meille ihmisille meidän sieluista, ja hänen omasta kuvasta, joka on meissä turmeltuneena, on hän itse ristiinnaulittuna ja kuolleista nousseena Vapahtajana Jeesuksessa. Jumala on tehnyt jokaisen ihmisen sielusta tarjouksen jonka arvo on mittaamaton. Vasta kun ymmärrämme tämän, alamme kunnolla ymmärtää miksi kadotus on. Ja ymmärrämme kuinka suurta Jumalan rakkaus meihin ihmisiin on.
Ihmiset ymmärtävät pääasiassa kunnioittaa itseään suurempia. Ja joissain maissa johtajia kunnioitetaan silkasta kuolemanpelosta. Jumalaa ihmiset eivät kuitenkaan ole usein valmiita kunnioittamaan. Vaikka nuo ihmisjohtajat eivät uhraa mitään meidän hyväksemme, vaikka he yksinkertaisesti tavoittelevat valtaa ja omaa kunniaansa, saavat he ihmisiltä enemmän kiitosta ja ylistystä kuin Jumala. En nyt halua johtajia haukkua, vaan arvostelen meitä ihmisiä ylipäätään, joihin kaikki johtajatkin lukeutuvat.
Mitä Jumala voi enempää ihmisille tarjota tai antaa? Ei ole mitään häntä suurempaa. Siksi ne ihmiset jotka omalla päätöksellään eivät koskaan tule uskomaan, menevät kadotukseen. He katsovat tämän maailman ja elämän ilot ja loiston arvoltaan suuremmiksi kuin Jumalan armon ja rakkauden ja hyvyyden. He käyttävät tämän meille annetun lyhyen elämän itseensä ja katsovat ylen Jeesuksen. Jumala ei voi enempää tehdä heidän hyväkseen. Ristillä on hänen viimeinen tarjouksensa meille: hän meidän pahojen tekojemme sovituksena.
Jumalan viimeinen tarjous
Anonyymi-ap
5
314
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeinen? No joko viimein tulee huijaukselle loppu!
- Anonyymi
Jumala jää eläkkeelle.
- Anonyymi
mitään sanomaton elämäsi saa merkityksen jumalan avulla 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Saunatonttu myöntää tuon.
Pääsette munkkien kanssa saunaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413