ihmiset eivät tajuaisi miten persu- kokoomus hallitus tuhoaa Suomen terv.huollon täydellisesti. Kuvitellaan, että Kiurun syyttely vie huomion pois hallituksen jyräävästä ja kaoottisesta toiminnasta. Klassinen tyhmien ja asioista ymmärtämättömien ihmisten harhautus yritys.
Krista Kiurusta tehdään syntipukki, jotta
8
148
Vastaukset
- Anonyymi
Heh, aika heikko esitys!
On kyllä yleisesti tunnettua, että Kiuru on puhtaasta 'a pain in the ass'! - Anonyymi
Krista Kiuru ajattelee oikeasti heikompien ja vähävaraisempien ihmisten tilannetta ja yrittää puolustaa heitä. Respect ! Pidä Krista pintasi !
- Anonyymi
Kokoomus jyrä ja persut roikkuvat heidän takin liepeissään kuin paskokärpäset.
- Anonyymi
Krista on ainut joka puolustaa vähävaraisempia ja sairaimpia ihmisiä. Kokoomus haluaa yksityistää koko terv.huollon. Ja persut Juuson johdolla ynisevät ja nyökyttelevät.
Typerin ja osaamattomin hallitus ikinnä. Tuhoavat koko maan. - Anonyymi
Idiootit äänestivät tämän kauhukabinetin ja nyt siitä kärsii koko kansa.
- Anonyymi
Satanisti roska
- Anonyymi
Työpaikka kiusaaja se on.
- Anonyymi
Korjataan yksi virhe. Se oli Krista Kiuru puoluetovereineen jotka tuhosivat hyvin toimineen ns. omalääkärijärjestelmän. Itse ehdin todeta noin 15 vuoden ajan kuinka homma toimi hyvin "lekurin"luo pääsi nopeasti tarvittaessa ja seuraavana päivänä pääsi normaaliin kontrollikokeisiin. Mutta kaikki tuhoutui Krista Kiurun valtakaudella. Häntä hetken sijaistanut Aki Linden totesikin eduskunnan kyselytunnilla että "kyllä omalääkärijärjestelmä sittenkin toimi. Sijaisuus loppui ja palattiin ppakkovaltaan. Seuraan politiikkaa tarkkaan mediassa ja myös ns. toritapahtumissa. Kyllä poliitikot ongelmat tiedostaa 4 vuoden vahinkoja ei hetkessä korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785332
- 814307
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3744252Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4803717- 1503401
- 483034
- 232728
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.522698Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211