Saulus Tarsolainen oli murhamies

Anonyymi-ap

Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

Paavali oli paha mies, murhamies ja naisten vihaaja. Ei mikään hyvä esikuva.

Ei kaihtanut valehtelemista, eikä pitänyt sitä edes syntinä.

Autuuttaan ei kannata perustaa pelkästään Paavalin oppien varaan.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen. Eikä se ihmisen perusluonne siitä mihinkään muutu.

Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

68

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikein hyvin pohdit ihmistä Paavalin kautta.

Tuossa tekstiyhteydessä, mitä halukkaasti siteeraat yhden jakeen osalta, on hyvä ottaa se esille asiyhteydessään.

Mitä Paavali kirjoittaa:

Olkoon Jumala totinen, mutta jokainen ihminen valhettelija, niinkuin kirjoitettu on: "Että sinut havaittaisiin vanhurskaaksi sanoissasi ja että voittaisit, kun sinun kanssasi oikeutta käydään".
      5 Mutta jos meidän vääryytemme tuo ilmi Jumalan vanhurskauden, mitä me siihen sanomme? Ei kaiketi Jumala ole väärä, kun hän rankaisee vihassansa? Minä puhun ihmisten tavalla.
      6 Pois se! Sillä kuinka Jumala silloin voisi tuomita maailman?
      7 Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan? ( Room 3)

Paavali ei korota itseään Jumalan vertaiseksi, vaan tunnustaa, olen ihminen, joka ei ole totinen, kuten Jumala on.

Raamatun ilmoitus ei kohdista totuutta, kuin Jumalaan, Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen, ei missään kohtaa kehenkään ihmiseen.

Isä:
      17 Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus. ( Joh 17:17)

Jumalan Poika:
      6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. ( Joh 14)

Henki:

6 Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus. ( 1Joh 5)

Sinäkin olet epärehellinen, et ole totinen, totuus, vaan mitä enemmän kirjoitat omia sanojasi, sitä enemmän niissä on mukana valhetta.

Paavali kirjoittaa totuudessa, kun sanoo "minun valheeni".

Tunnetko jonkun ihmisen, joka ei ole koskaan valehdellut?

Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi

Paavalin puheista ja teoista oli totuus kaukana. Murhamies ja valehtelija viimeisen päälle.

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen. Eikä se ihmisen perusluonne siitä mihinkään muutu.

Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin puheista ja teoista oli totuus kaukana. Murhamies ja valehtelija viimeisen päälle.

SINÄ ITSE OLET VALEHTELIJA.

• Anonyymi

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

Ilmestyskirja kumoaa murhamiesten taivaaseen menemisen.

Ilm. 21:8

Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."

• Anonyymi

Ps. 5:7 valheenpuhujat sinä tuhoat, murhamiehet ja petturit sinä kiroat.

Paavali koki pahan äkkikuoleman Roomassa noin 60-vuotiaana.

Paavalissa asusti Saatanan enkeli koko ajan lähetysmatkoilla.

• Anonyymi

Jumala heitti Paavalin Saatanan kuritettavaksi, eikä ottanut demonia pois rukouksista huolimatta.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

Korintossa Paavali puhui täysin sekavia hurmoskieliä pahan enkelin voimasta.
        (enkelien kielet=glossolaliaa)

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi

Ihmisillä on omat ajatuksensa ja yleensä tuomiohalukkuus, jos joku on tehnyt joskus jotain pahaa, Jeesus ei toiminut ihmismielen mukaisesti ottaessaan siihen saakka murhaa Jeesuksen pyhiä ( Jeesusta) vastaan puuskuneenPaavalin palvelukseensa ja Jumalan lapseksi.

11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
      12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.
      13 Olettehan kuulleet minun entisestä vaelluksestani juutalaisuudessa, että minä ylenmäärin vainosin Jumalan seurakuntaa ja sitä hävitin
      14 ja että edistyin juutalaisuudessa pitemmälle kuin monet samanikäiset heimossani ja ylen innokkaasti kiivailin isieni perinnäissääntöjen puolesta.
      15 Mutta kun hän, joka äitini kohdusta saakka on minut erottanut ja kutsunut armonsa kautta, näki hyväksi
      16 ilmaista minussa Poikansa, että minä julistaisin evankeliumia hänestä pakanain seassa, niin minä heti alunpitäenkään en kysynyt neuvoa lihalta ja vereltä..
      ( Gal 1)

Ja alkoi julistamaan pelastuksen evankeliumia, joka on syntisiä varten julistettavaksi annettu:

12 Minä kiitän häntä, joka minulle on voimaa antanut, Kristusta Jeesusta, meidän Herraamme, siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa
      13 minut, entisen pilkkaajan ja vainoojan ja väkivallantekijän. Mutta minä sain laupeuden, koska olin tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa;
      14 ja meidän Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
      15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.
      16 Mutta sentähden minä sain laupeuden, että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä, esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, itsellensä iankaikkiseksi elämäksi. ( 1Tim 5)

Syntisitä suurin sai kääntymyksen kautta kokea Jumalan armon.

Kaikilla meillähän on menneisyys, ennen uudestisyntymisen pesoa ja Henge uudistusta.

9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
      10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
      11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä. ( 1Kor 6)

Usko Toivonen

• Anonyymi

Murhamiesten kanssa ei pidä liittotua, vaikka puhuisivat kirjoituksien mukaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Murhamiesten kanssa ei pidä liittotua, vaikka puhuisivat kirjoituksien mukaankin.

Eikös se Tampereen ampujakain ollut helluntailainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaankaan kannatakaan, mutta ei myöskään kannata liitoutua heidän kansaan, jotka osoittelevat toisia ihmisiä ikään kuin itseään syyllisimimpinä. Ja jopa ilkkuvat vakavalla asialla.

1 Samaan aikaan oli saapuvilla muutamia, jotka kertoivat hänelle niistä galilealaisista, joiden veren Pilatus oli sekoittanut heidän uhriensa vereen.
        2 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Luuletteko, että nämä galilealaiset olivat syntisemmät kuin kaikki muut galilealaiset, koska he saivat kärsiä tämän?
        3 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte.
        4 Taikka ne kahdeksantoista, jotka saivat surmansa, kun torni Siloassa kaatui heidän päällensä, luuletteko, että he olivat syyllisemmät kuin kaikki muut ihmiset, jotka Jerusalemissa asuvat?
        5 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte." ( Luuk 13)

Usko Toivonen

• Anonyymi

Paavalin rienaajat menevät kadotukseen!
      Näin kirjoitti Pietari.

• Anonyymi

Pietarin uskon varaan ei mitään seurakuntia voitu perustaa?

Matt. 16:23

Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Jos Ananiaan ja Safiiran murkaa olisi tutkittu, niin Pietari ja Paavali olisivat olleet pääepäiltyjä siihen tekoon.

Matt. 26:52

Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Pane miekkasi tuppeen. Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan kaatuu.

Sekä Paavali että Pietari kokivat pahan äkkikuoleman Roomassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Jos Ananiaan ja Safiiran murkaa olisi tutkittu, niin Pietari ja Paavali olisivat olleet pääepäiltyjä siihen tekoon.

Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Pane miekkasi tuppeen. Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan kaatuu.

Paavali oli murhamies, Rooman hirmuvallan kansalainen, Mafian jäsen, jolla oli lupa tappaa sekä Juutalaisia että Kristittyjä, jos he osat uhka Rooman vallalle.

Sellaiseen mieheen ja oppeihin ei pidä liittoutua.

Raamatusta löytyy Jeesuksen opetusta ja oikeiden Karitsan apostoleiden opetusta, mikä on luotettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli murhamies, Rooman hirmuvallan kansalainen, Mafian jäsen, jolla oli lupa tappaa sekä Juutalaisia että Kristittyjä, jos he osat uhka Rooman vallalle.

Sellaiseen mieheen ja oppeihin ei pidä liittoutua.

Raamatusta löytyy Jeesuksen opetusta ja oikeiden Karitsan apostoleiden opetusta, mikä on luotettavaa.

1. Joh. 3:15 " te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pietarihan oli kuolleista ylösnousseen Jeesuksen Kristuksen luottomiehiä.

17 Hän sanoi hänelle kolmannen kerran: "Simon, Johanneksen poika, olenko minä sinulle rakas?" Pietari tuli murheelliseksi siitä, että hän kolmannen kerran sanoi hänelle: "Olenko minä sinulle rakas?" ja vastasi hänelle: "Herra, sinä tiedät kaikki; sinä tiedät, että olet minulle rakas". Jeesus sanoi hänelle: "Ruoki minun lampaitani.
        18 Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: kun olit nuori, niin sinä vyötit itsesi ja kuljit, minne tahdoit; mutta kun vanhenet, niin sinä ojennat kätesi, ja sinut vyöttää toinen ja vie sinut, minne et tahdo."
        19 Mutta sen hän sanoi antaakseen tietää, minkäkaltaisella kuolemalla Pietari oli kirkastava Jumalaa. Ja tämän sanottuaan hän lausui hänelle: "Seuraa minua".
        ( Joh 21)

Ja oli kuolemallaan kirkastava Jumalaa.

Samoin Paavali todistaa kuoleman lähestyessä.

6 Sillä minut jo uhrataan, ja minun lähtöni aika on jo tullut.
        7 Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.
        8 Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat. ( 2Tim 4)

Paavalihan olikin todennut jo aiemmin:

21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto. ( Fil 1)

Eipä ole "pahasta" äkkikuolemasta tietoakaan.

Mutta kuinka on sinun laitasi, kun kuolema sinua kohtaa?

Usko Toivonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Slnäkö olet parempi "kristitty" kuin Pietsri ja Paavali?

• Anonyymi

Ei Paavali mikään poikkeus ole. Jumala ei katso henkilöön.

Ps. 5:7

Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.

• Anonyymi

Molemmat Saulit kokivat saman kohtalon.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

Paha henki ei poistunut Pavalista vaikka kuinka sitä rukoili.

• Anonyymi

Tässä Paavalin tuoreempi todistus:

6 Sillä minut jo uhrataan, ja minun lähtöni aika on jo tullut.
        7 Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.
        8 Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat. ( 2Tim 4)

Eipä ole pahasta hengestä tietoakaan, vaan vanhurskauden seppele odottaa Herran uskollista palvelijaa.

Samoin, kuin kaikkia muitakin, jotka Herran ilmestymistä odottavat puhtaasta sydämestä.

Usko Toivonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristityt kuolivat silloin nopeasti martyyreinä.
        Sinä kuolet hitaasti viinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin rienaajissa on paha henki ja musta raamattu.

• Anonyymi

Saatanan enkeli oli koko ajan mukana Paavalin kanssa lähetysmatkoilla, kunnes Roomassa viimeisteli tekonsa.

On hyvin mahdollista, että Paavali sai demonin jo matkalla damaskukseen ja koko hänen elämänsä oli suurta valhetta.

Ap. t. 26:14

Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'

2. Kor. 12:7

Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

Pistin on Saatanan enkelistä käytetty synonyymi, eli samaa tarkoittava sana. Ei mikään erillinen asia, kuten asia yleensä kieroon väännetään.

Juudas oli valittu apostoli, johon meni Saatana.

Paavali oli apostoli, johon meni Saatana.

Väkevän eksytyksen kirjoittamiseksi mukaan kirjoituksiin.

Paavali tiesi kyllä tehtävänsä, johonka hän viittaa näin sanoen:

Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Paavali käytti usein kolmatta persoonaa ja passiivilauseita, mutta tarkoitti sillä itseään.

• Anonyymi

Paavali julisti totuuden sanaa, pelastuksen evankeliumia, syntiemme tähden itsensä ristiinnaulittavaksi antaneesta Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta.

3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,
        4 niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
        5 edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan,
        6 sen armonsa kirkkauden kiitokseksi, minkä hän on lahjoittanut meille siinä rakastetussa,
        7 jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.
        8 Tätä armoa hän on ylenpalttisesti antanut meille kaikkinaiseksi viisaudeksi ja ymmärrykseksi,
        9 tehden meille tiettäväksi sen tahtonsa salaisuuden, että hän, päätöksensä mukaan, jonka hän oli nähnyt hyväksi itsessään tehdä-
        10 siitä armotaloudesta, minkä hän aikojen täyttyessä aikoi toteuttaa, -oli yhdistävä Kristuksessa yhdeksi kaikki, mitä on taivaissa ja mitä on maan päällä.
        11 Hänessä me myös olemme saaneet perintöosan, ollen siihen edeltämäärätyt hänen aivoituksensa mukaan, hänen, joka vaikuttaa kaikki oman tahtonsa päättämän mukaan,
        12 että me olisimme hänen kirkkautensa kiitokseksi, me, jotka jo edeltä olimme panneet toivomme Kristukseen.
        13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,
        14 sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi-hänen kirkkautensa kiitokseksi. ( Ef 1)

" Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,"

1 Paavali, Jeesuksen Kristuksen palvelija, kutsuttu apostoli, erotettu julistamaan Jumalan evankeliumia ( Room 1)

Mutta, kenen palveluksessa sinä olet?

Usko Toivonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali julisti totuuden sanaa, pelastuksen evankeliumia, syntiemme tähden itsensä ristiinnaulittavaksi antaneesta Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta.

3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,
        4 niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
        5 edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan,
        6 sen armonsa kirkkauden kiitokseksi, minkä hän on lahjoittanut meille siinä rakastetussa,
        7 jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.
        8 Tätä armoa hän on ylenpalttisesti antanut meille kaikkinaiseksi viisaudeksi ja ymmärrykseksi,
        9 tehden meille tiettäväksi sen tahtonsa salaisuuden, että hän, päätöksensä mukaan, jonka hän oli nähnyt hyväksi itsessään tehdä-
        10 siitä armotaloudesta, minkä hän aikojen täyttyessä aikoi toteuttaa, -oli yhdistävä Kristuksessa yhdeksi kaikki, mitä on taivaissa ja mitä on maan päällä.
        11 Hänessä me myös olemme saaneet perintöosan, ollen siihen edeltämäärätyt hänen aivoituksensa mukaan, hänen, joka vaikuttaa kaikki oman tahtonsa päättämän mukaan,
        12 että me olisimme hänen kirkkautensa kiitokseksi, me, jotka jo edeltä olimme panneet toivomme Kristukseen.
        13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,
        14 sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi-hänen kirkkautensa kiitokseksi. ( Ef 1)

" Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,"

1 Paavali, Jeesuksen Kristuksen palvelija, kutsuttu apostoli, erotettu julistamaan Jumalan evankeliumia ( Room 1)

Mutta, kenen palveluksessa sinä olet?

Usko Toivonen

Paavali ei ollut päivääkään Jeesuksen seurassa eikä kuullut oikeata opetusta. Eikä kuullut oikean Jeesuksen ääntä, joten oli helppo eksytettävä Damaskotien valejeesuksille, joista Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan.

Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

"Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat".

Paavali ei kaihtanut valehtelemista.

Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta.

Tarkoitus pyhittää keinot.

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali ei ollut päivääkään Jeesuksen seurassa eikä kuullut oikeata opetusta. Eikä kuullut oikean Jeesuksen ääntä, joten oli helppo eksytettävä Damaskotien valejeesuksille, joista Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan.

Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

"Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat".

Paavali ei kaihtanut valehtelemista.

Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta.

Tarkoitus pyhittää keinot.

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

Voimme lukea asian Raamatun ilmoituksesta, niin totuus tulee ilmi.

1 Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan ja meni ylimmäisen papin luo
        2 ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin.

Saulus vainosi Herran Jeesuksen kristuksen opetuslapsia ja näin ollen vainosi itseään Herraa Jeesusta Kristusta.

4 ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
        5 Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.

Saulus vainosi uskovia, Jeesuksen pyhiä.

10 Ja Damaskossa oli eräs opetuslapsi, nimeltä Ananias. Hänelle Herra sanoi näyssä: "Ananias!" Hän vastasi: "Katso, tässä olen, Herra".
        11 Niin Herra sanoi hänelle: "Nouse ja mene sille kadulle, jota sanotaan Suoraksi kaduksi, ja kysy Juudaan talosta Saulus nimistä tarsolaista miestä. Sillä katso, hän rukoilee;
        12 ja hän on nähnyt näyssä miehen, Ananias nimisen, tulevan sisälle ja panevan kätensä hänen päällensä, että hän saisi näkönsä jälleen."
        13 Mutta Ananias vastasi: "Herra, minä olen monelta kuullut siitä miehestä, kuinka paljon pahaa hän on tehnyt sinun pyhillesi Jerusalemissa;
        14 ja täälläkin hänellä on ylipapeilta valtuus vangita kaikki, jotka sinun nimeäsi avuksi huutavat".
        15 Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kuningasten ja Israelin lasten eteen.
        16 Sillä minä tahdon näyttää hänelle, kuinka paljon hänen pitää kärsimän minun nimeni tähden."
        17 Niin Ananias meni ja astui huoneeseen, pani molemmat kätensä hänen päälleen ja sanoi: "Veljeni Saul, Herra lähetti minut-Jeesus, joka ilmestyi sinulle tiellä, jota tulit-että saisit näkösi jälleen ja tulisit täytetyksi Pyhällä Hengellä".
        ( Apt 9)

Ja kohta Saulus julisti Herraa Jeesusta Kristusta, että Hän on Jumalan Poika, Kristus.

20 Ja kohta hän saarnasi synagoogissa Jeesusta, julistaen, että hän on Jumalan Poika.
        21 Ja kaikki, jotka kuulivat, hämmästyivät ja sanoivat: "Eikö tämä ole se, joka Jerusalemissa tuhosi ne, jotka tätä nimeä avuksi huutavat? Ja eikö hän ole tullut tänne viedäksensä ne vangittuina ylipappien käsiin?"
        22 Mutta Saulus sai yhä enemmän voimaa ja saattoi Damaskossa asuvat juutalaiset ymmälle näyttäen toteen, että Jeesus on Kristus. ( Apt 9)

Uskovien vainothan alkoivat Jerusalemista.

Tunnetko sinä Herran Jeesuksen Kristuksen henkilökohtaisesti ja uskotko Häneen?

Paavali todistaa:

10 mutta nyt ilmisaatettu meidän Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen ilmestymisen kautta, joka kukisti kuoleman ja toi valoon elämän ja katoamattomuuden evankeliumin kautta,
        11 jonka julistajaksi ja apostoliksi ja opettajaksi minä olen asetettu.
        12 Siitä syystä minä myös näitä kärsin, enkä sitä häpeä; sillä minä tunnen hänet, johon minä uskon, ja olen varma siitä, että hän on voimallinen siihen päivään asti säilyttämään sen, mikä minulle on uskottu. ( 2Tim 1)

Siis tunnetko tämän Herran Jeesuksen Kristuksen, jota Paavali julisti?

Usko Toivonen

• Anonyymi

Sinussa on demoni!

• Anonyymi

Ei siellä uudessa Jerusalemissa ole mitään Paavalin portteja eikä pilareita.

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi

Paavali ei ole Karitsan apostoli.

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali ei ole Karitsan apostoli.

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

Paavalin kaverit Damaskonmatkalla olivat toisia murhamiehiä, joiden puheisiin ei kannata luottaa pätkääkään.
        Vain Paavali kuuli päästään ääniä, muut eivät kuulleeet mitään puhetta.
        Salama välähti, sokaisi silmät ja hevoset vauhkoontuivat. Siinä se todistus.
        Paavali todistaa kovasti itse itsestään. Ulkopuolisia todistajia pitäisi olla vähintään kolme yhtä pitävää todistajaa, mutta ei ole.

• Anonyymi

Ei siellä ole myöskään väärät, eikä pilkkaajat.

9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
        10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. (1Kor 6)

Usko Toivonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä ole myöskään väärät, eikä pilkkaajat.

10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. (1Kor 6)

Usko Toivonen

Mites ne helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni, pääsivätkö taivaaseen?
        Molemmat vietiin vankilaan sodomiasta nuorten poikien kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä voi toisten puolesta mennä sanomaan, eikä myöskään tuomitsemaan muita.

Tässä on hieman listaa, mistä itsekukin voi tarkastaa, onko vielä tuon mukaisessa tilassa.

Tuo lisytahan kuvaa ihmistä ennen Pyhän Hengen uudistamista, uudistamisen kokenut ihminen ei enää esim. pilkkaa.

Usko Toivonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsevätkö arkkipiispa Luoma ja hänen opetuslapsensa taivaaseen?
        Luomahan kertoi, että hän sai rukousvastauksena, että homoja saa vihkiä?

• Anonyymi

Epäilevä Tuomas oli viisaampi kun epäili ja pyysi Jeesusta näyttämään naulan jäljet ja arvet käsissään.

• Anonyymi

Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista, henkijeesuksista.

Matt. 24:5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

1. Joh. 2:26

Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.

• Anonyymi

Johannes tunnusti, että alkuseurakunta on joutunut antikristuksien valtaan.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Siksi pahat apostolit karkottivat hänet sieltä pois Patmos-nimiselle saarellle kuolemaan.

• Anonyymi

Johannes myös antoi ohjeen, kuinka tunnistaa antiristuksen hengessä olevat.

1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
        2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
        3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
        4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
        5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
        6 Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
        7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
        8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
        (1Joh 4)

Me tunnistamme Jumalan Hengen Raamatun ilmoituksen kirjoitusten perusteelakin, emme ihmisen oman ajatuksen kautta saatua Raamatun ilmoituksesta poikkeavaa ilmoitusta.

"5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä."

Kerrohan, ketä sinä rakastat?

Usko Toivonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johannes myös antoi ohjeen, kuinka tunnistaa antiristuksen hengessä olevat.

1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
        2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
        3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
        4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
        5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
        6 Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
        7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
        8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
        (1Joh 4)

Me tunnistamme Jumalan Hengen Raamatun ilmoituksen kirjoitusten perusteelakin, emme ihmisen oman ajatuksen kautta saatua Raamatun ilmoituksesta poikkeavaa ilmoitusta.

"5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä."

Usko Toivonen

Helluntailaiset rakastaa Parhamia ja Olsenia, jotka sen hengen tänne Amerikasta toivat 100 v. sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaiset rakastaa Parhamia ja Olsenia, jotka sen hengen tänne Amerikasta toivat 100 v. sitten.

Tämä siis oli sinun vastauksesi kysymykseeni:

Näinhän kysymys kuului.

Usko Toivonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhami ja Olseni jakoi käsistään niitä "henkikasteita". Ihminen saattoi kaatua selälleen maahan onnellinen hymy huulillaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhami ja Olseni jakoi käsistään niitä "henkikasteita". Ihminen saattoi kaatua selälleen maahan onnellinen hymy huulillaan

Norjalainen Gerhard Olsen-Smidt työskenteli helluntaiherätyksen eteen vuoden 1911 lopusta lähtien.[8] Entinen Pelastusarmeijan upseeri oli tutustunut Yhdysvalloissa helluntaiherätykseen ja kokenut henkikasteen, minkä vuoksi tämä oli jättänyt Pelastusarmeijan.
        Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[17]
        Wikipedia

• Anonyymi

Kadotukseen menevien Paavalin rienaajien juttuja ei kannata lukea.

• Anonyymi

Helluntailaisuus on Amerikasta tuotu paha eksytys ja heresia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin monta koulupäivää ei tarvita jotta osaa tuota lausetta hokea foorumilla !
        Miten onnistuu pyörällä ajaminen, kokeile.

• Anonyymi

Raamatun mukaan Saatana meni kolmee apostoliin: Juudakseen, Pietariin ja Paavaliin.

• Anonyymi

Lutteri unohtui listasta !

Vai luuletko jumalan hengen tapattaneen aikanasn 100000 aikalaistaan häh !

• Anonyymi

Parhamin ja Olsenin käsistä sai sen ihan henkikasteen, mikä kaatoi ihmisen lattialle selälleen.

• Anonyymi

Se henki oikein valui Parhamin ja Olsenin käsistä toisiin ihmisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se henki oikein valui Parhamin ja Olsenin käsistä toisiin ihmisiin.

Sinusta, aloittaja valuu palstalle saatanallista saastaa!!!

• Anonyymi

Olsenilla oli hellareiden henkikaste tuliaisena Amerikasta.

Norjalainen Gerhard Olsen-Smidt työskenteli helluntaiherätyksen eteen vuoden 1911 lopusta lähtien.[8] Entinen Pelastusarmeijan upseeri oli tutustunut Yhdysvalloissa helluntaiherätykseen ja kokenut henkikasteen, minkä vuoksi tämä oli jättänyt Pelastusarmeijan.

• Anonyymi

Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut pääepäilty siihen tekoon.

• Anonyymi

Saulus Tarsolainen murhasi Stefanoksen ja piilotteli ulkomailla väärällä nimellä toistakymmentä vuotta. Vältteli tapaamasta Jeesuksen seurassa kulkeneita apostoleita, koska he olisivat paljastaneet hänet antikristilliseksi apostoliksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saulus Tarsolainen murhasi Stefanoksen ja piilotteli ulkomailla väärällä nimellä toistakymmentä vuotta. Vältteli tapaamasta Jeesuksen seurassa kulkeneita apostoleita, koska he olisivat paljastaneet hänet antikristilliseksi apostoliksi.

Gal. 1:17

enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen.

Piilotteli murhiaan Arabiassa kolmisen vuotta ja Damaskoksessa kymmenkunta vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gal. 1:17

enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen.

Piilotteli murhiaan Arabiassa kolmisen vuotta ja Damaskoksessa kymmenkunta vuotta.

Ei piilotellut mitään, koska et sinä Herralta voi piilotella mitään, Hän nkee sinun sydämeesi.

Saulus huusi synnintunnossa avuksensa Herraa Jeesusta Kristusta, eli kääntyi pois pahuudestaan.

Vai keneltä ajattelit Sauluksen piiloteleen?
        Juutalaisen lain mukaan hänen ei tarvinnut piilotella, koska vainosi Jeesuksen pyhiä suuren neuvoston toimesta, ylipappien valtuuttamana.

Usko Toivonen

• Anonyymi

>> Saulus Tarsolainen oli murhamies >>

Niin oli, mutta hän kääntyi pois pahuudestaan.

12 Minä kiitän häntä, joka minulle on voimaa antanut, Kristusta Jeesusta, meidän Herraamme, siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa
      13 minut, entisen pilkkaajan ja vainoojan ja väkivallantekijän. Mutta minä sain laupeuden, koska olin tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa;
      14 ja meidän Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
      15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.
      16 Mutta sentähden minä sain laupeuden, että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä, esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, itsellensä iankaikkiseksi elämäksi.
      17 Mutta iankaikkiselle kuninkaalle, katoamattomalle, näkymättömälle, ainoalle Jumalalle, kunnia ja kirkkaus aina ja iankaikkisesti! Amen.
      ( 1Tim 1)

15 Kiitos Jumalalle hänen sanomattomasta lahjastaan!
      ( 2Kor 9)

Usko Toivonen

• Anonyymi

Paavali sai Saatanan hengen henkioppaakseen, eikä tehnyt mitään parannusta missään vaiheessa, pystynyt tekemään. Paavali oli pahan vallassa, kunnes se viimeisteli tekonsa Roomassa.

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä PAHAA mitä en tahdo, minä teen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali sai Saatanan hengen henkioppaakseen, eikä tehnyt mitään parannusta missään vaiheessa, pystynyt tekemään. Paavali oli pahan vallassa, kunnes se viimeisteli tekonsa Roomassa.

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä PAHAA mitä en tahdo, minä teen.

Eihän Paavali noin todista, vaan.

18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
        19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
        20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
        22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
        23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
        24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
        25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
        ( Room 7)

Ja jatkuu ..

1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
        2 Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
        3 Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
        4 että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen. (Room 8)

Älä vaella enää lihan mukaan, niin ei tarvitse tehdä vääryyttä Raamatun ilmoitusta kohtaan.

Usko Toivonen

• Anonyymi

Paavalin rienaajat menevät kadotukseen!
      Tätä mieltä oli Pietari.

• Anonyymi

Tästä voitte lukea mitä tasoa on pakkovauvakastettujen oppi!
      Saa nauraa! 😂😂😂😂

1.Paavalin aikana ajateltiin, että maa on pannukakun muotoinen ja Jeesuksen häitä vietetään pilven päällä, jonne ihmiset temmataan salaisessa ylöstempauksessa.

Siihen aikaan ei ymmärretty, että pilven päällä ilma ohutta ja kova pakkanen.

Häissä pitäisi olla happilaitteet ja pilkkihaalarit päällä.

2. Yksi esim. Paavalin tuomista uusista opeista on kreikkalaisesta filosofiasta tuotu käsite ihmisestä irtaantuvasta erillisestä "sielusta".

3. Rajuun lahkojen tekemään eksytykseen kuuluu ihmisen tajunnan lamauttaminen ja tasapainoelimeen vaikuttaminen, jotta ihminen saadaan kaatumaan maahan selälleen. Silloin se peto käy lyömässä oman pedonmerkin ja luvun 666 ihmisen otsaan ja käsivarteen kun ihminen makaa tiedottomassa tilassa jossain hurmoslahkon lattialla. Kannattaa illalla tutkia vaikka UV--lampun valolla otsaa, näkyykö siellä se pedon merkki?

5. Kirlian-kuvaustekniikalla pystytään kuvaamaan, kun erilaisten henkiparantajien käsistä lähtee jopa kolmen metrin mittaiset energisuihkaukset.

6. Vauvakastettujen opin mukaan kymmenyksiä ei saa maksaa rahana.

7.Raamatusta ei löydy sanaa "evankelioida"
      (Vauvakastetun aloitus 5.2.23)

8.Toinen mies painaa henkiä sisälle otsasta ja pään kautta. Toinen mies takaapäin kun ihminen menettää tasapainoelimen hallunnan silloin henkiä alkaa virrata sisälle.
      Henkiä pumpataan ihmiseen joka paikasta. Ja kun käännytettävä on saatu selälleen lattialle tiedottamaan tilaan, niin lisää käsiä ojennellaan ihmisen ylitse ja viimeistellään se henkioperaatio. Loitsuja luetaan,mitään selvää saada mitä siinä manataan ja maanitellaan.

9.Harhaoppiset kiihkomieliset hurmoshenkiset kerätään ufoihin, jotka kuljettaa ne sielut taivaan avaruuksiin.

10.Hitlerille avautui otsaan ns. kolmas silmä, mikä on suora yhteys Saatanan kanssa.
      Kolmas silmä on ihmisen otsassa samassa kohtaa, johon Ylivainio tönäisi ja ihmiset kaatui selälleen maahan.

11. Etukäteen se Jeesuskin sen ylösnousemusruumiin sai siellä Jordanilla.

12. Nykyisin sama helluntain kieli-ihme tehdään tietokoneiden avulla ns. simultaanitulkkausohjelmilla. Puhuja puhuu koko ajan omalla äidinkielellä , mutta eri kieliset kuulijat kuulevat puheen samanaikaisesti omalla äisinkielellä niistä sankaluureista (=tuliset kielet).

13. Tässä kastamalla pelastetaa!

Ihmisen Pojan Päivän, jolloin toinen korjataan talteen ja toinen jätetään, ei silloin enää ketään ehditä kastaa kristityiksi
      vertaus: tyhmät ja viisaat neistyet

14. Lahkoissa voi joutua tekemän ns. tosiuskovaisen testin. Uudelle tulokkaalle voidaan antaa myrkkyä juotavaksi tai myrkkykäärmeellä pistetään, koska tosiuskovaiseen niillä ei ole mitään vaikutusta.

15. Henget pyydystetään haavilla ja sullotaan vaikkapa kanisteriin tai muuhun sopivaan säiliöön ja laitetaan korkki kiinni etteivät karkaa. Sitten niitä voidaan pumpata letkulla ja esim polkupyörän pumpulla säiliöstä seurakunnan jäseniin. Kohde kaadetaan ensin tajuttomana lattialle jotta toimenpide olisi helpompi suorittaa. Pumpusta johdettu letku asennetaan sitten tajuttoman kohdehenkilön rektumiin ja pastori avustajineen pumppaa häneen sopivaksi katsomansa määrän henkiä.

16. u-kastajien upotusaltaan pohjalla akvaariopumpun vieressä on nähty sammakon muotoinen henkiolento, joka tulee ihmiseen kun menee lahkokasteelle

17.Lahkoluste kuten hellarit temmataan ensin pois niihin ufoaluksiin.

18.Hellarit painii demonienkin kanssa. Ne on niin nopeita olentoja, että ne kampittaa ihmisen hetkessä selälleen lattialle.
      Demoniolennot ottaa ihmisen äänielimet haltuunsa ja julistaa toisille hengeille, että saalista on saatu, tulkaa tännepäin, täällä sitä on.

19. Hulluntailaisten pääasia on vauvakasteella herjaaminen.
      Vauvakastesiru on upotettu heidän päähänsä.
      Se koodattu henkikasteessa.

20. Nykyiset kadut ja talot on vielä tallessa. Vain uusi temppeli laskeutuu taivaasta, missä niitä Jeesuksen häitä vietetään.
      Palvelijat lähtevät vielä tekemään pakkokasteita, jotta ihmisillä olisi pelastuksen kruunu päässä ja voisivat mennä sisälle hääsaliin.

21. Jumala on luonut jokaisen sielun jo ennen fyysisen maailman luomista. Sielut ovat varastossa munasolun hedelmöittymiseen asti. Silloin ne kiinnittyvät tsygoottiin.

• Anonyymi

Paavali teki pahaa, eikä voinut lopettaa pahan tekemistä, koska Saatanan henki oli sitonut hänet siihen.

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä PAHAA, mitä en tahdo, minä teen.

Demoni ei lähtenyt pois miehestä, vaikka kuinka sitä aneli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali teki pahaa, eikä voinut lopettaa pahan tekemistä, koska Saatanan henki oli sitonut hänet siihen.

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä PAHAA, mitä en tahdo, minä teen.

Pakkovauvakastetut oletteko saaneet oppinne teologisestatiedekunnasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä luterilainen saatana enkeli, et ole kuitenkaan demoni, vaan saatanan asianajaja.

• Anonyymi

Paavali sai hänessä asuneelta Saatanan enkeliltä valtavat fyysiset ja henkiset voimat tehdä pahaa ja syntiä.

Fil. 3:4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

Loi pelon ilmapiiriä ympärilleen.

Room. 7:19

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä PAHAA, mitä en tahdo.

Room. 7:20

Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

• Anonyymi

Jumala heitti Paavalin Saatanan kuritettavaksi, eikä ottanut demonia miehestä pois rukouksista huolimatta. Paha henki viimeisteli tekonsa Roomassa.

• Anonyymi

Paavali muutti Jumalan selkeät sanat omilla valheillaan hullutuksen muotoon. Yritti näin käännyttää Juutalaisia pois isiensä Jumalan uskosta.

Ps. 12:7

Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua.

Paavali ajatteli, että hän on niin suuri profeetta, että edes valehteleminen ei häntä haittaa, vaan on pelkästän hyväksi.

• Anonyymi

Paavali valehtelee tuossa, jos pystyt todistamaan puolestasi, että olet totinen, totuus.

Paavalihan kirjoittaa:

4 Pois se! Olkoon Jumala totinen, mutta jokainen ihminen valhettelija, niinkuin kirjoitettu on: "Että sinut havaittaisiin vanhurskaaksi sanoissasi ja että voittaisit, kun sinun kanssasi oikeutta käydään".
        5 Mutta jos meidän vääryytemme tuo ilmi Jumalan vanhurskauden, mitä me siihen sanomme? Ei kaiketi Jumala ole väärä, kun hän rankaisee vihassansa? Minä puhun ihmisten tavalla.
        6 Pois se! Sillä kuinka Jumala silloin voisi tuomita maailman?
        7 Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
        ( Room 3)

Jos siis pystyt todistamaan itsesi totiseksi, totuudeksi, kuten Jumala on, niin silloin tuossa Paavali kirjoittaa väärin.

Oletko totinen, totuus?
        Vai oletko valehtelija verrattuna Jumalaan?

Usko Toivonen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2751
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe