Motonet boikotissa

Anonyymi-ap

Näyttävät nettisivuillaan tuotteille varastosaldoja ja paikanpäällä tuotteita ei olekaan. Niin monta kertaa sattunut omalle kohdalle että boikotti alkoi nyt.

6

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama.

• Anonyymi

Ostin aikanaan motonetistä moottoripyöräsaappaat kerrottiin että varaosia löytyy aina= varvaspaloja . Kun oli toisesta saappaasta rikki menin uutta ostamaan, eipä sitten ollut? Oli viimeinen kerta siinä puodissa?

• Anonyymi

Minä ole n jo ainakin yli kymmenen vuotta boikotoinut motonettia, just kun menen hakemaan jotain eikä siellä olekaan, kysyin joltain vastaavalta että onko osia tulossa niin alkoi ison valituksen että joku asiakas osti ne kaikki! ja alkoi minulta tenttaamaan että mihin tarvitset sitä ja miksi. Eikö niitten tarkoitus olisi myydä tavaraa ja hankkia sitä lisää jos hylly on tyhjä, en tajua tuollaista "kaupankäyntiä". Onko se asikkaiden vika ja syytä jos joku ostaa sieltä tavaraa, ihan kuin vastaava ei haluaisi tehdä töitä vaan viettää vaan aikaansa paikan päällä ja nostaa palkkaa.

• Anonyymi

käyn siellä ainoastaan jos on jotain mitä ei mistään muualta saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

käyn siellä ainoastaan jos on jotain mitä ei mistään muualta saa

Eli ei tarvitse käydä koskaan kun ei mätänet valmista tai myy yksinoikeudella mitään...

• Anonyymi00007
      UUSI

Joo ja kun maksutapa netissä on Klarna niin ostokset loppu siihen, sama Biltemalla.
      Kyllä ne tavarat löytää muualtakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 55
      725
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      694
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38