tiedä asiasta tarpeeksi ja ei se kyllä kiinnostakaan mistä kaikki on lähtöisin 🤔 evoluution allekirjoitan
- Anonyymi
Alkuräjähdys on ongelma vain teisteille koska siinä tieteellisesti todistetaan kreationistien olevan pelkkiä valehtelijoita.
Yhdelläkään jumaluudella ei ole osaa eikä arpaa universumin syntymiseen. On pelkkää uskonnollista puuppaa väittää muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuräjähdys on ongelma vain teisteille koska siinä tieteellisesti todistetaan kreationistien olevan pelkkiä valehtelijoita.
Yhdelläkään jumaluudella ei ole osaa eikä arpaa universumin syntymiseen. On pelkkää uskonnollista puuppaa väittää muuta.Kreationistit eivät valehtele vaan evolutikat.
- Anonyymi
Kyllä sinun pääsikin saattaa räjähtää, vaikka se on ihan tyhjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdelläkään jumaluudella ei ole osaa eikä arpaa universumin syntymiseen. On pelkkää uskonnollista puuppaa väittää muuta.Joka ei usko ja usko Jumalaan on hullu, kommentti osoittaa sen todeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka ei usko ja usko Jumalaan on hullu, kommentti osoittaa sen todeksi
Olet kretulutikka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka ei usko ja usko Jumalaan on hullu, kommentti osoittaa sen todeksi
Psykiatria kyllä armahti minut vuosien jälkeen, totesivat etten ole enää hullu, enkä edes uskoon tullu.
Ja tiiätkös, tämäkin on totta ?
- Anonyymi
1 Usko näkymättömään tekee pöffeliksi.
2 Olet raamatun ja pappien vietävissä ja maksajan roolissa.
3 Sinun käyttäytymistäsi seurataan et voi aina olla oma itsesi.
4 Ihmiset eivät oikeasti arvosta sinua, arvuutelevat mitä pahaa olet tehnyt elämäsi aikana kun jouduit uskoon kääntymään.- Anonyymi
Raamattu on joka sana totta, se ilmoittaa menneestä ja tulevaisuudesta...kristityt tietävät mitä odottaa...se ateisteille kauhun aikaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on joka sana totta, se ilmoittaa menneestä ja tulevaisuudesta...kristityt tietävät mitä odottaa...se ateisteille kauhun aikaa!
Elellä päivä kerrallaan, ei tulevasta tarvitse oikeastaan tietääkään.
Eikä tarvitse tietää, mitä odottaa, kun ei odota mitään.
Minusta siinä ei ole mitään kauheaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elellä päivä kerrallaan, ei tulevasta tarvitse oikeastaan tietääkään.
Eikä tarvitse tietää, mitä odottaa, kun ei odota mitään.
Minusta siinä ei ole mitään kauheaa.Niinhän sinä kuvittelet...tulet kokemaan lopun kauhut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä kuvittelet...tulet kokemaan lopun kauhut!
Sehän ei taida olla sinun ongelmasi, älä kuvittele toisten puolesta asioita.
Mielikuvitukseni pysyy vakaana suurin piirtein totuuden rajoissa.
Eikä kai tässä elämässä enää niin kauhua voi ollakaan, enimmät on jo tullut koettua.
Ja kun etukäteen ei voi tietää....
- Anonyymi
PS. JEESUS OLI ÖLJYMÄEN NARKKARIPOMO😈🥶
- Anonyymi
Miksi Raamatussa ei sitten puhuta sanakaan huumeista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amen
- Anonyymi
Näin ilmoittaa narkkari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi Raamatussa ei sitten puhuta sanakaan huumeista?"
Siitä puhe, mistä puute.
Siitä ei puhetta, mitä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi Raamatussa ei sitten puhuta sanakaan huumeista?"
Siitä puhe, mistä puute.
Siitä ei puhetta, mitä on.Onko Raamatussa tieteellisiä asiavirheitä?
Ei ole, kuten Raamatun objektiivinen tarkastelu osoittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Raamatussa tieteellisiä asiavirheitä?
Ei ole, kuten Raamatun objektiivinen tarkastelu osoittaa.6 Ja Jumala sanoi: "Tulkoon taivaanvahvuus vetten välille erottamaan vedet vesistä".
7 Ja Jumala teki taivaanvahvuuden ja erotti vedet, jotka olivat taivaanvahvuuden alla, vesistä, jotka olivat taivaanvahvuuden päällä; ja tapahtui niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994