Linna oli tehdas työläinen ja kommari. Sitten .kirjailija
YLE Teema: tuntematon sotilas lukumaraton
3
128
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt oleva lukija on sotilasarvoltaan kersantti. Nimesivät hänet alikersantiksi.
- Anonyymi
Ei sitä maratonia jaksanu kauan kuunnella. Lukijat perseestä. Mitä se huora sointu borg siellä teki, oliko lakattuine kansineen neiti Eerikäinen tai pölynimurin perheeseensä tutkija neiti Niko S. Missä Selänteelle, ai niin Sirpa lutkuttaa temukan moloo että pysyis rahoissa.
- Anonyymi
Johan meinasi lentää herneet nenään, kun Timo Juvonen oli luku vuorossa, Linnan teoksen rakenne, jossa kuuluu kertojana kirjailija, perus suomenkielellä, joka tuo kontrastina sotilaiden erilaiset kielelliset murrealueet selkeästi esille. Koin hänen lukemisensa kirjailija Linnan textin raiskaamisena ja sisältö myös sekoittui, sillä hän lukiessaan oli kääntänyt kaiken Savon murteelle, sitä oli vaikea kuunnella. Ennenkaikkea kun on kysymys näinkin ikonisesta teoksesta, tulisi texti lukea niinkuin se on kirjoitettu, järkyttävä kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809