Aamulehdessä tänään; Murhasta etsintäkuulutettu, Ylöjärven Soppeenmäessä asuva ja rakennusliikkeen omistaja Ari Sokka pakenee edelleen poliisia. Murhasi vaimonsa, ja aikuiset lapset olivat seuraavina tappolistalla, lapset on nyt suojelussa siihen asti kun murhaaja saadaan kiinni.
Tunteeko kukaan tätä kyseistä Pirkan Remonttitalo Oy:n yrittäjää?
Ylöjärven murhaaja karkuteillä edelleen
9
2800
Vastaukset
- Anonyymi
olin tällä töissä oli vähän oudompi heppu piti olla töitä pitemmäksi aikaa.Mutta kun pidin ruokatauon tuli Sokka paikalle ja sano se on lopputili työt kesti vajaat 2 viikkoo
- Anonyymi
Niin eihän tää ketään ole murhannut?
- Anonyymi
Tunnen kaverin 70/80-luvulta Parkanosta. Ei ollut silloinkaan mikään kovin mukava nuorimies. Pipo kireällä aina. On hylännyt autonsa suht lähelle kotitaloaan, joka on jo ratsattu. Löytynee joskus Riuttasjärvestä tai Käenkosken voimalaitoksen padosta on veikkaukseni.
- Anonyymi
Oli heebo mikä oli niin EI ole MURHANNUT ketään. Joten älä levitä väärää tietoa.
- Anonyymi
Sokka irti.
- Anonyymi
Tuttu mies. Oltiin samalla luokalla kansakoulussa.
- Anonyymi
Ylöjärven uutissa juttua, ehkä Sokka löytyi Pakanosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238