Et herjojasi, et valheitasi.
Et voi salata Jumalalta mitään.
12
198
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin on vaitonainen vanhan testamentin Jumala. Ei ole ukosta kuultu mitään pariin vuosituhanteen.
- Anonyymi
Eihän siitä sitten kovin kauan ole.
Jumalan mittapuulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siitä sitten kovin kauan ole.
Jumalan mittapuulla.Se on näin että Saunatonttu on jumalamme.
- Anonyymi
Kyllä näin on!
- Anonyymi
Mutta kyllä se saa anteeksi kun valehtelee ja herjaa.
Eikä ole ketään synnitöntä, niin sama se mitä tekee, kunhan ei nyt aivan kauheita asioita kannata vaikka ihmisten tappamista. Kun edes jollakin tavalla on siivosti, niin kaiken saa anteeksi kyllä.- Anonyymi
Anteeksianto ei tule ihan noin vain.
- Anonyymi
Tietenkin se tietää kaiken tekemäsi koska se asustaa uskiksen korvien välissä.
- Anonyymi
Jumala tietää kaiken, mutta ei millään ilmaise tietojaan. Ei vaikka mitä kysyisi. Kysyi sitten vaikka kelloa.
Ihmispolo jää epätietoisuuteen.- Anonyymi
Olemattomalta on hankala kysyä.
- Anonyymi
Minä piilotin kossu pullon eikä jumala ole löytänyt sitä.
- Anonyymi
No just joo. Ota lääkkeesi.
- Anonyymi
Ei Teuvokaan voi salata Jumalalta herjojaan ja valheitaan, vaikka joitakuita ihmisiä voisikin huijata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941