Ketkujen ja murhaajien kanssa taivaaseen

Anonyymi-ap

Hellarit kerskuvat sillä, miten rikolliset ja murhaajat pelastuvat heidän seurakunnassaan. Ovat väkivalta- ja murhatilastojen kärjessä muslimien kanssa.

Myhäilevät tyytyväisenä, kun kuulevat petturi-Jaakobin sekä murhaajan ja huorintekijän Daavidin pelastuneen. Jälkimmäinen oli aivan erityisesti herran mielen mukainen mies, soturi ja tappaja.

Ihan tavalliset seurakunnan jäsenet kerskaavat tekevänsä joka päivä syntiä. Pastorit vaihtavat vaimoa ja osa paljastuu homoksi. Jo on aikoihin eletty! Mitään pyhää ei ole jäljellä. Raha kelpaa ja viihdettä tuotetaan. Valehdellaan ihmeistä.

Pyhä ottaa jalat alleen!

18

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paavali kirjoitti siitä, miten se on Jumalan seurakunnassa.

12 Minä kiitän häntä, joka minulle on voimaa antanut, Kristusta Jeesusta, meidän Herraamme, siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa
      13 minut, entisen pilkkaajan ja vainoojan ja väkivallantekijän. Mutta minä sain laupeuden, koska olin tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa;
      14 ja meidän Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
      15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.
      16 Mutta sentähden minä sain laupeuden, että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä, esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, itsellensä iankaikkiseksi elämäksi. ( 1Tim 1)

Uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, Jumalan lapseksi, kävi myös Paavalin tie.

Vaikka olikin ollut seurakunnan tuhoaja, Jeesuksen pyhien murhaaja.

Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi

Usko Toivonen, luterilaisena sait sydämen uskon ja osuuden ensimmäisessä ylösnousemuksessa luterilaisen kirkkosi sakramentin avulla, siis evankeliumisi on uskoa sakramentteihin pelastaja ja syntien anteeksi antajana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko Toivonen, luterilaisena sait sydämen uskon ja osuuden ensimmäisessä ylösnousemuksessa luterilaisen kirkkosi sakramentin avulla, siis evankeliumisi on uskoa sakramentteihin pelastaja ja syntien anteeksi antajana.

Miten siis ajattelet, näetkö Paavalin perillepäässeenä Jumalan valtakuntaan?

Usko Toivonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten siis ajattelet, näetkö Paavalin perillepäässeenä Jumalan valtakuntaan?

Usko Toivonen

Usko toivonen, et pysty kieltämään:luterilaisena sait sydämen uskon ja osuuden ensimmäisessä ylösnousemuksessa luterilaisen kirkkosi sakramentin avulla, siis evankeliumisi on uskoa sakramentteihin pelastaja ja syntien anteeksi antajana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko toivonen, et pysty kieltämään:luterilaisena sait sydämen uskon ja osuuden ensimmäisessä ylösnousemuksessa luterilaisen kirkkosi sakramentin avulla, siis evankeliumisi on uskoa sakramentteihin pelastaja ja syntien anteeksi antajana.

Kovasti tuo asia näkyy sinua vaivaavan, mutta antaa vaivata.

Jos luet kirjoitukseni läpi n. 15 vuoden ajalta, niin kyllä sieltä löytyy vastaus.

Usko sinäkin Herraan Jeesukseen syntiesi sovittajana ja anna sovittaa itsesi Jumalan kanssa.
        Ota vastaan Herra Jeesus. Usko tulee yhä kuulemisesta ja kuuleminen Kristuksen sanasta.

Usko Toivonen

• Anonyymi

Murhamiehissä ei ole ikuista elämää.

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

• Anonyymi

Ilm. 21:8

Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, MURHAMIEHET ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema." [Jes. 30:33; Hes. 38:22; Ilm. 19:20, 20:14,15]

• Anonyymi

No sehän uskovien mieleen olisi jos joku sarjamurhaaja julistaisi itsensä uskovaksi. Pääsisi puhujan paikalle heti Se varmaan voisi jotakuta auttaa että pääsisi irti jengiasioista ja oystyisi toteuttamaan narsistista luonnettaan muiden ihailemana sankarina...onko se moraalisesti oikein, en tiedä. Mutta osoittaa ihmisen nurinkurisuudesta. Joku mummo voi uskollisesti käydä seurakunnassa ja vähintään antaa kolehtiin. Se saa hiljaa sitä penkkkiä kuluttaa. Toki ymmärrän että mitä värikkäämpiä on sadut, se iskee kultasuoneen.

Lightning

• Anonyymi

Vähistään...näitä kirjoitusvirheitä näköjään tuleepi...

• Anonyymi

Uskonnollisdemokratiaa parhaimmillaan.
      DelayDenyDecuccude

• Anonyymi

Aloittaja. olet ilmeisesti Eliaan odottaja, mutta mitä Elias tekikään? Elia sanoi heille: "Ottakaa Baalin profeetat kiinni; älköön yksikään heistä pääskö pakoon". Ja he ottivat heidät kiinni. Ja Elia vei heidät Kiisonin purolle ja tappoi heidät siellä.

• Anonyymi

Homoseksualisuus oli ennen rangaistava teko josta tuomittiin vankilaan. Kaappihomot laittoivat uskonlohkoja pystyyn joiden suojassa homot pystyivät toimimaan.

• Anonyymi

Olseni touhusi 14 v. ennen kuin vietiin vankilaan homostelusta nuorten poikien kanssa.

Perusti Suomeen ensimmäisen helluntaiseurakunnan Helsinkiin v. 1920 ja 40 muuta hell.srk. pitkin maata, aina Haapavedelle asti, missä kävi ahkerasti.

• Anonyymi

Ihmisillä on omat ajatuksensa ja yleensä tuomiohalukkuus, jos joku on tehnyt joskus jotain pahaa, Jeesus ei toiminut ihmismielen mukaisesti ottaessaan siihen saakka murhaa Jeesuksen pyhiä ( Jeesusta) vastaan puuskuneenPaavalin palvelukseensa ja Jumalan lapseksi.

11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
      12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.
      13 Olettehan kuulleet minun entisestä vaelluksestani juutalaisuudessa, että minä ylenmäärin vainosin Jumalan seurakuntaa ja sitä hävitin
      14 ja että edistyin juutalaisuudessa pitemmälle kuin monet samanikäiset heimossani ja ylen innokkaasti kiivailin isieni perinnäissääntöjen puolesta.
      15 Mutta kun hän, joka äitini kohdusta saakka on minut erottanut ja kutsunut armonsa kautta, näki hyväksi
      16 ilmaista minussa Poikansa, että minä julistaisin evankeliumia hänestä pakanain seassa, niin minä heti alunpitäenkään en kysynyt neuvoa lihalta ja vereltä..
      ( Gal 1)

Ja alkoi julistamaan pelastuksen evankeliumia, joka on syntisiä varten julistettavaksi annettu:

12 Minä kiitän häntä, joka minulle on voimaa antanut, Kristusta Jeesusta, meidän Herraamme, siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa
      13 minut, entisen pilkkaajan ja vainoojan ja väkivallantekijän. Mutta minä sain laupeuden, koska olin tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa;
      14 ja meidän Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
      15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.
      16 Mutta sentähden minä sain laupeuden, että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä, esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, itsellensä iankaikkiseksi elämäksi. ( 1Tim 5)

Syntisitä suurin sai kääntymyksen kautta kokea Jumalan armon.

Kaikilla meillähän on menneisyys, ennen uudestisyntymisen pesoa ja Henge uudistusta.

9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
      10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
      11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä. ( 1Kor 6)

Usko Toivonen

• Anonyymi

Tai sitten ihminen valitsee olla sokea, koska on helppo vedätyksen kohde uskonsa vuoksi.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten ihminen valitsee olla sokea, koska on helppo vedätyksen kohde uskonsa vuoksi.

Lightning

Niinhän se on, valinnasta on kysymys.

Joillekin Jeesus on vastenmielinen valinta.

Se mikä on maailmassa on joidenkin valinta.

19 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat. ( Joh 3)

Joka on maailmassa ei tunne Totuuden Henkeä.

15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
        16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
        17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
        18 En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.
        ( Joh 14)

Ilman Hengen uudistusta entinen meno jatkuu.

Usko Toivonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on, valinnasta on kysymys.

Joillekin Jeesus on vastenmielinen valinta.

Se mikä on maailmassa on joidenkin valinta.

19 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat. ( Joh 3)

Joka on maailmassa ei tunne Totuuden Henkeä.

15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
        16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
        17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
        18 En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.
        ( Joh 14)

Ilman Hengen uudistusta entinen meno jatkuu.

Usko Toivonen

Usko Toivonen, kansanmurhaajan kannattaja...

• Anonyymi

Kansanmurhan kannattajien kanssa ei kannata olla tekemissä. Muut menee armon piikkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2751
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe