Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta. Tarkoitus pyhittää keinot.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta
68
282
Vastaukset
- Anonyymi
Pietari kirjoitti, että Paavalin rienaajat joutuvat kadotukseen!
- Anonyymi
Täällä rienaa Lutherin jesuiitat.
He kirjoittavat saastaa ja valheita.
Heillä on Lutherin henki, joka tapatti anabaptistit! - Anonyymi
Parhamissa ja Olsenissa oli toisen helluntain henki. Viekas henki.
- Anonyymi
Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.
- Anonyymi
Tässä kirjoittaa pakkovauvakastettu, jonka seurakunnassa vihitään homoja ja hän rahoittaa tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.
a Jewish boy on Juutalainen eli ympärileikattu poika
- Anonyymi
Eikö nämä jutut jo ole nähty?
- Anonyymi
Onko Jumala alkanut kilpailemaan jonkin kanssa siitä miten tyhmän ihmisen voi luoda?
Siltä jutut vaikuttaa. - Anonyymi
Paavali oleili Korintossa kymmenisen vuotta ja kirjoitti siellä tunnustuskirjettä valehtelustaan kaukaiseen Roomaan. Kuriiri vei kirjeen Roomaan.
Korinton tapahtumat, kuten hurmoskielet, glossolalia, kuolleiten puolesta tehtävät sijaiskasteet jne.ovat niitä epäluotettavia Korinton asioita, mihinkä Paavalin tunnustuskirje valehtelusta viittaa.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?- Anonyymi
Kreikan Korintto kuului Delfoin maakuntaan, jossa Delfoin oraakkeli ennustuksineen ja kielillä puhumisineen oli hyvin suosittu. Paavali matki oraakkelia järjestämällä erityiset selittäjät muuttamaan hurmoskielistä puhetta ymmärrettävään muotoon.
Lopulta Paavali myöntää huijauksensa ja yrittää saada ihmisiä luopumaan glossolalian puhumisesta.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Sinun valheellisuutesi sinun, joka aloitti ketjun, ei tuo esille Jumalan kirkkautta, vaan turmeltuneen luonteesi ja pahuutesi ja häijyytesi. Sen sijaan Paavali, jota rienaat ja syytät jesuiitaksi ja valhettelijaksi, toi puheissaan esille Jumalan totuutta!
OPETTELE EDES LUKEMAAN, KAKARA! Katso nyt silmilläsi, mitä on kirjoittuna ja mitä hullun kiilto silmissäsi koipioit: "vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu"! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kreikan Korintto kuului Delfoin maakuntaan, jossa Delfoin oraakkeli ennustuksineen ja kielillä puhumisineen oli hyvin suosittu. Paavali matki oraakkelia järjestämällä erityiset selittäjät muuttamaan hurmoskielistä puhetta ymmärrettävään muotoon.
Lopulta Paavali myöntää huijauksensa ja yrittää saada ihmisiä luopumaan glossolalian puhumisesta.
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.Paavali oli kaksimielinen mies, jossa asuteli Saatanan enkeli, eikä sitä otettu hänestä pois rukouksista huolimatta. Paha demoni viimeisteli tekonsa Roomassa.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli kaksimielinen mies, jossa asuteli Saatanan enkeli, eikä sitä otettu hänestä pois rukouksista huolimatta. Paha demoni viimeisteli tekonsa Roomassa.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa maan päällä, eikä kuullut Jeesuksen ääntä, joten oli helppo eksytettävä erilaisille henkien ilmestyksille.
Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista ja uusista apostoleista, joita hän ei ole valinnut.
Niitä Jeesuksen "seuraajia" piisaa joka lähtöön.
Matt.24:24 " Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa maan päällä, eikä kuullut Jeesuksen ääntä, joten oli helppo eksytettävä erilaisille henkien ilmestyksille.
Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista ja uusista apostoleista, joita hän ei ole valinnut.
Niitä Jeesuksen "seuraajia" piisaa joka lähtöön.
Matt.24:24 " Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin."Elät maailmassasi, joka on rakennettu pääasiassa näkemästäsi ja kuulemistasi asioista. Se on sinun maailmasi. Se on sinun tuntemuksen maailma - joka katoaa.
Unelmoit Paavalin kohdalla harhaisesti, kerrot nähtävyyksistäsi, äänistä, päässäsi. ja puhut sanoja, ei maailmasi ole sen ihmeellisempi, se on sinun maailma.
Ei maailma pyöri sinun ympärilläsi, etkä sinä ole Jumala.
Olet vain sähköankerias, jossa kiemusteleva on pääsi sähköinen impedanssi, johdat harhamielikuvitelmasi materiaalia sanoin. Suolavetesi ei ole kirkasta, sinulle makea vesi on hämäräää..
Näin yksinkertainen on ihmisen maailma. Tehdään näkemästään asia, ikäänkuin se olisi Jumala.
Todellisuus on jotain muuta. Yhden ihmisen todellisuus ei ole koko maailma. Se ei ole yhteistä todellisuutta, jota voisi kutsua totuudeksi.
Aina, joka tietää tämän todellisuuden sisältäpäin, on sen Luoja, ---että se siitä sinun papatuksestasi Paavalista..
- Anonyymi
Paavali oli hyvä mies kun ei missään vaiheessa kannattanut kansamurhaa, vaikka fariseuksena kyllä oli sitä mieltä että yksittäiset uskovat, jotka eivät vietä sapattia tulisi tappaa. Mutta se oli maan tapa silloin eikä vielä ollut kansanmurha ja hän teki siitä parannuksen luopuen sapatista.
- Anonyymi
Paavali ei tehnyt parannusta missään vaiheessa.
Saatanan demoni piti miestä otteessaan, eikä hän voinut sille yhtään mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei tehnyt parannusta missään vaiheessa.
Saatanan demoni piti miestä otteessaan, eikä hän voinut sille yhtään mitään.2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
- Anonyymi
Paavali ei kuulu tähän joukkoon.
Eikä siellä uudessa Jerusalemissa ole mitään Paavalin perustuksia, pilareita eikä portteja.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34] - Anonyymi
Paavali oli tosiaan hyvä ihminen kun ei kannattanut kansanmurhaa eikä etsinyt sille perusteita että ihmisiä voi silmittömästi tappaa. Ei vaikka häntä itseään vainottiin uskon vuoksi ja siksi kun oli siirtynyt farisealaisuudesta Jeesuksen seuraajaksi eikä enää vainonnut niitä, jotka eivät viettäneet sapattia.
Jos Paavali olisi kannattanut kansanmurhaa, olisi ollu sitä mieltä että kun vain hyvä syy löydetään niin ihmisiä voi tappaa silmittömästi, niin silloin häntä voisi kritisoida. Silloin hn olisi aivan mahdoton uskova eikä kävisi esimerkiksi kellekään.- Anonyymi
Paavali oli tappaja luonnoltaan.
Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali olisi ollut pääepäilty siihen tekoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali olisi ollut pääepäilty siihen tekoon.Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali olisi ollut pääepäilty siihen tekoon.Pyhän Hengen syyttäminen Ananiaan ja Safiiran murhamieheksi jos mikä on paha Pyhän Hengen pilkka.
- Anonyymi
Paavali repi ja hojotti seurakuntia, kun yritti saada omia kannattajia ja tukijoita itselleen.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi] - Anonyymi
Nykyinen kriteeri pyhyydelle on se, että jos ihminen ei kannata kansanmurhaa niin on jo lähellä taivaan portteja.
Mutta jos kannattaa sitä, hyväksyy sen tai ei välitä, niin silloin kolkuttaa toisenlaiset portit- Anonyymi
Lopeta tuo typerä Hamasin puolustaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo typerä Hamasin puolustaminen.
Kuka on sanonut mitään Hamasista?
Paavali on tehty murhamieheksi ja Venäjä yrittänyt tehdä jo pitkän aikaa kansanmurhaa Ukrainassa vaihtelevin tuloksin.
Niillä mennään.
- Anonyymi
Jos joku hyväksyy kansanmurhan yhdessä paikassa, niin joutuu hyväksymään toisessakin sekä kaikki kansanmurhat holokaustia myöten.
Siksi sitä syntiä kannattaa miettiä kaksi kertaa.- Anonyymi
Helluntailiikkeen perustaja Parhami on antisemitisti.
Kannatti valkoisen rodun ylivaltaa,kuului Vapaamuurareihin ja KuKluxKlaanin veljeskuntaan.
Piti nuorta Juutalaispoikaa J.J.Jourdania suhteessa kanssaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailiikkeen perustaja Parhami on antisemitisti.
Kannatti valkoisen rodun ylivaltaa,kuului Vapaamuurareihin ja KuKluxKlaanin veljeskuntaan.
Piti nuorta Juutalaispoikaa J.J.Jourdania suhteessa kanssaan.Pakkovauvakastetut rienaajat ovat ottaneet ilolla vastaan sateenkaariaatteen seurakuntiinsa!
He rahoittavat tämän!
https://www.keskipohjanmaa.fi/artikkeli/kalajokelaislahtoinen-oskari-nivala-ja-jere-posti-avioon-vihkijana-oskarin-aiti-ylivieskan-kirkko
https://areena.yle.fi/1-50846360
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17538475/taas-2-kirkkoa-muuttui-sateenka onari-kirkoiksi
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/5880442
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/seurakunta-paatti-sallia-homoparien-vihkimisen-paivi-rasanen-haastaa-oikeuteen/ec814514-dffd-4506-8f0a-f84f96682df1
https://yle.fi/a/74-20078120
- Anonyymi
Kadotukseen menevien Paavalin rienaajien tekstejä ei kannata lukea.
He sotivat vielä vähän aikaa Jeesuksen opetuslapsia vastaan! - Anonyymi
Kyllä kansanmurhan kannattamisessa kaikki muut synnit kalpenee.
- Anonyymi
Jeesus varoitti "seuraajistaan" ja uusista Paavalin kaltaisista apostoleista, joita hän ei ole valinnut.
Matt.24: 24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus varoitti "seuraajistaan" ja uusista Paavalin kaltaisista apostoleista, joita hän ei ole valinnut.
Matt.24: 24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin.Ne varmaan viettelee kansanmurhaan.
Kannattaa välttää.
- Anonyymi
Paavali oli antikristuksen asialla yrittäessään saada Juutalaiset eli valitut luopumaan isiensä Jumalan antamasta uskosta ja käskyistä, niiden noudattamisesta.
Matt. 5:18
Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.- Anonyymi
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Jeesuksen usko on Juutalaisuus. Sitä hän tarkoitti kun sanotaan, löytäneekö hän uskoa maan päältä kun tulee takaisin.
Ei Jeesus ollut mikään lahkoissa kaatuileva ja sekavia moliseva helluntailainen.
Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Jeesuksen usko on Juutalaisuus. Sitä hän tarkoitti kun sanotaan, löytäneekö hän uskoa maan päältä kun tulee takaisin.
Ei Jeesus ollut mikään lahkoissa kaatuileva ja sekavia moliseva helluntailainen.
Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.Matt.24: 24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt.24: 24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin.
Paavali oli kiero mies. Juoni Korintossa kaikenlaista. Oleili siellä kynnenen vuotta.
Tekeytyi nasiiriksi saadakseen Juutalaisten luottamuksen.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]
- Anonyymi
Kaikki hyvin kun Paavali ei organisoinut kansanmurhaa. Jahtaisi vain fariseuksena uskovia, jotka eivät viettäneet sapattia, mutta kun teki kääntymyksen, joutui itse fariseusten vainon kohteeksi sapatista. Mutta eläessään, ei enää sitten kun on kuollut, niin jos fariseukset vielä vainoaa, niin eihän se mitään ainakaan häntä haittaa.
- Anonyymi
Paavali ei pystynyt tekemään mitään parannusta, koska sai Saatanan enkelin eli demonin uudeksi henkioppaakseen ja piti Paavali otteessaan, eikä sitä otettu miehestä pois ollenkaan.
Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
Room. 7:20
Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Paha demoni viimeisteli tehtävänsä Roomassa. Paha äkkikuolema. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei pystynyt tekemään mitään parannusta, koska sai Saatanan enkelin eli demonin uudeksi henkioppaakseen ja piti Paavali otteessaan, eikä sitä otettu miehestä pois ollenkaan.
Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
Room. 7:20
Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Paha demoni viimeisteli tehtävänsä Roomassa. Paha äkkikuolema.Eikä se Paavalin saama demoni ollut mikään pikkupiru, vaan King James käännöksen mukaan oikein Saatanan viestinnän ammattilainen, ei mikään mykkä henki, vaan
"The messenger of Satan" -niminen demoni, joka sai mellastaa miehessä ihan vapaasti loppuun asti.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se Paavalin saama demoni ollut mikään pikkupiru, vaan King James käännöksen mukaan oikein Saatanan viestinnän ammattilainen, ei mikään mykkä henki, vaan
"The messenger of Satan" -niminen demoni, joka sai mellastaa miehessä ihan vapaasti loppuun asti.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Korintossa Paavali meni täysin sekaisin kun matki Delfoin oraakkelin kielillä puhumista eli glossolaliaa.
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
- Anonyymi
Vaikka Paavali ei missään vaiheessa kannattanut kansanmurhaa, niin luopui kuitenkin siitä että olisi sapatin vuoksi vainonnut ihmisiä ja peräti halunnut että ne tapetaan. Kyllä hän sen verran teki parannusta että lopetti sapatin vuoksi vainoamisen. Jos hän ei olisi siitä luopunut, jos olisi vielä sapatin vuoksi vainonnut uskovia, niin siitä ei olisi ollut pitkää matkaa kansanmurhaan. Mieliala ainakin oli sama.
- Anonyymi
Huomioikaa!
Jumala sanoi Paavalille: " Minun armoni riittää sinulle."
Mutta aloittajalle ei riitä, mitä täytyy lisätä?- Anonyymi
Paavalin omat todistukset itsestään ei ole luotettavia todisteita.
Paavali ei kulkenut päivääkään Jeesuksen seurassa maan päällä.
Paavali ei edes kuullut eikä tuntenut Jeesuksen ääntä, joten oli helppo eksytettävä antikristillisille henkijeesuksille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei edes kuullut eikä tuntenut Jeesuksen ääntä, joten oli helppo eksytettävä antikristillisille henkijeesuksille.Jeesus ilmestyi Paavalille.
22:6 Niin tapahtui, kun minä matkalla ollessani lähestyin Damaskoa, että keskipäivän aikaan yhtäkkiä taivaasta leimahti suuri valo minun ympärilläni; >> Jakeen lisätiedot
22:7 ja minä kaaduin maahan ja kuulin äänen sanovan minulle: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua?'
22:8 Niin minä vastasin: 'Kuka olet, herra?' Ja hän sanoi minulle: 'Minä olen Jeesus Nasaretilainen, jota sinä vainoat'.
22:9 Ja minun seuralaiseni näkivät kyllä valon, mutta eivät kuulleet sen ääntä, joka minulle puhui.
22:10 Ja minä sanoin: 'Herra, mitä minun pitää tekemän?' Herra sanoi minulle: 'Nouse ja mene Damaskoon, niin siellä sinulle sanotaan kaikki, mikä sinulle on tehtäväksi asetettu'.
22:10 Ja minä sanoin: 'Herra, mitä minun pitää tekemän?' Herra sanoi minulle: 'Nouse ja mene Damaskoon, niin siellä sinulle sanotaan kaikki, mikä sinulle on tehtäväksi asetettu'.
Minun armoni riittää sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei edes kuullut eikä tuntenut Jeesuksen ääntä, joten oli helppo eksytettävä antikristillisille henkijeesuksille.Uudestisyntynyt kristitty kulkee joka päivä Jeesuksen kanssa.
Tästä ei Paavalin rienaaja tiedä mitään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ilmestyi Paavalille.
22:6 Niin tapahtui, kun minä matkalla ollessani lähestyin Damaskoa, että keskipäivän aikaan yhtäkkiä taivaasta leimahti suuri valo minun ympärilläni; >> Jakeen lisätiedot
22:7 ja minä kaaduin maahan ja kuulin äänen sanovan minulle: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua?'
22:8 Niin minä vastasin: 'Kuka olet, herra?' Ja hän sanoi minulle: 'Minä olen Jeesus Nasaretilainen, jota sinä vainoat'.
22:9 Ja minun seuralaiseni näkivät kyllä valon, mutta eivät kuulleet sen ääntä, joka minulle puhui.
Minun armoni riittää sinulle.Ne on Paavali omia sepustuksia.
Ulkopuoliset todistajat puuttuu. Niitä pitäisi olla kaksi tahi kolme luotettavaa todistajaa.
Paavali murhakoplan kaverit olivat täysiä roistoja, kuten oli Saulus Tarsolainen joka oli palkkamurhaaja.
- Anonyymi
Paavalilla oli tietenkin huono lähtökohta, koska oli fariseus ja vainosi uskovia, jotka eivät viettäneet sapattia. Siitä oli lyhyt matka pahimpiin rikoksiin. Sapatista on lyhyt matka kansanmurhaan. Onneksi Paavali kuitenkin katkaisi tämän napanuoran kääntymällä pois sapatilla vainoamisesta ja joutui itse sen kohteeksi, mutta enää ei ollut suoraa yhteyttä muihin synteihin.
- Anonyymi
Oli Paavalin onni, ettei hän jäännyt elämään sapatista muita vainoavaksi fariseukseksi, vaan että hän pääsi siitä eroon eikä synti päässyt kasaantumaan loputtomaan määrään ja hän välttyi kansanmurhan kannattamiselta. Harmi oli tietenkin se, että hän joutui itse sapatistien vainoamaksi sen jälkeen kun oli kääntynyt itse siitä pois. Lopulta se oli kuitenkin onni siinä mielessä, että vaikka joutui kärsimään sapatistien taholta, niin hän pelasti sillä itsensä. Silloin kärsimys oli väkivaltaista ja hänen kuoltuaan hän ei enää kärsi millään tavalla fariseuksista.
- Anonyymi
Paavali oli kunnon siioinisti ennen uskoon tuloaan. Halusi tappaa vääräuskoiset keinoja kaihtamatta.
Mutta on turha väittää että hän olisi ollu siioinisti vielä tultuaan uskoon. Juuri siitä hän teki parannuksen Jeesuksen Kristuksen kautta. Jeesus on juuri oikean siioinistin kompastuskivi. - Anonyymi
PAAVALIN PUHEISSA JUMALAN TOTUUS AINA VAIN KOROSTUI!
Tehdessään evankeliumin työtä Paavali puhui koko ajan totta: mitä olemme teille puhuneet, on totta, niin on myös se,- Anonyymi
Paavalin valheet ei kirkasta Jumalan sanan totuutta.
- Anonyymi
Jerusalemin vanhimmat hyväksyvät Paavalin sanoman: kun olivat tulleet tuntemaan sen armon, mikä oli minulle annettu, niin Jaakob ja Keefas ja Johannes, joita pidettiin pylväinä, antoivat minulle ja Barnabaalle yhteisen työn merkiksi kättä, mennäksemme, me pakanain keskuuteen ja he ympärileikattujen.
Kirjeessään Pietari todisti Paavalista: lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
Tietämättömät vääntävät kieroon Paavalin kirjoitukset! - Anonyymi
Olihan selvää että Paavali oli alkuun murhanhimoinen siioinisti, mutta tuli sitten uskoon ja hylkäsi sen. Hän ei tehnyt pahalle vastarintaa vaikka häntä sapatin viettämättömyyden vuoksi vainottiin ja kidutettiin.
- Anonyymi
Evankeliumit ovat uuden testamentin keskeinen osa. Luukas kirjoitti yhden neljästä evankeliumista. Luukas oli myös mukana monilla Paavalin lähetysmatkoilla. Apostolien teot ovat Luukkaan kirjoittama. Luukaan evankeliumissa Luukas vakuuttaa: "niin olen minäkin, tarkkaan tutkittuani alusta alkaen kaikki, päättänyt kirjoittaa ne järjestyksessään sinulle, korkea-arvoinen Teofilus".
Samoin Apostolien tekojen alusta löytyy Luukkaan todistus:
Edellisessä kertomuksessani kirjoitin, oi Teofilus, kaikesta, mitä Jeesus alkoi tehdä ja opettaa.
Jos Paavali olisi ollut kaiken aikaa, koko elämänsä uskovien vainooja ja murhamies, niin Luukas olisi vastaavasti ollut valhettelija ja Apostolien teot pelkkää satuilua.
Samalla Luukkaan evankeliumi asettuu outoon ja epäilyttävään valoon. Entä muut evankeliumit ja kaikki opetuskirjeet? Esimerkiksi Pietari kutsuu Paavali rakkaaksi veljeksi.
Aloittajan väite: 'Paavali jesuiitta' vie pohjan ei ainoastaan Apostolien Teoista, vaan koko uuden liiton kirjoituksista.- Anonyymi
On arvioitu, että Paavalin opetuksesta 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.
Viisaat Juutalaiset osasivat epäillä Paavalin opetuksia jo siihen aikaan. Ei se sanan vastaanottaminen mitään uskoontuloa tarkoita.
Paavali ja Silas Beroiassa
10 Vielä yötä myöten veljet auttoivat Paavalin ja Silaksen matkalle Beroiaan. Sinne saavuttuaan he menivät synagogaan.
11 Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.
Tutkikaa kaikki ja pitäkää vain se mikä on oikein ja hyvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On arvioitu, että Paavalin opetuksesta 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.
Viisaat Juutalaiset osasivat epäillä Paavalin opetuksia jo siihen aikaan. Ei se sanan vastaanottaminen mitään uskoontuloa tarkoita.
Paavali ja Silas Beroiassa
10 Vielä yötä myöten veljet auttoivat Paavalin ja Silaksen matkalle Beroiaan. Sinne saavuttuaan he menivät synagogaan.
11 Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.
Tutkikaa kaikki ja pitäkää vain se mikä on oikein ja hyvää.On hyvin mahdollista, että Paavali sai Saatanan demonin "pistimen" sisälleen jo matkalla Syyrian pääkaupunkiin Damaskokseen.
Ap. t. 26:14
Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'
2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Demonia ei otettu pois Paavalista rukouksista huolimatta.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Paha demoni viimeisteli tekonsa Roomassa. Paavali koki pahan äkkikuoleman.
- Anonyymi
Kyllä harhaoppiset onnistuvat tai kääntävät kieroon kaiken kuten ennustettu on. Uskon varjolla saadaan vaikka kansanmurha onnistumaan kun oikein yritetään. Mutta sana on sana eikä siihen pidä mitään omia koukeroita lisätä.
- Anonyymi
Luther tapatti anabaptistit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luther tapatti anabaptistit.
Luther oli 1500-luvulla luostarissa elänyt Katolisen kirkon munkki, teologi.
Helluntailiike perustettiin Amerikassa Los Angelesin punaisten lyhtyjen kadulla 120 v. sitten. Ei siellä ollut yhtään kristittyä paikalla. Parhami, pääjehu vietiin vankilaan sodomiasta v. 1907.
- Anonyymi
Menisitkö sinä kuuntelemaan saarnamiestä, jossa olisi Saatanan enkeli asuvaisena?
- Anonyymi
Murhamiehia ei kannata suitsuttaa.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Murhamiehia ei kannata suitsuttaa.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.Paavalissa oli Saatanan enkeli (The messenger of Satan) asuvaisena.
Pyhä Henki ja Saatanan enkeli ei ole samassa ihmisessä yhtä aikaa.
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalissa oli Saatanan enkeli (The messenger of Satan) asuvaisena.
Pyhä Henki ja Saatanan enkeli ei ole samassa ihmisessä yhtä aikaa.
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.Ei VT vain valitettavasti kerro mitään Paavalista.
Kaukaa pitää harhaoppisen hakea perustelujaan.
Jos se vaikka oli Paavali, joka houkutteli Eevan syömään omenaa kun tarpeeksi pitkälle mennään harhaoppisissa selittelyissä.
Harhaopin merkki on juuri se että kauheasti pitää selitellä asioita, pitää omien mielipitein muuttaa Raamatun sana toiseksi mitä siinä on kirjoitettu tai yrittää löytää jostain jakeesta merkityksiä mitä siinä ei ole. Täydellinen esimerkki harhaopista.
Toinen harhaopin merkki on se, että sen oppi perustuu syyttelyyn. Siinä ei julisteta iloa ja rauhaa Pyhässä Hengessä, vaan siinä Jeesus julistaa sanomaansa herjaten ja syyttäen. Siinä Jeesus on vain ongelmanuori joka keksii kaikenlaisia syytöksiä ihmisten päälle.
Mutta niin tyhmä harhaoppi on helppo tunnistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei VT vain valitettavasti kerro mitään Paavalista.
Kaukaa pitää harhaoppisen hakea perustelujaan.
Jos se vaikka oli Paavali, joka houkutteli Eevan syömään omenaa kun tarpeeksi pitkälle mennään harhaoppisissa selittelyissä.
Harhaopin merkki on juuri se että kauheasti pitää selitellä asioita, pitää omien mielipitein muuttaa Raamatun sana toiseksi mitä siinä on kirjoitettu tai yrittää löytää jostain jakeesta merkityksiä mitä siinä ei ole. Täydellinen esimerkki harhaopista.
Toinen harhaopin merkki on se, että sen oppi perustuu syyttelyyn. Siinä ei julisteta iloa ja rauhaa Pyhässä Hengessä, vaan siinä Jeesus julistaa sanomaansa herjaten ja syyttäen. Siinä Jeesus on vain ongelmanuori joka keksii kaikenlaisia syytöksiä ihmisten päälle.
Mutta niin tyhmä harhaoppi on helppo tunnistaa.Jeesus ei kaunistele asioita, vaan sanoo suoraan totuuden.
Siksi se karvastelee monen mielessä.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei kaunistele asioita, vaan sanoo suoraan totuuden.
Siksi se karvastelee monen mielessä.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."Luuk. 12:51
Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!
- Anonyymi
Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi Karitsan apostolikseen.
Ei siellä uudessa Jerusalemissa ole mitään Paavalin perustuksia, portteja eikä pilareita.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. - Anonyymi
Jeesus ennusti siioinistien tekemät kansanmurhat ja harhaopit, mutta ei kehoittanut niin tekemään.
Jos Raamatussa ennustettaisiin että tulee ydinsota, niin ei se tarkoittaisi sitä että se pitää itse aloittaa.
Kansanmurhista ja harhaopeista nimenomaan pitäisi pysyä erossa eikä lukea kuin piru Raamattua. Jos siellä puhutaan tappamisesta, että joku on jonkin tappanut niin ei pidä sännätä suin päin itse tappamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750