Tässä ehdotus joulutervehdykseksi huuhaa-palstalle Mr. Hankeyn hengessä:
---
Hyvää joulua, huuhaa-kansa!
Mr. Hankey, tuo kaikkien rakastama joulukakka, lähettää lämpimät jouluterveiset teille kaikille! 🎄💩 Erityiset onnittelut Pierikselle ja Salikselle, jotka sanoivat tahdon syksyllä – rakkautta ja joulun taikaa teille!
Muistakaa: joulu ei tule lahjoista, vaan sydämen ilosta – ja ehkä myös ripauksesta huuhaata!
Ho-ho-hoo ja hyvät löylyt,
Mr. Hankey ja ystävät.
Joulukakan tervehdys
3
196
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos onnitteluista. Odottelen edelleen Pieristä häämatkallemme.
T: Turhaanko ståndaa -Salis Salis, olen kyllä lähettänyt sinulle lemmenviestejä, mutta kaikki ne sensuroidaan täällä. Olen väärinymmärretty nero. Mode on syönyt monta viestiäni. Turhaan täällä kohta mitään edes yrittää. Olisipa joku toinen foorumi, jossa saisi esittää kakkataidetta.
Haisevaa joulua joka tapauksessa kaikille ja ruiks.- Anonyymi
Pieris darling, olemme oka moderaattoripellejen peräsuolessa. Niitä fattapummeja mitättömyyksiä vituttaa meidän vapautemme.
Air Pussi odottaa Varissuo International Aerodromella. Lennetään haisevaan auringonnousuun.
T: Lentoeverstisi Salis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315723
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134503- 1962399
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661790Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791736Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351497En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741385Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141385viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941205