Tässä ehdotus joulutervehdykseksi huuhaa-palstalle Mr. Hankeyn hengessä:
---
Hyvää joulua, huuhaa-kansa!
Mr. Hankey, tuo kaikkien rakastama joulukakka, lähettää lämpimät jouluterveiset teille kaikille! 🎄💩 Erityiset onnittelut Pierikselle ja Salikselle, jotka sanoivat tahdon syksyllä – rakkautta ja joulun taikaa teille!
Muistakaa: joulu ei tule lahjoista, vaan sydämen ilosta – ja ehkä myös ripauksesta huuhaata!
Ho-ho-hoo ja hyvät löylyt,
Mr. Hankey ja ystävät.
Joulukakan tervehdys
3
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos onnitteluista. Odottelen edelleen Pieristä häämatkallemme.
T: Turhaanko ståndaa -Salis Salis, olen kyllä lähettänyt sinulle lemmenviestejä, mutta kaikki ne sensuroidaan täällä. Olen väärinymmärretty nero. Mode on syönyt monta viestiäni. Turhaan täällä kohta mitään edes yrittää. Olisipa joku toinen foorumi, jossa saisi esittää kakkataidetta.
Haisevaa joulua joka tapauksessa kaikille ja ruiks.- Anonyymi
Pieris darling, olemme oka moderaattoripellejen peräsuolessa. Niitä fattapummeja mitättömyyksiä vituttaa meidän vapautemme.
Air Pussi odottaa Varissuo International Aerodromella. Lennetään haisevaan auringonnousuun.
T: Lentoeverstisi Salis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899