siis MIKÄ VIISAUS ja KYKY opettaa Raamatun Sanomaa OIKEIN!!! muut ovat vaan harhaopisia ja TEPPO on OikeaOppinen<3<3<3<3 oli IHANAA kun löytyi YouTbesta kanava jossa saarnataan TOTUUS!!<3<3<3<3<3
TEPPO SALMELA - JUKOLAUTA mikä PASTORI!!! siis WAU!! VAU!!
9
290
Vastaukset
- Anonyymi
"Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti." Ps.119:160
- Anonyymi
On se mukava nähdä, että joku on innoissaan.
- Anonyymi
Mistä tiedät mikä on totuus ?
- Anonyymi
Totuus on se, että jumalhulluus on mielisairaus.
- Anonyymi
Teppo ei ole pastori eikä hän ole oikeassakaan.
- Anonyymi
On hyvä tuntea pyhät kirjoitukset, jos mieli pysyä oikealla tiellä. "Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävä"1Joh.2:26
- Anonyymi
Ja kun tuntee Raamatun, tietää, että Teppo puhuu pehmeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun tuntee Raamatun, tietää, että Teppo puhuu pehmeitä.
Raamattu se vasta pehmeitä puhuukin!
Lukijan jalat ovat tukevasti ilmassa.
- Anonyymi
Missä on linkki Tepon puheisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814