on rakennettu Yhdysvalloissa ja sitä testattiin merellä onnistuneesti.
Kahdeksan hengen miehistö seilasi Tyynellä merellä 150 päivää kyydissään 33000 eläintä kokoluokaltaan elefantista kolibriin.
Laiva selvisi vahingoitta pahimmillaan yli kymmenen Beaufortin myrskyssä.
Kaikki toimi loistavasti. Pedotkin söivät rehua ja jätehuolto pelasi suunnitellusti.
Arkki on nyt yleisön nähtävänä.
Nooan arkin replika
6
190
Vastaukset
- Anonyymi
Linkki?
- Anonyymi
Tuo koe tosiaan kretujen olisi järjestettävissä. Eihän ole mitään estettä, kun vielä järjestelyt tekee luonnonsuojelijoilta salaa.
Toki ihan alkuun voi arkin laittaa kuivalle maalle ja koota sinne muutama tuhat lajia, vaikka tiikeri, harmaa karhu, muutama käärmelaji, savannien isoja nisäkkäitä, jne. Ja 8 urhoollista ihmistä. Riittää kyllä kuukausi noin alkuun. Aika hauska olis katsoa tuota reality showta.- Anonyymi
Varsinainen liveseuranta. Kohokohtana Nooan satiaispopulaatio.
Kuvaa hyvin sitä, kuinka järjetön satu legenda Nooan Arkista onkaan. Uskon pitää olla todella vahvan ja pään hyvin paksukalloisen ennen kuin tuollainen hölynpöly menisi läpi.
- Anonyymi
Pelkäätkö, etteivät kreationistit tekisi itse itseään tarpeeksi naurunalaisiksi?
- Anonyymi
Keksitty tarina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275323
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1521681
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais151279- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.67958- 37839