Eliitti-persusatanisti suunnitteli rituaalimurhaa- oli rakentanut metsä-alttarin, jne...
VAROKAA! Satanistien uhrijuhla on nyt HALLOWEEN joten varoitus kaikille TARKKAILKAA SATANISTEJA
Tarkkaile satanistien toimintaa Satanistien RITUAALIMURHA-juhla nyt Halloween
Satanistien juhla-ilta on, joten varoitus ja kehoitus
tarkkailemaan satanistinaapurienne toimintaa jo jopa viikkoa ennen
Ihmisuhrit,kannibalismi,lapsi-seksi,eläinten kidutus yms. rikollinen toiminta?
voi olla osa satanisti-naapurisi toimintaa.
Dokumentteja aiemmista vastaavista tapauksista on tarjolla loputtomiin.
Rukoilkaamme Jeesusta, joka on suurin mahti yli Saatanan vallan. Ainoa?
(Satanistin saattaa erottaa mm. sikamaisesta v-umaisuudesta, tyhmyydestä. , huumepiirit, oudosta
menestyksestä nopeasti(satanisti-eliitti nostaa),
suljetusta perhepiiristä, röyhkeydestä ja ylimielisyydestä, satanistisymbolit tai okkultismi-aiheet kotona, joukkovaino-toiminnasta, jne.?
parhaiten voi
testata puhumalla jeesuksesta,ja rukoilemalla Jeesusta niiden edessä)
-myös esim Halloweeninä?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/2128101/satanistien-juhla-ilta-on-halloween-30-31-10-joten-varoitan---kehoitan
Voi lukaista seuraavan vähän sekavan ....
keyword, jonka voi kirjoittaa etsi kohtaan.
Minun oli vaikeaa ja vastenmielistä ruveta ottamaa selvää edes määritelmistä. Väsyin ja jatkoin ketjua vastahakoisesti. -Syy on varmaan se, että estettiin selvittämästä asiaa, koska olin satanistien joukkovainon plus heidän erityisosaamisensa kohteena.
...............
Sain selville, että yläpuolellani in asunut yli 30 vuotta satanistipomo. Tässä linkki
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18089154/havaintoja-elitistisalaseura---pmosta
-----
satanisteja kultti ryhmiä jne. mitälie on vaikka kuinka paljon- ja jo päiväkodeissa aloitetaan aivopesu pakanallisuuteen eli kristillinen opetus on poistettu koko Suomesta...
nämä sitten 'eläviä kuolleita' ihmisiä, jotka on koko Suomen ongelma... mm tekevät valtion tukemana joukkovainoja yksittäisiä ihmisiä vastaan, jne...??
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
" Olen KOKO SUOMI VAINOO-ketjun kirjoittaja. Löytyy vaikka keyword:gang stalking listasta.
Jo ennen kuin joukkovainoni alkoi, minulle tapahtui kummallisia , suuren luokanki asioita juhannuksena. kun yritin käydä kokolla juhlimassa. - Sitten edellisellä vuosikymmenellä kun tiesin joukkovainosta, jokaisena juhannuksena olin kolmipäiväisen omituisen, helvetillisen menon kohteena."
-!!!!!!!!!!
Satanistihan pitäisi jonkun ampua pois maapallolta?...
mutta tuota ei ole kukaan tekemässä- kun taitaa olla niitä sinisatanisteja nuo viralliset tahot kuten Arto Lauri sanoo?
Vain rukous voi auttaa Suomea.!!
Raisa Räisänen ja Auer-murha tehtiin tänäpäivänä eli satanistien Halloweenina
27
556
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö hävetä, sun juttusi lapsellista.
- Anonyymi
Nyt kerron varmuuden vuoksi, että minä en ole aloittanut enkä kirjoittanut tähän ketjuun. "Minä" olen Riksun vainottu. Muista ketjuista on lainattu pari kirjoittamaani lausetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kerron varmuuden vuoksi, että minä en ole aloittanut enkä kirjoittanut tähän ketjuun. "Minä" olen Riksun vainottu. Muista ketjuista on lainattu pari kirjoittamaani lausetta.
Vielä selvennystä. Voi olla useampi lausekin, nutta asiayhteydestään irroitettuna.
2024-12.06 18:41:38 on avattu tällainen ketju. Jostakin syystä, vahingoissa kai, avaus on julkaistu kahteen kertaan. Toista aloitusta on jatkettu, tätä ei.
MIKSI TÄTÄ NYT ON JATKETTU? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä selvennystä. Voi olla useampi lausekin, nutta asiayhteydestään irroitettuna.
2024-12.06 18:41:38 on avattu tällainen ketju. Jostakin syystä, vahingoissa kai, avaus on julkaistu kahteen kertaan. Toista aloitusta on jatkettu, tätä ei.
MIKSI TÄTÄ NYT ON JATKETTU?Tänne on kirjoitettu linkkejä. Jossakin ketjussa oli jkv. kuvattu tapahtuneita stalkkauksia, mutta aika höpöä enimmäkseen,
- Anonyymi00008
Anonyymi kirjoitti:
Tänne on kirjoitettu linkkejä. Jossakin ketjussa oli jkv. kuvattu tapahtuneita stalkkauksia, mutta aika höpöä enimmäkseen,
joukollavainoaminen on ihan totta ja lisääntynyt suomessa kokoajan.
Valtio johtaa toimintaa tai vapaamuurarit, ja nyt mm NATO CIA hyrbidi USA-keskukset Suomessa... - Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Tänne on kirjoitettu linkkejä. Jossakin ketjussa oli jkv. kuvattu tapahtuneita stalkkauksia, mutta aika höpöä enimmäkseen,
AI eli TEKOÄLY
Suomessa satanismiin tai saatananpalvontaan liitettyjä rikoksia on esiintynyt lähinnä 1990-luvulla, jolloin ilmiöön liittyi hautausmaiden häpäisyä ja väkivaltaa. Tunnetuin tapaus on Hyvinkään paloittelumurha, jossa paljastui tekijöiden kiinnostus satanismiin.
Hyvinkään paloittelumurha (1990-luku): Silmitön henkirikos, jota on pidetty yhtenä merkittävimmistä satanismia sivuavista tapauksista.
Hautausmaiden häpäisyt: 90-luvulla raportoitiin useita hautojen ja kirkkojen häpäisytapauksia, joita epäiltiin saatananpalvojien tekemiksi.
Uusnatsismi ja satanismi: Nykyään kiinnostusta satanismiin on havaittu myös äärioikeistolaisessa liikehdinnässä, erityisesti... satanismin muodossa. - Anonyymi00011
Anonyymi kirjoitti:
MIKSI TÄTÄ NYT ON JATKETTU?TÄNÄÄN ALKAA SATANISTIEN SAATANANPALVONTA AIKA
TARKKAILKAA SATANISTEJA JA SATANISMIRIKOKSIA KAIKKIALLA NYT !!!!!!!! - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
TÄNÄÄN ALKAA SATANISTIEN SAATANANPALVONTA AIKA
TARKKAILKAA SATANISTEJA JA SATANISMIRIKOKSIA KAIKKIALLA NYT !!!!!!!!VAROKAA!! TÄNÄÄN 19. huhtikuuta ALKAA SATANISTIEN SAATANANPALVONTA AIKA. TARKKAILKAA SATANISMIA!
- Anonyymi00014
satanistien tekemät murhat? Luettele:
https://
murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=12901&sid=b61741723f8afb1f287bb30c64f3c324&start=60 - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
VAROKAA!! TÄNÄÄN 19. huhtikuuta ALKAA SATANISTIEN SAATANANPALVONTA AIKA. TARKKAILKAA SATANISMIA!
NYT ON SAATANAPALVOJIEN AIKA , ELI VAPPU !!!!
VAROKAA!! 19. huhtikuuta ALKOI SATANISTIEN SAATANANPALVONTA AIKA. TARKKAILKAA SATANISMIA! - Anonyymi00027
Anonyymi00016 kirjoitti:
NYT ON SAATANAPALVOJIEN AIKA , ELI VAPPU !!!!
VAROKAA!! 19. huhtikuuta ALKOI SATANISTIEN SAATANANPALVONTA AIKA. TARKKAILKAA SATANISMIA!VAROKAA!! SATANISTIEN SAATANANPALVONTA AIKA TÄYSIKUU. TARKKAILKAA SATANISMIA!
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
VAROKAA!! SATANISTIEN SAATANANPALVONTA AIKA TÄYSIKUU. TARKKAILKAA SATANISMIA!
VAROKAA NYT ON KUULAKENTERIN TÄYSKIKUU
TARKKAILKAA SATANISTEJA NE ON LIIKKEELLÄ - Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
VAROKAA NYT ON KUULAKENTERIN TÄYSKIKUU
TARKKAILKAA SATANISTEJA NE ON LIIKKEELLÄsatanistinen murha; video:
https://www.youtube.com/watch?v=Rwi4VnPXGwE
- Anonyymi
Eihän Raisaa ole edes löydetty ja todistetusti murhattu. Asiaa varmaan kyllä tutkitaan murhana. Voihan olla siepattu ulkomaille.
- Anonyymi00017
EU-kokous Tanmpereella samaan aikaan satanismi vapaamuurarit.. kokoomus....
NYT ON SAATANANPALVOJIEN AIKA , ELI VAPPU !!!!
VAROKAA!! 19. huhtikuuta ALKOI SATANISTIEN SAATANANPALVONTA AIKA. NYT LISÄKSI TÄYSIKUU! TARKKAILKAA SATANISMIA!
VAROKAA SATANISMIN RIKOKSIA !
- Anonyymi00009
TARKKAILKAA NATSISATANISTIEN TERRORITEKOJA !!!!!
- Anonyymi00018
VAARA !!!!!!!!!!
- Anonyymi00021
Minä Riksun vainottu voin sen verran kirjoittaa, että minähän olen äpärä, jonka isä oli jotakin "sukua". Poisti nimensä muististani 1990 luvun lopussa. Tiedän ihan tilanteen. Hän aikoinaan vaati äitiäni pitämään minut kristinuskonnosta. Mitään saatana -rituaaleja en muista.
Lapsuuden juhannuksia en muista/en ala muistelemaan. Lukiota käydessäni poikakaverin kanssa kävin juhannuskokolle ja kokemus helvetin kauhea. Hän ei tehnyt mitään, hoiteli minut vain kotiin. -Sen muistan, että tästä lähtien joka juhannus "tapahtui kauheita." Joskus sitten päätin, että menen niin isoon kokonpolttotapahtumaan, ettei siellä voi tapahtua mitään, kun on niin paljon väkeä. TAPAHTUI. KOKKO RÄJÄHTI JA TULI YLEINEN SEKASORTO. En enää muista paikan nimeä.- Anonyymi00022
Siis äidin piti pitää minut EROSSA kristinuskosta. Aloin opiskellä yliopistossa. Olin kesätöissä eri puolilla Suomea, Ruotsissa jaSaksassa, usein sitten juhannuksetkin. JA AINA TAPAHTUI. Äiti hankki kesämökin,jonne tuli juhannusvieraitakin. Jos olin mukana AINA tapahtui ja ihan kaameitakin asioita. Hengenvaarallisiakin.
Viimeisimmässä työpaikassa olessani menin srk:n juhannusjuhlaan, Ei estänyt kauheita ja kummallisia tapahtumasta, minulle eniten, mutta myös koko tilaisuudelle.
Gs vainooni liittyen minut "hoideltiin" psyk.osastolle, juuri sopivasti ennen juhannusta. Olin helpottunut. Juhannusaattona mentiin käytävän päähän, josta näkyi pihalle, josta ammuttiin raketteja. Kokkoa ei ollut. Kun oltiin ikkunan edessä, pihalla kaikki meni pieleen, Räjähtelyä, väärään suuntaan menneitä raketteja, meidän ikkunaammekin kohti, ym. Pelästyttävä sekasorto. --Viime vuosina olen pysynyt sisällä. En viitsi kertoa, miten on mennyt. KUKA/MIKÄ TAHO NÄMÄ AINA ON HOIDELLUT, EN TIEDÄ kuin yhden epäillyn. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Siis äidin piti pitää minut EROSSA kristinuskosta. Aloin opiskellä yliopistossa. Olin kesätöissä eri puolilla Suomea, Ruotsissa jaSaksassa, usein sitten juhannuksetkin. JA AINA TAPAHTUI. Äiti hankki kesämökin,jonne tuli juhannusvieraitakin. Jos olin mukana AINA tapahtui ja ihan kaameitakin asioita. Hengenvaarallisiakin.
Viimeisimmässä työpaikassa olessani menin srk:n juhannusjuhlaan, Ei estänyt kauheita ja kummallisia tapahtumasta, minulle eniten, mutta myös koko tilaisuudelle.
Gs vainooni liittyen minut "hoideltiin" psyk.osastolle, juuri sopivasti ennen juhannusta. Olin helpottunut. Juhannusaattona mentiin käytävän päähän, josta näkyi pihalle, josta ammuttiin raketteja. Kokkoa ei ollut. Kun oltiin ikkunan edessä, pihalla kaikki meni pieleen, Räjähtelyä, väärään suuntaan menneitä raketteja, meidän ikkunaammekin kohti, ym. Pelästyttävä sekasorto. --Viime vuosina olen pysynyt sisällä. En viitsi kertoa, miten on mennyt. KUKA/MIKÄ TAHO NÄMÄ AINA ON HOIDELLUT, EN TIEDÄ kuin yhden epäillyn.2015 alkaen kun tiesin olevani gang stalking vainonkin kohteena (1990-luvun lopulta alkaen), olen kirjoitellut varsinkin suomi24keskusteluihin. Kerroin kokemuksistani. Oli ihan perusstalkkausta, mutta myös muuta. Siitä muusta minulle annettiin palautteita, että satanistien vainoa ja että olen joutunut sananpalvojien rituaaleihin. Näistä kirjoittelimme tarkemminkin. Trollit ovat sotkeneet ketjut ja ne on poistettu. Vainokin on painottunut enemmän e-häirinnän puolelle, mutta kyllä ne satanistit iskivät taas reilu viikko sitten.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
2015 alkaen kun tiesin olevani gang stalking vainonkin kohteena (1990-luvun lopulta alkaen), olen kirjoitellut varsinkin suomi24keskusteluihin. Kerroin kokemuksistani. Oli ihan perusstalkkausta, mutta myös muuta. Siitä muusta minulle annettiin palautteita, että satanistien vainoa ja että olen joutunut sananpalvojien rituaaleihin. Näistä kirjoittelimme tarkemminkin. Trollit ovat sotkeneet ketjut ja ne on poistettu. Vainokin on painottunut enemmän e-häirinnän puolelle, mutta kyllä ne satanistit iskivät taas reilu viikko sitten.
Silloin "reilu viikko sitten" oli vapunpäivän aamuyö. Joillekin tässä talossa assuville on saattanut olla satanimisipäivä, minulle ei.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Silloin "reilu viikko sitten" oli vapunpäivän aamuyö. Joillekin tässä talossa assuville on saattanut olla satanimisipäivä, minulle ei.
Enemmänhän tuo vappu viittaisi politiikkaan.
- Anonyymi00035
Anonyymi00025 kirjoitti:
Enemmänhän tuo vappu viittaisi politiikkaan.
korkeantason eliittisalaseura-satanistit valtion tasolla ja ylempänä, ne voi johtaa vaikka mitä toimintoja joukollavainoamisessa,
Joskus ihmetetllyt juttuja jota ne tekee joukkovainotulle... nehän saattaa joskus olla miljoonien kustannuksissa , vain yhden tyypin takia?...
mikään ei tunnu olevan heille raja tai este...
- Anonyymi00026
Tässä pätkässä kommentti ja kaksi sitä seuraavaa kommenttia olivat lyhennyttyjä ja supistettuja niin, että kirjoituskin kärsi. MITEN SE OLI TEHTY? Nyt taas muistuttavat alkuperäisiä?
- Anonyymi00029
TÄYSKUU NYT VAROKAA TARKKAILKAA SATANISTIEN RIKOKSIA!!!
- Anonyymi00030
NYT VARO TARKKAILE !!!!!
- Anonyymi00033
satanisti on murhaaja?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141359Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1911287Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1441166Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 134949
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73913Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66847Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776