Hoos. 14:1
Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki.
Jumala tekee mitä tahtoo
15
108
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala on myös koston Jumala, ei pelkkä rakkaus, kuten usein hoetaan.
- Anonyymi
Raamatun mukaan Jumalalla on seitsemän erilaista luonteenpiirrettä.
Jumala ei muutu. Jumala ei ole ihminen.
Luuk. 12:5
Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.
- Anonyymi
Ei Jumala tapa ketään, ei kiduta eikä kiusaa kuten Raamattu sanoo ettei Jumala ketään kiusaa, vaan jokaista kiusaa oma himonsa.
Kun ihminen on paha, hän joutuu saatanan valtaan ja tekee pahoja tekoja, kansanmurhia, sotarikoksia ja vain täysin paatunut ihminen voi laittaa niitä Jumalan piikkiin. Jumalan varjelus on vain silloin pois päältä ja paha saa vallan. Eikä se ole Jumalan syytä, ei Jumala sitä aiheuta vaan ihminen itse antaa pahalle vallan ja tekee pahan tekoja. Jumala vain sallii sen, koska ihmisellä on vapaa tahto valita Jumalan tai pahuuden välillä ja monesti valitaan se pahuus ja käytetään siinä vielä Jumalaa käsiaseena.- Anonyymi
Paavali oli murhamies ja vastaa itse pahoista teoistaan kerran viimeisellä tuomiolla.
Toki yritti kovasti kumota Jumalan lait ja vaihtaa ne pelkkiin henkiin, siksi valehteli nimensä ja piilotteli ulkomailla toistakymmentä vuotta ettei olisi saatu vastuuseen murhista.
- Anonyymi
Jumala vastaa sekä onnesta että onnettomuuksista.
Jes. 45:7 minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän. - Anonyymi
Jumalanne on todellakin lahtari.
- Anonyymi
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.
3. Moos. 26:39
Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin.
3. Moos. 26:40
Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan.- Anonyymi
2. Sam. 12:13
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.
2. Sam. 12:15
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.
Seuraavana päivänä 8 pv. ikäisenä vauva olisi pitänyt ympäreikkauksen sakramentissa liittää Jumalanlasten joukkoon ikuisen liiton jäseneksi Jumalan kanssa.
>>Jumalanne on todellakin lahtari.>>
Synnintekijät pitääkin hovittää.
💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟
💟✨✨✨✨✨✨✨✨✨💟
💟💟💟💟💟💟💟💟💟✨💟
💟💟💟💟💟💟💟💟✨💟💟
💟💟💟💟💟💟💟✨💟💟💟
💟💟💟💟💟💟✨💟💟💟💟
💟💟💟💟💟✨💟💟💟💟💟
💟💟💟💟✨💟💟💟💟💟💟
💟💟💟✨💟💟💟💟💟💟💟
💟💟✨💟💟💟💟💟💟💟💟
💟✨💟💟💟💟💟💟💟💟💟
💟✨✨✨✨✨✨✨✨✨💟
💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟- Anonyymi
PasiToivonen5 kirjoitti:
Sekä hävittää.
😀😀😀😀😀😀Parhami ja Olseni suojelee sinua!
Heidät on Pentecostalismuksen ylimmän päättävä elimen päätöksellä ylennetty kirkkauteen ja julistettu kaikkien helluntailaisten suojeluspyhimyksiksi.
- Anonyymi
Ei Jumala ole lahtari eikä kansanmurhan kätilö.
Ihmiset sitä ovat.
Vanhassa liitossa tietenkin oli julmat lait ja ihmisiä piti tappaa jos ei muistanut viettää sapattia kuten Jeesukselle kävi, mutta nyt on uusi liitto, jossa Jumala ohjaa hengellään ihmisiä ja jos tappaa ihmisen, tappaa Jumalan kuvan.
Se on kova synti olla osallisena edes mielipiteillä kansanmurhaan.- Anonyymi
Sodomasta ja Gomorrasta ei löytynyt niitä vaadittua kymmnentä synnitöntä ja vanhurskasta ihmistä, vaikka pieniä lapsiakin sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia
- Anonyymi
Lait on ihan samat edelleen, ei niitä ole kumottu, vaikka roistot niin haaveillee.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
- Anonyymi
Kaikki ihmiset eri mantereilla kuolevat tähän tapahtumaan.
2. Piet. 3:10
Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172761Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211374- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681051Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621035- 131942