Tässä ehdotus joulutervehdykseksi huuhaa-palstalle Mr. Hankeyn hengessä:
---
Hyvää joulua, huuhaa-kansa!
Mr. Hankey, tuo kaikkien rakastama joulukakka, lähettää lämpimät jouluterveiset teille kaikille! 🎄💩 Erityiset onnittelut Pierikselle ja Salikselle, jotka sanoivat tahdon syksyllä – rakkautta ja joulun taikaa teille!
Muistakaa: joulu ei tule lahjoista, vaan sydämen ilosta – ja ehkä myös ripauksesta huuhaata!
Ho-ho-hoo ja hyvät löylyt,
Mr. Hankey ja ystävät.
Joulukakan tervehdys
3
218
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos onnitteluista. Odottelen edelleen Pieristä häämatkallemme.
T: Turhaanko ståndaa -Salis Salis, olen kyllä lähettänyt sinulle lemmenviestejä, mutta kaikki ne sensuroidaan täällä. Olen väärinymmärretty nero. Mode on syönyt monta viestiäni. Turhaan täällä kohta mitään edes yrittää. Olisipa joku toinen foorumi, jossa saisi esittää kakkataidetta.
Haisevaa joulua joka tapauksessa kaikille ja ruiks.- Anonyymi
Pieris darling, olemme oka moderaattoripellejen peräsuolessa. Niitä fattapummeja mitättömyyksiä vituttaa meidän vapautemme.
Air Pussi odottaa Varissuo International Aerodromella. Lennetään haisevaan auringonnousuun.
T: Lentoeverstisi Salis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?994444- 272365
- 2002169
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082164PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4001870- 1691483
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321065Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850