Suht vanha harvian sähkökiuas alkanut pitämään normaalia kovempaa jurnutusta kun pistää päälle. Osaako joku kertoa mistä tämä johtuu ja onko se haitallista, ääni ei minua haittaa vaan tietämättömyyteni asian haitallisuudesta.
Sähkökiukaan ääntely
9
115
Vastaukset
Asiaa yhtään tuntematta veikkaan kyseessä olevan ajastin. Kaipa tuo jostain kertoo, mutta ainakin itse jatkaisin käyttöä ja uusisin vasta kun sanoo sopimuksen irti.
Kannattaa toki selvittää, missä sulakkeet ovat, että saa saunan poiskin päältä, jos kello lopettaa kokonaan toimintansa.- Anonyymi
Miksi se sauna kiipesi poiskin päälle ja miksi ne hukassa olevat sulakkeet dokaili jos niiden pitää selvitä kellon lopettaessa toimintansa väsyikö se elämäänsä?
- Anonyymi
Sähkökiuas ei ajastin tyhmäkö sinä peliriippuvainen olet ja mikä asialta tunnon vei? Mitä se tuo jostaimesta kertoi mutta lopeta sinä käyttäminen kun olet juttujen perusteella jo aivosi juonut ja minkä sopimuksen se vasta irtisanoi?
Anonyymi kirjoitti:
Sähkökiuas ei ajastin tyhmäkö sinä peliriippuvainen olet ja mikä asialta tunnon vei? Mitä se tuo jostaimesta kertoi mutta lopeta sinä käyttäminen kun olet juttujen perusteella jo aivosi juonut ja minkä sopimuksen se vasta irtisanoi?
Miltäköhän viesti tuntuu nyt kun oletettavasti olet selvinnyt lauantaisesta?
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Miltäköhän viesti tuntuu nyt kun oletettavasti olet selvinnyt lauantaisesta?
Persetti.
- Anonyymi
Ei vaarallista, se kuuluu saunomisen tunnelmaan.
- Anonyymi
Heitä sille kossua seuraavalla kerralla veden sijaan niin se alkaa sössöttämään pikku pieruissa jurnuttamisen sijaan. Pitäen sinulle seuraa ettei sinun tarvitse kirjoittaa avauksia somen keskustelupalstalle jotta voit keskustella itsesi kanssa niiden viestiketjuissa.
- Anonyymi
Onko kukaan ottanut selvää miksi nuo kellokytkimien synkronimoottorit pitävät aina jotain roklatusta käydessään? Kuitenkin muut vastaavat pienet moottorit pyörivät lähes äänettömästi.
Olisiko niissä perinteinen kellokoneisto sisällä? Aika helppo toteuttaa ja idioottivarmaa tekniikkaa. Eikä pieni lämpö haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430