Tässä ehdotus joulutervehdykseksi huuhaa-palstalle Mr. Hankeyn hengessä:
---
Hyvää joulua, huuhaa-kansa!
Mr. Hankey, tuo kaikkien rakastama joulukakka, lähettää lämpimät jouluterveiset teille kaikille! 🎄💩 Erityiset onnittelut Pierikselle ja Salikselle, jotka sanoivat tahdon syksyllä – rakkautta ja joulun taikaa teille!
Muistakaa: joulu ei tule lahjoista, vaan sydämen ilosta – ja ehkä myös ripauksesta huuhaata!
Ho-ho-hoo ja hyvät löylyt,
Mr. Hankey ja ystävät.
Joulukakan tervehdys
3
122
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos onnitteluista. Odottelen edelleen Pieristä häämatkallemme.
T: Turhaanko ståndaa -Salis Salis, olen kyllä lähettänyt sinulle lemmenviestejä, mutta kaikki ne sensuroidaan täällä. Olen väärinymmärretty nero. Mode on syönyt monta viestiäni. Turhaan täällä kohta mitään edes yrittää. Olisipa joku toinen foorumi, jossa saisi esittää kakkataidetta.
Haisevaa joulua joka tapauksessa kaikille ja ruiks.- Anonyymi
Pieris darling, olemme oka moderaattoripellejen peräsuolessa. Niitä fattapummeja mitättömyyksiä vituttaa meidän vapautemme.
Air Pussi odottaa Varissuo International Aerodromella. Lennetään haisevaan auringonnousuun.
T: Lentoeverstisi Salis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918338
- 926455
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586294Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344931- 453341
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573222- 442869
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532817