Ihan samalla viisiin julistan Tehkä Parannusta kuin Teppo Lehtomäki ,Suonto, Lutter. ja Pastorit.

Samalla viisin julistan kuin monet , monet muut saarnamiehet jotka julistavat lihalle tehkä parannusta . Koska vain lihalle julistetaan ja käsketään . Kun hän jotka tän kuule ,>> saa tarve lähteä yrittämään tehdä parannusta synneistä , nin kuin Paavali , joka myös kuuli sen ja yritti omassa lihassa ja omissa voimissa tehdä parannusta.
Ei tarvi julistaa Hengessä kulkeville tehkää parannusta , Koska oletko kuullut koskaan joku , joka on Pyhässä Hengesää tehnyt paha ja syntiä kuin Paavali teki jatkuvasti ja lihallinen uskova tekee. Ei ainakaan niin lukee mun Pyhässä Raamatussa.
Siis ratkaisu on Hengessä kulkeminen , niin silloin ei tehdään enää syntiä.
Siis Uudestisyntynyt ei tee syntiä , niinkuin lukee selvästi >>
>> 1. Joh. 3:9
Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
1. Joh. 5:18
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.

10

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei VOI olla niin raakaa että julista vain tehkää parannusta joka merkitsee lihalle , Tee ilman Voima parannusta jos pystyt. Siis puuttuu , lääkee ja lääkäri ??
      Siinä on minun ja näitten herrojen julistuksen eroa. Että minä julistan myös mistä löytyy Voiman. Täytyy osata Lääkärin luokse tehdä lähetteen. Muuten se on raaka toimia ja piiskamista ilman mahdollisuutta että syntiset tekevät parannusta.
      Meillä on kaikkilla Syntienpoisottajan ja Vapauttajan annettu , joka on mahdollista löytyä..
      Hopi hopi polville mitä nopempi ja pian , pian sitä parempi mahdollisuus syntisellä ON..
      Toivottavasti huomaatte eron minun ja näitten Herrojen ja pastoreitten julistuksesta ja saarnamisen Suomessa..

• Anonyymi

Lopeta koko ajan puhumasta vain pahuudesta!!!

• Anonyymi

Parannus on väärä käännös, Jeesus kehottaa tekemään mielenmuutoksen ja tieltä kääntymisen pois juutalaisen syntiopin tieltä, jonka Jumalaa sanoo Saatanaksi. Jeesus kehottaa ajattelemaan hyviä asioita ja tekemään hyviä asioita.

• Anonyymi

Paha puu tunnetaan pahoista ajatuksista ja hyvä puu hyvistä ajatuksista - tehkää sisäpuoli samaksi kuin on ulkopuoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha puu tunnetaan pahoista ajatuksista ja hyvä puu hyvistä ajatuksista - tehkää sisäpuoli samaksi kuin on ulkopuoli.

Vai puhuuko sinun suu, savis, vain pahuudesta siksi, koska sisuskin on niin paha?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai puhuuko sinun suu, savis, vain pahuudesta siksi, koska sisuskin on niin paha?

Silloin on syytä ainun, savis, kehottaa vain itsesi muutokseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin on syytä ainun, savis, kehottaa vain itsesi muutokseen.

Onhan sitä vanha sanontakin, että sydämen kyllyydestä suu puhuu.

• Niin on sulle joka ei tahdo saada Voima tehdä Parannusta ,,, Voi voi..

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan !!

Hyvä Joulua !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      72
      2698
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2672
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2322
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1619
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1475
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1270
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe