Motonet boikotissa

Anonyymi-ap

Näyttävät nettisivuillaan tuotteille varastosaldoja ja paikanpäällä tuotteita ei olekaan. Niin monta kertaa sattunut omalle kohdalle että boikotti alkoi nyt.

5

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama.

• Anonyymi

Ostin aikanaan motonetistä moottoripyöräsaappaat kerrottiin että varaosia löytyy aina= varvaspaloja . Kun oli toisesta saappaasta rikki menin uutta ostamaan, eipä sitten ollut? Oli viimeinen kerta siinä puodissa?

• Anonyymi

Minä ole n jo ainakin yli kymmenen vuotta boikotoinut motonettia, just kun menen hakemaan jotain eikä siellä olekaan, kysyin joltain vastaavalta että onko osia tulossa niin alkoi ison valituksen että joku asiakas osti ne kaikki! ja alkoi minulta tenttaamaan että mihin tarvitset sitä ja miksi. Eikö niitten tarkoitus olisi myydä tavaraa ja hankkia sitä lisää jos hylly on tyhjä, en tajua tuollaista "kaupankäyntiä". Onko se asikkaiden vika ja syytä jos joku ostaa sieltä tavaraa, ihan kuin vastaava ei haluaisi tehdä töitä vaan viettää vaan aikaansa paikan päällä ja nostaa palkkaa.

• Anonyymi

käyn siellä ainoastaan jos on jotain mitä ei mistään muualta saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

käyn siellä ainoastaan jos on jotain mitä ei mistään muualta saa

Eli ei tarvitse käydä koskaan kun ei mätänet valmista tai myy yksinoikeudella mitään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      98
      6807
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      463
      4904
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      129
      2756
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      141
      2413
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      7
      2167
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      34
      1176
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      72
      1103
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1040
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      103
      1003
    10. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      58
      922
    Aihe