Niitä olen siellä monesti viettänyt.
Maken hotellin alakerrassa katsotaan Laineen Tuntematon Sotilas.
Samalla kokonainen sika pyörii vartaassa.
Kukaan ei huutele fasistia eikä nazia.
Tunnelma on hiljaisen harras, poissa ovat rääkyvät vasemmistolaumat.
Usein askeleeni ovat vieneet kadunpätkälle nimeltä Soi 6 jossa sisäänrepijätyttöset baariinsa houkuttelevat, joskus aivan vetävät.
Kun kaljatilaus on tehty niin likkaset kysyvät heti että mikä sun nimes on ja mistäs oot?
Yhden baarin pöydällä oli litteän Maan kartta mutta ei nyt paneuduta Maan muotoon tällä kertaa.
Kun kerroin olevani Suomesta niin huulet pyöreinä huokailivat että ooooh....
Pyysin tyttöjä näyttämään Suomen sijainnin kartalta.
Arvaukset olivat luokkaa Etelä-Afrikka-Grönlanti.
Satuin olemaan sillä hetkellä ilman opasseuraa joten kysyin likoilta (3):
-Huu laik fak?
Kaikkien käsi nousi hymyjen kera.
Tässä eilisillan alkutunnelmia kujalta:
https://www.youtube.com/watch?v=9H3eAcHSvHE
Suomen itsenäisyyspäivä Pattayalla.
13
174
Vastaukset
- Anonyymi
Mii sou hoonlii mii laav juu meni taim. Tuu juu laav mii vai oletko Persekärpänen vaiko Viki.
- Anonyymi
jaahas taas se kokematon pappa tekee näitä mielikuvitusmatkojaan, totuus on että et ole käynyt suomen ulkopuolella tai saanut naista.
Kirjoittelin taannoin Pattaya- palstalle nimimerkillä 28 x.
Se oli silloisten käyntieni määrä kohteessa.
Kiinnostuneet voivat niitä lukea paukuttelemalla hakulaatikkoon 28x....- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kiinnostuneet voivat niitä lukea paukuttelemalla hakulaatikkoon 28x....Minä Persekärpänen en ole milloinkaan käynnyt Pattayalla enkä käykkään ellei Thaimaan kunkku maksa siitä minulle miljardi euroa. Viki on meinaan pilannut tuon homosaaren totaallisesti.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kiinnostuneet voivat niitä lukea paukuttelemalla hakulaatikkoon 28x....Ei sillä ole mitään väliä mitä kirjoittelet Suomi24 palstalle koska se ei ole totta, se on fakta että kehitysvammainen neitsytpappa ei ole käynyt kertaakaan ulkomailla tai koskenut naiseen.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kiinnostuneet voivat niitä lukea paukuttelemalla hakulaatikkoon 28x....Lähetä postikortti,niin
me uskomme!
- Anonyymi
Oiskohan 15v ollut vanhin?
16v ne jo rupsahtaa. - Anonyymi
On se vaan semmonen saari toi homosaari Pattaya!
- Anonyymi
Nyt kopsahti karille Viki. Ei Pattayalle voi matkustaa sillä se sijaitsee Lättymaan alapuolella.
- Anonyymi
Sehän se... Saattaisi vaikka pudota reunalta sinne avaruuteen... Ja lättymaa senkun kiihdyttäisi ohitse, vai miten ne sen painovoiman selittävät ???... Viki jäisi siis siitä reunalta paikalleen, ja katselisi etääntyvää maapall... siis lätyn pohjaa.
- Anonyymi
Kävin Maken parissa joskus, en nähnyt koko äijää enkä kuulemma mitään menettänyt. Hotelli oli mulla vähän etäänpänä Pattaya park. Thaimaalaiset on kansa joka yrittää kätkeä tyhmyytensä hymyn taakse.
- Anonyymi
Olitko hivnaisen asiakas?
- Anonyymi
Olin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972