Suomi on ulkomaalaisten mielestä rasisteja täynnä. Pistää ihmetyttämään miksi ihmeessä sitten tulevat Suomeen. Täällä jo olevat valittavat,mutta eivät silti muuta pois Suomesta. Vihervasemmiston rasisti huudot taas johtuvat siitä,kun eivät vieläkään sulata vaalitappiota.
RASISTINEN SUOMI
8
67
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Ja mitä sitten vaikka olisimme mitä vaan rasisteja. Ei se hetkauta. Talous kuntoon ja mahmutit kotiin laskun kera. Heidän lomansa täällä on maksanut ja laskua vaan lähtömaihin. Heidän elämänsä maksaa täällä 1800€/ vrk joten tulkaa hakemaan omanne jos ette halua lisää laskua.
- Anonyymi
Joo mä oon rasisti vaikka en tiedä oikein mitä se tarkoittaa ja miten rasse käyttäytyy. Mutta suomalaiset ensin (paitsi sdp ja vihervasemmisto ).
- Anonyymi
Taitaa olla muuttunut niinpäin, että ulkomaalaistaustaiset itse käyttäytyvät erittäin rasistisesti meidän Kotimaamme Suomen kansalaisia kohtaan!!!!
Rasistiset maahanmuuttajat voivat ilomielin lähteä takaisin omaansa kotimaahansa! Adios!
Kiitos! - Anonyymi
Itse ovat rasistisia jopa naisiaankin kohtaan, jotka heidän silmissään ovat aasejakin mitättömämpiä. Ja suomalaiset tyhmät naikkoset niille levittelee jalkojaan.
- Anonyymi
Taitaa olla enemmän rasismia tulijoiden lähtömaissa. Hyvin tuntuu kelpaavan Suomen sosialiturva,joka tosin tulee tiensä päähään seuraavan 10 vuoden kuluessa,ainakin jos vaalit voittaa puolue jonka varapuheenjohtajan mukaan velan määrällä ei ole väliä,ja sitä voi ottaa huoletta lisää.
- Anonyymi
Siis Suomessa asuvien ulkomaalaistenko mielestä?
Ei ollut ennen heidän Suomeen tuloaan! - Anonyymi
Kohta tapahtuu käänne,kun tänne tulleet ulkomaalaisetkaan eivät halua lisää maahanmuuttoa,koska se heikentää myös heidän mahdollisuutta saada työpaikka,tai sosialiturvaa.
- Anonyymi
Persut ja muut anustapit.Marssikaa töihin!Suomessa tulee aina olemaan oikeita isänmaallisia ja maahanmuuttajia.Te voitte itse häipyä Suomesta.Hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778