Tottuneet valehtelemaan

Anonyymi-ap

”He pettävät toinen toisensa eivätkä puhu totta; he ovat totuttaneet kielensä puhumaan valhetta, ovat tehneet vääryyttä väsyksiin asti.”
Jeremia 9:5

19

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ystävä pilkkaa ystäväänsä, ja ei puhu totuutta; he totuttavat kielensä puhumaan valhetta, ja ahkeroitsevat pahaa tehdä.

• Anonyymi

Var och en handlar svikligt mot sin vän, och ingen talar vad sant är; de öva sina tungor i att tala lögn de arbeta sig trötta med att göra illa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Var och en handlar svikligt mot sin vän, och ingen talar vad sant är; de öva sina tungor i att tala lögn de arbeta sig trötta med att göra illa.

And they will deceive every one his neighbour, and will not speak the truth: they have taught their tongue to speak lies, and weary themselves to commit iniquity.

• Anonyymi

Valhe lisääntyy.

• Anonyymi

Joillakin on valhe verissä. Sieltä se sitten välillä pulppuilee.

• Anonyymi

Eikä hän edes ole mennyt mihinkään.

• Anonyymi

Se on totta. Ja pahinta on, kun ei itse sitä näe.

• Anonyymi

Jumalan tahto on, että hänen omansa harjoittavat hyviä tekoja, mutta pahat ihmiset herjaavat ja valehtelevat. Surullista. Itsellensä he syvimmiltään pahaa tekevät.

• Anonyymi

Valheet ovat surullinen juttu. Ne kun alkaa paljastua, niin luottohan siinä menee.

• Anonyymi

Factatietoa.
      Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.

• Anonyymi

Valheista jää kiinni ennen pitkää. Myös tällä palstalla. Ei ole edes suuri vaiva selvitellä tapausta.

• Anonyymi

On jopa valtionjohtajia, jotka valehtelevat yhtenään. Maailma onkin pahan vallassa. Siksi minä turvaudun Jeesukseen, joka on totuus.

• Anonyymi

Mm. Paavalia ja seurakuntaa herjaavat ovat tällaisia.

• Anonyymi

Katalimpia valehtelijoita ovat kuolleita ex ystäviään työkseen rienaavat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katalimpia valehtelijoita ovat kuolleita ex ystäviään työkseen rienaavat!

Vaikuttaa joltain lestahörhöllä, jolla on sama levy jäänyt päälle pyörimään, viha antaa voimaa tuolle tyypille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa joltain lestahörhöllä, jolla on sama levy jäänyt päälle pyörimään, viha antaa voimaa tuolle tyypille.

Kaikki palstaa pidempään seuranneet tietää kyseisen tyypin historian.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja käyttää Lestatiolaisten termejä puhumalla esim. "postilloista"....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja käyttää Lestatiolaisten termejä puhumalla esim. "postilloista"....

Viittaisi vanhoillislestadiolaiseen tyyppiin....

• Anonyymi
      UUSI

Nimenomaan TOTTUNEET!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      7019
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5916
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5096
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      47
      4654
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3208
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3140
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2852
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      45
      2420
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2313
    Aihe